;
coinex

انتشار رندری از اچ تی سی یو 11 پلاس نمایشگر بدون حاشیه‌ای را نشان می‌دهد

انتشار رندری از اچ تی سی یو 11 پلاس گوشی بدون حاشیه‌ای را نشان می‌دهد
شایعات زیادی وجود دارد که می‌گویند اچ تی سی مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) است. همان طور که از نام این دستگاه نیز مشخص است، باید منتظر یک نسخه بهبود یافته از اچ تی سی یو 11 باشیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دستگاه بعدی این کمپانی تایوانی یک نمایشگر تمام صفحه در اختیار خواهد داشت و آخرین خبرهی منتشر شده نیز به این امر صحه می گذارد. آخرین اخبار منتشر شده از این دستگاه، اچ تی سی یو 11 پلاس را در وب سایت آژانس رگولاتوری چین نشان می دهد. تصویر منتشر شده به ما می‌گوید که می‌توانیم چه انتظاری از شکل ظاهری پرچمدار بعدی اچ تی سی داشته باشیم.

در اولین نگاه به نظر می‌رسد که اچ تی سی یو 11 پلاس کمی بزرگتر از اچ تی سی U11 است. صفحه نمایش، حاشیه‌های باریکی در اطراف دارد و از شواهد این گونه پیداست که با یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 سروکار خواهیم داشت. سنسور اثر انگشت نیز به پشت دستگاه منتقل شده است.

این گزارش، چیزی از مشخصات اچ تی سی یو 11 پلاس را بازگو نمی‌کند، اما بر اساس شایعات قبلی این اسمارت فون قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 835 تامین خواهد کرد. 6 گیگابایت رم داشته و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار می‌رود که این کمپانی تایوانی، گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس خود را در دوم نوامبر (11 آبان ماه) معرفی کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر