;
coinex

آغاز طرح رجیستری و افزایش قیمت گوشی موبایل ؛ برای تنظیم بازار فعلا گوشی نخرید!

آغاز طرح رجیستری و افزایش قیمت گوشی موبایل ؛ برای تنظیم بازار فعلا گوشی نخریدمحمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد آغاز اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل سخن گفت و افزایش قیمت گوشی موبایل را همزمان با اجرای این طرح، حباب دانست.

وزیر ارتباطات بهترین پاسخ به این افزایش قیمت را عدم خرید گوشی اعلام کرد و ادامه داد که انجام این کار برای تنظیم بازار لازم است.

محمدجواد آذری جهرمی، اجرای فاز نخست طرح رجیستری موبایل را پایش تلفن‌های همراه موجود در شبکه اعلام کرد و ادامه داد که اجرای این طرح به عده‌ای از فرصت‌طلبان بازار تلفن همراه اجازه داده تا از موقعیت سوءاستفاده کنند.

وی ادامه داد که اجرای طرح رجیستری تاکنون هیچ هزینه‌ای برای بازار تلفن همراه نداشته و این افزایش قیمت گوشی موبایل بی‌دلیل است.

وی تاکید نمود که مردم در هنگام خرید تلفن نباید حتی یک ریال هم پول اضافه به این افراد فرصت طلب پرداخت کنند. محمد جواد آذری جهرمی همچنین تاکید نمود که نظام عرضه و تقاضا نیز هیچ تغییری نکرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره، نقش دستگاه‌های نظارتی در کنترل و نظارت بر بازار را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید نمود که در این وضعیت بهترین پاسخ به این شرایط پیش آمده، عدم خرید گوشی است. وی این اقدام را، برای تنظیم بازار عرضه و تقاضا، به نفع مشتری دانست.

به گفته محمد جواد آذری جهرمی اجرای طرح رجیستری موبایل نباید باعث افزایش قیمت گوشی موبایل برای مصرف کنندگان شود.

آذری جهرمی همچنین در ادامه از گزارش صدا و سیما در این باره تشکر کرد و اعلام نمود که بهتر بود تا با انعکاس اشکال پیش آمده، به این موضوع به عنوان یک حباب بی‌جا اشاره می‌کردند.

به گفته وی نحوه پخش گزارش، توزیع شک حباب قیمتی در جامعه را رقم خواهد زد. وی ادامه داد که اگر قاچاق بد است و قاچاقچی دزد است، بایستی در این شرایط ضد اقتصاد مقاومتی، همه با هم در برابر آنها هماهنگ عمل کنیم.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر