;
coinex

سرقت کامیون حمل آیفون 10 در سانفرانسیسکو!

سرقت کامیون حمل آیفون 10 در سانفرانسیسکو!

اینطور که به نظر می‌رسد، سرقت بانک و جواهرفروشی دیگر جوابگو نیست؛ سارقان ترجیح می‌دهند کالای گران قیمتی را هدف قرار دهند که هیچکس به اندازه کافی از آنها مراقبت نمی‌کند؛ مثل آیفون 10

313 نفر از افرادی که در سانفرانسیسکو گوشی آیفون 10 را خریداری کرده‌اند، قطعا ناامید خواهند شد! روز گذشته، کامیونی که قرار بود گوشی‌های آیفون 10 را به خریداران تحویل دهد، مورد حمله قرار گرفته است.

راننده کامیون بداقبال، فضای قسمت بار را کاملا قفل کرده بود، اما متاسفانه نتوانست در مقابل سه مرد تنومند که با یک ون حمله ور شده بودند، مقاومت کند.

ارزش آیفون 10 های به سرقت رفته، 370 هزار دلار برآورده شده است. تمامی این موبایل‌ها، شماره سریال مخصوص به خود را داشتند که احتمالا ردیابی آنها را آسان‌تر خواهد کرد. این شماره سریال‌ها قطعا باعث می‌شود که مشتریان احتمالی این سارقان، از خرید صرف نظر کنند.

آیفون X با قیمت 999 دلاری خود هدف خوبی برای سارقان بوده است. حتی بسیاری از افراد که زودتر از دیگران این موبایل را دریافت کرده‌اند، ترجیح می‌دهند آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. یکی از خریداران استرالیایی تلاش کرده بود آیفون X خود را با دو برابر قیمت بفروشد!

اپل به خریداران سانفرانسیسکو اطمینان داده که به زودی نسخه‌ای از دستگاهی که سفارش داده‌اند را دریافت خواهند کرد.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر