;
coinex

انتشار تصاویری از پنل اصلی وان پلاس 5 تی در فضای آنلاین

انتشار تصاویری از پنل اصلی وان پلاس 5 تی در فضای آنلاینبه تازگی تصاویری منصوب به وان پلاس 5 تی منتشر شده که شباهت‌های بسیاری را با گوشی اوپو آر 11 اس نشان می‌دهد.

وان پلاس و اوپو، هر دو از زیرمجموعه‌های شرکت BBK هستند؛ بنابراین چنین شباهتی نباید چندان تعجب برانگیز باشد. در حال حاضر، برندهای اوپو و وان پلاس به سرعت به سمت گوشی‌های بدون حاشیه حرکت کرده و به زودی مدل‌هایی را با نام وان پلاس 5 تی و اوپو آر 11 اس رونمایی خواهند کرد. بنابراین، احتمالا با دو دستگاهی که شباهت‌های آشکاری با یکدیگر دارند روبرو خواهیم بود.

گوشی اوپو آر 11 اس در تاریخ 11 آبان (2 نوامبر) عرضه خواهد شد و تا به حال تصاویر زیادی از رندرهای این موبایل به بیرون درز کرده است. این در حالیست که وان پلاس، هنوز اخبار و شایعات پیرامون نسخه 5 تی را تایید نکرده است. با اینحال شاهد هستیم که شایعات و تصاویر همچنان منتشر شده و اینبار شاهد طراحی بدون حاشیه و نسبت صفحه نمایش به ابعاد این موبایل هستیم.

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 5 تی

مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس 5 تی

علیرغم تمام شباهت‌ها میان وان پلاس 5 تی و اوپو آر 11 اس، تفاوت‌های اساسی در این دو موبایل نیز دیده می‌شود، به ویژه در مشخصات. انتظار می‌رود هر دو موبایل به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 مجهز شوند؛ این بدان معناست که با نسبت ابعاد 18:9 روبرو خواهیم بود. وان پلاس 5 تی احتمالا از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 835 برخوردار می‌شود. این در حالیست که گوشی جدید اوپو به پردازنده اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات وان پلاس 5 تی می‌توان به رم 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد. گفته می‌شود نسخه‌ای از این موبایل با رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

انتشار تصاویری از پنل اصلی وان پلاس 5 تی در فضای آنلاین انتشار تصاویری از پنل اصلی وان پلاس 5 تی در فضای آنلاین

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر