;
coinex

آموزش دانلود ویدئو از فیس بوک ؛ با این ابزارها هر ویدیویی را دانلود کنید!

احتمالا با نحوه دانلود ویدئوهای عمومی در فیس بوک آشنایی دارید اما در این مطلب برای شما آموزش دانلود ویدئو از فیس بوک را آماده کرده‌ایم؛ البته ویدیوهای شخصی!

دانلود ویدئوهای شخصی در فیس بوک فارغ از اینکه کار درست یا غلطی است، قابل انجام است. راه‌های مختلفی برای دانلود ویدئو از فیس بوک وجود دارد، اما اکثر ابزارهایی که برای اینکار موجود هستند، محدودیت‌هایی برای دانلود ویدئوهای شخصی در فیس بوک دارند.

در ادامه این مقاله، راهی برای دانلود تمام ویدئوهایی که در فیس بوک مشاهده می‌کنید را به شما معرفی می‌کنیم. البته، تقریبا تمام ویدئوهایی که در فیس بوک مشاهده می‌کنید!

آموزش دانلود ویدئو از فیس بوک

ترفندی برای دانلود ویدئوهای شخصی در فیس بوک

برای دانلود ویدئوهای شخصی در فیس بوک نیاز دارید از وب سایت FBDown.net استفاده کنید. اگر زمان زیادی را صرف دانلود ویدئو در فیس بوک کرده باشید، احتمالا نام این وب سایت را شنیده‌اید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام

 

گام‌های زیر را برای دانلود ویدئو دنبال کنید.

دانلود ویدئو در فیس بوک

  1. در مرورگر خود این وب سایت fbdown.net/private-downloader.php را باز کنید.
  2. در تب جدیدی، به اکانت فیس بوک خود وارد شوید و به صفحه‌ای که ویدئوی مورد نظرتان در آن قرار دارد، بروید.
  3. اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، کلید‌های CTRL+U را همزمان فشار دهید. اگر از مک استفاده می‌کنید، کلیدهای Command + Option + U را به طور همزمان فشار دهید. این کار کدهای منبع صفحه وب سایت را به شما نشان می‌دهد.
  4. کد منبع دیده شده را در باکسی که در net نمایش داده می‌شود، کپی کنید.
  5. بر روی دانلود کلیک کنید.

به طور جایگزین در صورتی که از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، می توانید از ابزار مخصوص اینکار استفاده نمایید.

به خاطر داشته باشید از این امکان، به صورت غیر اخلاقی استفاده نکنید. در صورتیکه فردی ویدئویی را به صورت شخصی منتشر می‌کند احتمالا برای آن دلیلی مناسبی دارد. شما نباید ویدئوهای شخصی کاربران را بدون اجازه از آنها در فضای مجازی منتشر نمایید. در برخی موارد، هنرمندان، موزیسین‌ها و طراحان حرفه‌ای می توانند از شما برای انتشار آنها شکایت کنند.-توجه داشته باشید، این قوانین در کشورهای مختلف مصادیق مختلفی دارد و به طرق گوناگون اجرا می‌شود. مترجم-

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر