;
coinex

نتایج تست باتری گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رسید!

نتایج تست باتری گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رسید!گوگل چند وقت پیش از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رونمایی کرد؛ دو محصولی که از همه نظر مخصوصا توان باتری نسبت به مدل‌های پیشین خود ارتقاء یافته‌اند. حال به بررسی تست باتری گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال رسیده‌ایم.

در این نوشتار نتایج تست باتری گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را با مدل‌های قبلی گوشی‌های پیکسل و همچنین چند گوشی دیگر مقایسه کرد‌ه‌ایم. نتایج تست‌های انجام شده نشان داده‌اند که گوگل توانسته است عملکرد باتری گوشی‌های جدیدش را تا حد زیادی ارتقاء بخشد بدون این که در حجم آن‌ها تغییر زیادی را اعمال کند.

این تست نشان داد که گوشی پیکسل 2 می‌تواند به مدت 1 ساعت بیشتر نمایشگر خود را در مقایسه با مدل پیکسل اولیه که سال پیش وارد بازار شد، روشن نگه دارد. با توجه به این که هر دو گوشی از نمایشگرهای 1080 پیکسلی بهره می‌برند، می‌توان گفت که این افزایش زمان عملکرد به دلیل استفاده از پردازشگر 10 نانومتری کوالکام اسنپدراگون 835 در ساخت گوشی پیکسل 2 است.

باتری گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نسبت به نسل اول گوشی‌های پیکسل عملکرد بهتری دارند!

نتایج تست‌های جدید نشان دادند که باتری پیکسل 2 ایکس ال هم در مقایسه با باتری مدل پیکسل ایکس ال عملکرد بهتری دارد و می‌تواند گوشی جدید غول جست و جوی اینترنتی را نسبت به مدل اولیه ایکس ال به میزان 90 دقیقه بیشتر روشن نگه دارد؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که مدت زمان عملکرد باتری‌های سری جدید گوشی‌های پیکسل هنوز به 9 ساعت نرسیده است.

گوگل توانسته است مدت عملکرد باتری‌های گوشی‌های جدیدش را افزایش دهد اما ظاهرا هنوز هم در زمینه افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی‌هایش با مشکلات تکنولوژیکی روبرو است. زیرا نتایج این تست نشان داد که سرعت شارژ شدن باتری‌های گوشی‌های جدید این سازنده نسبت به سرعت شارژ شدن باتری‌های مدل‌های قبلی گوشی‌های پیکسل تا حد زیادی ارتقاء نیافته است به این نحو که باتری پیکسل 2 ایکس ال در مقایسه با باتری پیکسل ایکس ال به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا کاملا شارژ شود.

باتری گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال نسبت به نسل او گوشی‌های پیکسل عملکرد بهتری دارند!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر