;
coinex

دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی آغاز شد؛ آبان 96

دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی آغاز شد؛ آبان 96

دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی با ظرفیت محدود توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

این شرکت خودروسازی به دلیل رضایتمندی و همچنین حمایت از مشتریان خود، فروش مرحله دوم این خودرو را دوباره در سال جاری آغاز خواهد کرد. رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا این خبر را اعلام کرد و ادامه داد که در دور اول پیش فروش رنو ساندرو استپ وی، چیزی حدود 7500 دستگاه از این خودرو به فروش رفته است.

وی موعد تحویل خودروهای دور اول را آذر و دی ماه سال 96 اعلام کرد. این خودروها به صورت اینترنتی پیش فروش و عرضه شده و با استقبال بی نظیر مردم نیز روبه رو بوده‌اند.

به گفته وی هدف گروه خودروسازی سایپا رضایتمندی و حمایت از هموطنان است و به همین دلیل هم این گروه تصمیم گرفته تا مرحله دوم پیش فروش رنو ساندرو استپ وی را آغاز کند.

آغاز پیش فروش رنو ساندرو استپ وی

آغاز پیش فروش رنو ساندرو استپ وی

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی در مرحله دوم از ساعت 11 روز دوشنبه اول آبان ماه آغاز می‌گردد. موعد تحویل خودروها نیز بهمن و اسفند سال 96 در نظر گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فنی رنو ساندرو نسل اول و نسل جدید، یک خودروی شهری سایز کوچک

 

تقی زاده در صحبت‌هایش به فروش اینترنتی ساندرو استپ وی اشاره نمود و اعلام کرد که معاونت فروش و بازاریابی گروه سایپا به دلیل جلوگیری از عرضه مجدد این خودرو و همچنین توزیع عادلانه آن، محدودیت کد ملی را نیز در این طرح اعمال کرده است. در این مرحله امکان ثبت نام تنها برای مشتریانی وجود دارد که تا کنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده‌اند. وی همچنین در ادامه اعلام نمود که امیدوار است تا مشتریان در هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

وی از مشتریان خواست تا برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در برخی دفاتر غیر مجاز، فقط از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر