;
coinex

انتشار بازی هیتمن نسخه Game of the Year Edition به همراه مراحل جدید بخش داستانی

 

انتشار بازی هیتمن نسخه Game of the Year Edition به همراه مراحل جدید بخش داستانیآخرین عنوان از سری بازی هیتمن سال سختی را پشت سر گذاشت. علیرغم دریافت محتوای جدید و تحسین مخاطبان، ناشر این عنوان یعنی Square Enix، تصمیم به جدایی از توسعه‌دهنده‌ی Hitman (یعنی IO Interactive) گرفت که آینده‌ی این سری را با خطر مواجه کرد.

با این حال، پس از اینکه IO حقوق این بازی را خرید و به صورت مستقل شروع به کار کرد، Hitman توانست برای بار دیگر رشد کند، و Game of the Year Edition بهترین فرصت برای کسانی است که قصد دارند این عنوان را برای اولین بار تجربه کنند.
بازی هیتمن نسخه Game of the Year Edition تمام محتوای موجود در فصل اول این بازی را پوشش داده و علاوه بر اضافه کردن قراردادها، سلاح‌ها، لباس‌ها و چالش‌های کاملاً جدید، گرافیک بازی را نیز بهبود بخشیده است. اگر تا به حال به این فکر بوده‌اید که قربانیانتان را با لباس کلاغ یا کابوی ترور کنید، حالا نوبت شما است. همچنین اگر آدم ترسناک و نامتعارفی هستید می‌توانید افراد بی‌گناه را با لباس دلقک به قتل برسانید.
بخش “Elusive Targets” که طی فصل اول به صورت آنلاین در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت نیز باز خواهد گشت. بااینحال، این ویژگی تنها برای کسانی است که برای اولین بار دست به تجربه‌ی این عنوان می‌زنند. اگر پیشتر موفق به کشتن هدفتان شدید یا شکست خوردید، نمی‌توانید دوباره سعی کنید.
و اما مهم‌ترین بخشی که به بازی اضافه می‌شود بخش داستانی “Patient Zero” است. بخش داستانی جدید که در بانکوک، ساپینزا، کولورادو و هوکایدو رخ می‌دهد، مأمور ۴۷ را موظف می‌سازد تا از گسترش یک ویروس جلوگیری کند. این نقشه‌ها حاوی موسیقی متن و زمان‌های روزانه‌ی جدید هستند.
با اینکه قیمت Hitman: Game of the Year Edition برای تازه‌واردان ۶۰ دلار است، کسانی که تمام اپیزودهای فصل اول را خریداری و تجربه کرده‌اند می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار به این نسخه‌ی کامل‌تر به‌روزرسانی کنند. شماری از ویژگی‌های جدید و مجانی، از جمله رابط کاربری جدید، ویژگی‌های جدید برای بخش Contracts، و پشتیبانی از رزلوشن 4K بومی برای Xbox One X نیز به مرور اضافه خواهند شد. همچنین این نسخه از بازی هیتمن از قابلیت Tobii Eye Tracking پشتیبانی کرده که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از کیبورد یا دسته دشمنانتان را هدف قرار دهید.
Hitman: Game of the Year Edition در تاریخ شانزدهم آبان برای PS4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد. این نسخه تنها به صورت دیجیتال در دسترس قرار خواهد گرفت، بنابراین، نسخه‌ی “Complete First Season” تنها انتخاب برای کسانی است که به تهیه و جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی علاقه دارند.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر