;
coinex

تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ به سخره گرفتن آیفون و یا احترام به طرفداران آن؟!

تبلیغ جدید سامسونگ
تبلیغ جدید سامسونگ
این بار با تمسخر اپل بار دیگر جنجال آفرید. این ویدیو تبلیغاتی سامسونگ به عقیده برخی کاربران دنیای مجازی توهین آمیز بود. 

آیفون 10 (آیفون X) خاطراتی را که فراموش کرده بودیم، برایمان زنده کرد. به عنوان مثال، صف مردمی که جلوی فروشگاه‌های اپل به چشم می‌خوردند، مردمی که بر سر خرید محصول جدید اپل دعوا می‌کردند و رکورد پیش فروش محصولی که در آمریکا، کمتر از 10 دقیقه به پایان رسید.

جدا از ویژگی‎‌های جدیدی نظیر فیس آی دی و انیموجی در آیفون 10، ویژگی‌های دیگری که برای این محصول معرفی شده، سالهاست در بازار وجود داشته‌اند –مثل شارژ وایرلس آیفون 10-

شرکت کره‌ای سامسونگ، با معرفی آیفون 10 توسط اپل از حضور رقیب جدیدی که برای گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 به میدان آمده چندان راضی نیست، مخصوصا با ایجاد فضایی که برای عرضه آیفون X ایجاد شده است.

ویدیوی که با نام “رشد” در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید، پاسخ سامسونگ به آیفون 10 اپل است. در این ویدیو تبلیغاتی برخی از عناصری که هویت اپل را شکل می‌دهند، مورد استهزا قرار گرفته است –نظیر صف کشیدن خریداران جلوی فروشگاه‌های اپل-

تبلیغ جدید سامسونگ ، واقعیت یا دروغ؟

در این تبلیغ، سامسونگ یک دهه فعالیت آیفون را مورد تمسخر قرار داده است، هرچند برخی از مردم این حرکت را توهین آمیز قلمداد می‌کنند، اما سامسونگ قصد داشته، اعلام کند که همواره از رقیب آمریکاییش در ارائه ویژگی‌های جدید جلوتر بوده است.

البته این مساله تنها قسمتی از واقعیت را نشان می‌دهد، گزارش‌های منتشر شده نشانگر دنباله روی سامسونگ از اپل در استفاده از ویژگی‌های جدید است. ویژگی‌های نظیر، سنسور سه بعدی تشخیص صورت، حذف سنسور فینگر پرینت و حذف جک هدفون از جمله این ویژگی‌ها هستند.

مطمئنا با توجه به ویژگی‌های جدیدی که همواره به گوشی‌های پر چمدار بعدی اضافه می شود، گلکسی اس 9 سامسونگ نیز حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت، اما باید دید که چه مقدار از این ویژگی‌ها، الهام گرفته از محصولات اپل است. انتظار می‌رود که گلکسی اس 9 به زودی معرفی شود. برخی معتقدند تاریخ رونمایی در ماه فوریه 2018 خواهد بود.

در این ویدیو که کاملا خلاقانه طراحی شده است، به نظر می‌رسد که هم احترام به طرفداران آیفون وجود دارد و هم به نوعی تمسخر اپل! از یکسو این ویدیو نشان می‌دهد که طرفداران این برند آمریکایی به معنای واقعی به محصولات این کمپانی وفادارند و به این راحتی‌ها از آن دست نمی‌کشند و از سوی دیگر نشان می‌دهد که آیفون همواره در طی این سالها، یک قدم از گوشی‌های سامسونگ عقب‌تر بوده است. دیدن این ویدیوی کوتاه خالی از لطف نخواهد بود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر