;
coinex

مشخصات نوکیا 2 در لیست انتوتو ظاهر شد

مشخصات نوکیا 2 در لیست انتوتو ظاهر شد
نوکیا 2 در لیست بنچمارک انتوتو خودی نشان داد و مشخصات آن مورد تایید قرار گرفت. گوشی پایین رده نوکیا به زودی وارد بازارهای جهانی می‌شود.

در مورد گوشی‌های نوکیا یک چیز واضح است. نام این دستگاه‌ها به شکلی جالب انتخاب شده و روند مناسبی را در نامگذاری آنها می‌توان مشاهده کرد. گوشی با شماره بزرگتر، مشخصات بهتری دارد و هر چه این شماره پایین تر می‌آید، مشخصات فنی ضعیف‌تری خواهد داشت.

با این شیوه، نوکیا 3 تاکنون ضعیف‌ترین مدل از گوشی‌های نوکیا بود و حدس زده می‌شد که نوکیا 2 مشخصات فنی پایین‌تری داشته باشد. اکنون با انتشار مشخصات این دستگاه در انتوتو به نظر می‌رسد که این پیش بینی درست بوده است.

بر اساس لیست منتشر شده در این بنچمارک، نوکیا 2 مجهز به یک نمایشگر اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) بوده و از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 212 قدرت می‌گیرد. این پردازنده که با 1 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود، پردازنده گرافیکی آدرنو 304 را در کنار خود داشت و 8 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

مشخصات نوکیا 2 در لیست انتوتو

در پنل پشتی این اسمارت فون پایین رده، یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد و برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی آن در نظر گرفته شده است. سیستم عامل موبایلی نوکیا 2 اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود.

اچ ام دی گلوبال که حق تولید و توزیع گوشی‌های نوکیا را در اختیار دارد، تاکنون مدل‌های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8 را به بازار عرضه کرد و این اواخر نوکیا 7 را نیز معرفی کرد. اکنون نوبت به گوشی پایین رده نوکیا 2 است تا به زودی رنگ بازار گوشی‌های هوشمند را ببیند.

اچ ام دی گلوبال به زودی یک رویداد را برگزار خواهد کرد. تاریخ این رویداد برای 31 اکتبر (9 آبان ماه) برنامه‌ریزی شده و احتمالا این همان زمانی است که گوشی نوکیا 2 رونمایی خواهد شد.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر