;
coinex

شیائومی ردمی نوت 5 ای به زودی رونمایی می‌شود؛ مخصوص طرفداران عکس‌های سلفی!

شیائومی ردمی نوت 5 ای به زودی رونمایی می‌شود؛ مخصوص طرفداران عکس‌های سلفی!شیائومی قصد دارد در تاریخ 11 آبان (2 نوامبر) یک رویداد خبری را در هند برگزار کند. این احتمال وجود دارد که ردمی نوت 5 ای در این رویداد معرفی شود.

این خبر توسط یک منبع رسمی به نام ردمی ایندیا منتشر شده و از این امر حکایت می‌کند که سازنده چینی می‌خواهد یک گوشی ردمی جدید را در اختیار کاربرانش بگذارد. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا محصول این رویداد همان گوشی ردمی نوت 5 ای (Redmi Note 5A) است یا خیر؟ این گوشی هوشمند چند وقت پیش در کشور چین وارد بازار شد از این رو بعید نیست که به واسطه رویدادی که در تاریخ 11 آبان برگزار می‌شود، به کشور هند هم راه پیدا کند. منابع خبری چند وقت پیش اطلاعاتی را نیز در رابطه با یک گوشی دیگر از برند ردمی شیائومی با نام ردمی نوت 5 منتشر کرده بودند. در این خبرها گفته شده بود که این محصول در آینده‌ای نزدیک با یک نمایشگر تمام صفحه وارد بازار چین می‌شود.

گوشی ردمی نوت 5 ای شیائومی فاقد یک نمایشگر تمام صفحه است و در واقع عضوی از خانواده گوشی‌های اقتصادی سازنده چینی محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد از این رو انتظار می‌رود که توجه تعداد زیادی از کاربران علاقمند به گرفتن عکس‌های سلفی را به خود جلب کند. ردمی ایندیا در جزییاتی که به تازگی منتشر کرده هشتگ #YourBestSelfie را در کنار نام ردمی نوت 5 ای گذاشته است تا از این طریق بر قابلیت‌های دوربین سلفی این گوشی هوشمند تاکید کند.

ردمی نوت 5 ای

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای

ردمی نوت 5 ای با یک نمایشگر 5.5 اینچی دارای رزولوشن تصویر 720 در 1280 پیکسلی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 435، باتری جدانشدنی 3,080mAh، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، رم 3 و 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کمکی MIUI 9 OS در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و رزگلد وارد بازار کشور چین شد. این احتمال وجود دارد که کاربران هندی هم این گوشی هوشمند را با همین مشخصات و رنگ‌ها در کشور هند دریافت کنند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر