;
coinex

بهترین لپ تاپ های نویسندگی ؛ کدام لپ‌تاپ بهترین دستیار برای نویسندگان است؟

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : کدام برند و دستگاه همیار بهتری برای ما است؟

اگر که یک نویسنده هستید یا مدت زمان زیادی را صرف تایپ کردن می‌کنید، این مطلب را بخوانید. در این نوشتار به معرفی بهترین لپ تاپ های نویسندگی پرداخته‌ایم.

در این مطلب سعی کرده‌ایم که با در نظر گرفتن نیازهای خاص خبرنگاران و نویسندگان در انتخاب یک دستگاه مانند یک صفحه کلید راحت، باتری قدرتمند، نمایشگر شفاف و طراحی سبک و زیبا، بهترین لپ تاپ های نویسندگی را به شما معرفی کنیم.

از آنجایی که روزنامه نگاران و نویسندگان بیشتر از یک لپ تاپ برای انجام کارهای تحقیقاتی و پردازش‌های مرتبط با نرم افزارهای نویسندگی مثل وورد استفاده می‌کنند، نیازی نیست که دستگاه‌هایی که برای انجام چنین کارهایی ساخته و انتخاب می‌شوند، به قوی‌ترین سخت افزارها مجهز باشند.

علی‌رغم این موضوع باید همچنین در نظر داشت که حتی افرادی که روزنامه نگار یا نویسنده نیستند هم برای ارسال ایمیل‌های خود و دادن گزارش‌های کاری به لپ تاپ‌هایی با قابلیت‌های مناسب برای نویسندگی نیاز دارند. در این مطلب سعی کرده‌ایم که پروسه انتخاب یک لپ تاپ برای نویسندگان و روزنامه نگاران را ساده‌تر کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی برای نویسندگان و روزنامه نگاران

لنوو تینک پد ای 470 (Lenovo ThinkPad E470)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : لنوو تینک پد ای 470 (Lenovo ThinkPad E470)

مجهز به بهترین صفحه کلید برای نویسندگان!

لنوو برای ارائه یک محصول خوب یک ضریب شکل کاربردی را انتخاب کرد و آن را ارتقاء داد تا مدل تینک پد ای 470 را به عنوان بهترین لپ تاپ برای نویسندگان و روزنامه نگاران عرضه کند. این لپ تاپ زیبا به نسل هفتم پردازشگرهای اینتل کور مجهز شده است و یک نمایشگر 14 اینچی ضد درخشش فول اچ دی را در کنار کارت گرافیک 2 گیگابایتی انویدیا جی فورس 940 ام ایکس در اختیار شما می‌گذارد.

وجود یک کارت گرافیک قدرتمند جداگانه شاید برای بسیاری از نویسندگان در انتخاب یک لپ تاپ یک نیاز ضروری نباشد اما این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که در اوقات فراغتتان با اجرای راحت بازی‌های پیشرفته خستگی خود را رفع کنید. تینک پد ای 470 فاقد پورت نمایشگر است از این رو نمی‌تواند فایل‌های 4K را برای شما نمایش دهد، اما به جای این قابلیت یک صفحه کلید مقاوم، ترک پوینت (Track Point) کاربردی و پد لمسی 5 کلیدی را در اختیار شما می‌گذارد.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : لنوو تینک پد ای 470
قیمت در سایت آمازون: 613.84 دلار حافظه داخلی: 256 اس اس دی رزولوشن: 1920 در 1080 پیکسل نمایشگر: 14 اینچ رم: 16 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس 620 پردازشگر: اینتل کور ای 7 – 7500 یو 2.7GHz
نقاط قوت: ارزش بسیار بالا در قبال قیمت پرداختی، مجهز به یک کارت گرافیک جداگانه قدرتمند
نقاط ضعف: نداشتن یک باتری قدرتمند، نداشتن پورت نمایشگر (Display Port)

 

ایسوس زنبوک یو ایکس 310 یو ای (Asus Zenbook UX310UA)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسوس زن بوک یو ایکس 310 یو ای (Asus Zenbook UX310UA)

یک لپ تاپ همه کاره با قابلیت‌های کاربردی!

اگر که به دنبال یک لپ تاپ زیبا برای روزنامه نگاری هستید که قدرت بالا و کاربرد آسانی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که زنبوک یو ایکس 310 یو ای را انتخاب کنید. این لپ تاپ به عنوان یک اولترا بوک ظاهری زیبا را در کنار سخت افزارهایی قدرتمند در اختیار شما می‌گذارد.

این ترکیب نویسندگان را قادر می‌سازد تا یک لپ تاپ بسیار کارآمد را در اختیار بگیرند و برای چند سال بدون نیاز به هیچ گونه بهینه سازی از آن استفاده کنند. لپ‌تاپ Zenbook UX310UA از یک بدنه باریک و صفحه کلید کاربردی نیز بهره می‌برد از این رو شما می‌توانید به راحتی در هر جایی آن را با خود حمل کنید و کارهای خود را با آن انجام دهید.

ایسوس این محصول را در دو مدل با دو پردازشگر و نمایشگر متفاوت عرضه کرده است تا شما بتوانید با پرداخت کمترین میزان هزینه بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید اگرچه که هر دو مدل به راحتی می‌توانند کارهای روزمره شما را انجام دهند.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسوس زن بوک یو ایکس 310 یو ای
قیمت در سایت آمازون: 891.60 دلار حافظه داخلی: 256 اس اس دی رزولوشن: QHD پلاس 3200 در 1800 پیکسل نمایشگر: 13.3 اینچ رم: 8 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس 620 پردازشگر: اینتل کور آی 3 – کور آی 5
نقاط قوت: بدنه آلومینیومی فوق العاده، بارگزاری سریع، کاربرد آسان، ارزش بسیار بالا در قبال بهای پرداختی
نقاط ضعف: مجهز به یک باتری متوسط

 

ایسوس کروم بوک فلیپ (Asus Chromebook Flip)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسوس کروم بوک فلیپ (Asus Chromebook Flip)

یک کروم بوک منحصر بفرد با قیمت اقتصادی!

یک لپ تاپ کروم بوک سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید یا مک را بر روی خود ندارد. این محصولات از سیستم عامل کروم گوگل بهره می‌برند؛ یک سیستم عامل بسیار سبک وزن که بر اساس قابلیت‌های مرورگر کارآمد کروم ساخته شده است. استفاده از چنین نرم افزاری در ساخت یک لپ تاپ قیمت نهایی یک محصول را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و علاوه بر این شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل گوگل داکس (Google Docs) و مرورگر کروم کارهای نویسندگی و تحقیقاتی خود را به سادگی انجام دهید.

کروم بوک فلیپ، بهترین کروم بوک عرضه شده در بازار است و می‌تواند یک نمایشگر لمسی منحصر بفرد، صفحه کلید کارآمد و عملکرد عالی را در کنار کیفیت ساخت بسیار خوب در اختیار شما بگذارد. قیمت بسیار اقتصادی و ارزش بالا در ازای قیمت پرداختی از نقاط قوت کروم بوک فلیپ ایسوس هستند.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسوس کروم بوک فلیپ
قیمت در سایت آمازون: 379.99 دلار حافظه داخلی: 32 گیگابایت – 64 گیگابایت ای ام ام سی رزولوشن: فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی نمایشگر: 12.5 اینچی ضد درخشش با روشنایی پشتی ال ای دی رم: 4 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس 515 پردازشگر: اینتل پنتیوم 4405 وای – اینتل کور ام 3 – 6 وای 30
نقاط قوت: نمایشگر زیبا، قابل استفاده به صورت تبلت، صفحه کلید لمسی
نقاط ضعف: مجهز به اسپیکرهای متوسط

 

لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : لنوو یوگا بوک (Lenovo Yoga Book)

یک لپ تاپ قابل تبدیل و ارزان و یکی از بهترین لپ تاپ های نویسندگی!

اگر که برای انجام کارهای روزنامه نگاری و نویسندگی خود به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت هستید، یوگا بوک 2017 لنوو بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. یوگا بوک مانند سایر محصولات سری یوگا سازنده چینی یک محصول قابل تبدیل است، از این رو شما می‌توانید از آن به عنوان یک تبلت هم استفاده کنید.

لنوو علاوه بر این برای این که میزان کارایی لپ تاپ یوگا بوک را افزایش داده، امکان نصب سیستم عامل ویندوز 10 یا اندروید 6 بر روی این محصول را نیز برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید به تناسب کاربردهای مورد نظر خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

لپ تاپ یوگا بوک 2017 یک نمایشگر خوب و صفحه کلید خازنی لمسی کاربردی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این لپ تاپ اقتصادی همچنین به کمک یک قلم واکوم (Wacom) امکان نوشتن یادداشت بر روی صفحه کلید و ذخیره سازی یادداشت‌ها در وب یا یک فایل متنی را نیز برای شما فراهم می‌کند.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : لنوو یوگا بوک
قیمت در سایت آمازون: 277.31

دلار

حافظه داخلی: 64 گیگابایت اس اس دی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت رزولوشن: فول اچ دی نمایشگر: 10.1 لمسی آی پی اس رم: 4 گیگابایت گرافیک: اینتل اتم پردازشگر: اینتل اتم ایکس 5 – زد 8550
نقاط قوت: ضخامت و وزن بسیار کم، نمایشگر بسیار خوب، قیمت اقتصادی
نقاط ضعف: مجهز به یک پردازشگر ضعیف

 

مایکروسافت سرفیس پرو 4 (Microsoft Surface Pro 4)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : مایکروسافت سرفیس پرو 4 (Microsoft Surface Pro 4)

یک تبلت ویندوزی قابل تبدیل به لپ تاپ از طرف مایکروسافت!

اگر که به دنبال یک لپ تاپ کاربردی هستید که بتواند در قالب یک تبلت قدرتمند ویندوز نیز برای شما ایفای نقش کند، سرفیس پرو 4 مدل 2017 مایکروسافت بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

مدل پایه سرفیس پرو 4 در قالب یک تبلت با پایه نگهدارنده عرضه می‌گردد؛ بنابراین اگر که می‌خواهید برای انجام کارهای روزنامه نگاری و نویسندگی خود از آن به عنوان یک لپ تاپ استفاده کنید، باید علاوه بر قیمت این تبلت، پول یک قلم اس پن یا صفحه کلید تایپ کاور (Type Cover) را نیز به طور جداگانه بپردازید.

سرفیس پرو 4 به راحتی می‌تواند با کمک یک قلم سرفیس یادداشت‌های شما را در قالب یک فایل متنی قابل ویرایش ذخیره کند. اگر که می‌خواهید سرفیس پرو 4 را برای انجام کارهای نویسندگی خود خریداری کنید، به شما توصیه می‌کنیم که صفحه کلید تایپ کاور این محصول را نیز بخرید تا از این طریق از نمایشگر این تبلت محافظت کنید و علاوه بر این راحت‌تر متون مورد نظر خود را تنظیم نمایید.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : مایکروسافت سرفیس پرو 4
قیمت در سایت آمازون: 588.99 دلار حافظه داخلی: 128 گیگابایت تا 1 ترابایت اس اس دی رزولوشن: 2736 در 1834 پیکسلی نمایشگر: 12.3 اینچی پیکسل سنس رم: 4 تا 16 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس 615 – آیریس پلاس گرافیکس 640 پردازشگر: اینتل کور ام 3 – آی 7
نقاط قوت: دارای قابلیت‌های اتصالی وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.1، دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، نمایشگر عالی، باتری قدرتمند، کارایی منحصر بفرد
نقاط ضعف: فروش صفحه کلید به طور جداگانه

 

اچ پی 255 جی 5 (HP 255 G5)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : اچ پی 255 جی 5 (HP 255 G5)

یک لپ تاپ مطمئن و اقتصادی!

255 جی 5 اچ پی یک لپ تاپ کاری ساده است و اگر که به دنبال یک انتخاب مطمئن و ارزان قیمت هستید، توصیه می‌کنیم که این محصول را خریداری کنید.

255 جی 5 یکی از بهترین لپ تاپ های نویسندگی محسوب می‌شود زیرا سخت افزارهای خوبی را در ازای یک قیمت اقتصادی در اختیار شما می‌گذارد. اچ پی مدل 250 جی 5 را نیز به عنوان یک محصول مشابه با پردازشگر اینتل ارائه کرده است تا شما بتوانید متناسب با نیازهای کاری خود بهترین محصول را انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : اچ پی 255 جی 5
قیمت در سایت آمازون: 359.99 دلار حافظه داخلی: 1 ترابایت اچ دی دی رزولوشن: 1366 در 768 پیکسل نمایشگر: 15.6 اینچ رم: 4 گیگابایت گرافیک: ای ام دی رادئون آر 4 پردازشگر: ای ام دی – ای 5 7310
نقاط قوت: 3 سال وارانتی، قیمت اقتصادی
نقاط ضعف: رزولوشن کم نمایشگر، دارای نرم افزارهای سنگین

 

اپل مک بوک پرو (Apple Macbook Pro)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : اپل مک بوک پرو (Apple Macbook Pro)

بهترین مک بوک پرو، مجهز به تاچ بار!

اگر که به دنبال جدیدترین و بهترین لپ تاپ اپل هستید، مک بوک پرو 13 اینچی بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این محصول ویژگی‌هایی کاربردی را در قالب یک طراحی کلاسیک در اختیار شما می‌گذارد و از هر نظر بهترین لپ تاپ ساخته شده توسط سازنده مشهور آمریکایی به شمار می‌آید.

مک بوک پرو به تاچ بار مجهز است، یک نمایشگر کوچک OLED که در بالای صفحه کلید قرار دارد و می‌تواند کاربردهای بسیار خوبی برای شما داشته باشد. تنها دلیلی که مک بوک پرو به عنوان اولین لپ تاپ نویسندگی این لیست معرفی نشده، قیمت بسیار گران آن است، چراکه اگر فقط برای انجام کارهای نویسندگی خود می‌خواهید برای خرید یک لپ تاپ اقدام کنید، انتخاب‌های بسیار ارزان قیمت دیگری نیز در بازار برای شما وجود دارد.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : اپل مک بوک پرو
قیمت در سایت آمازون: 2199 دلار حافظه داخلی: 256 گیگابایت تا 1 ترابایت پی سی آی ای 3.0 اس اس دی رزولوشن: 2560 در 1600 پیکسل نمایشگر: 13.3 اینچی آی پی اس رم: 8 تا 16 گیگابایت گرافیک: اینتل آیریس پلاس گرافیکس 640 – 650 پردازشگر: اینتل دوال کور آی 5 – آی 7
نقاط قوت: بهترین مک بوک پرو اپل، عملکرد فوق سریع
نقاط ضعف: قیمت گران، باتری ضعیف

 

ایسر سوییچ 3 (Acer Switch 3)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسر سوییچ 3 (Acer Switch 3)

یک لپ‌تاپ قدرتمند و ارزان قیمت برای سرفیس پرو!

ایسر سوییچ 3 مدل 2017 برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده که می‌خواهند از قابلیت‌های سرفیس پرو 4 مایکروسافت با پرداخت بهای بسیار ارزان‌تری استفاده کنند.

لپ‌تاپ سوییچ 3 بر مبنای اصول طراحی سرفیس پرو 4 ساخته شده است. این محصول سخت افزارهای ضعیف‌تری را در مقایسه با سرفیس پرو 4 مایکروسافت در اختیار دارد، اما به راحتی می‌تواند فرامین مورد نظر شما را به خصوص در زمینه نویسندگی و روزنامه نگاری انجام دهد.

ایسر این دستگاه قابل تبدیل را به همراه یک صفحه کلید عرضه کرده تا کاربر مجبور نباشد که برای استفاده از این دستگاه جانبی بهای جداگانه‌ای را بپردازد. سوییچ 3 در چند مدل مختلف عرضه شده است. این دستگاه نیز یکی از بهترین لپ تاپ های نویسندگی است.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسر سوییچ 3
قیمت در سایت آمازون: 439 دلار حافظه داخلی: 64 تا 128 گیگابایت ای ام ام سی رزولوشن: 1920 در 1200 پیکسل نمایشگر: 12.2 اینچ آی پی اس ال سی دی لمسی رم: 4 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس 505 پردازشگر: اینتل 1.10GHz پنتیوم 4 کور ان 4200 – اینتل کور آی 3 7100 یو
نقاط قوت: کیفیت ساخت بسیار خوب، نمایشگر عالی، ارزش بسیار بالای اقتصادی، عملکرد خوب باتری
نقاط ضعف: –

 

ایسر کروم بوک آر 11 (Acer Chromebook R11)

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسر کروم بوک آر 11 (Acer Chromebook R11)

یک کروم بوک فوق العاده با قیمت بسیار ارزان!

کروم بوک آر 11 ایسر بهترین لپ تاپ ارزان قیمت موجود در بازار است و یک انتخاب بسیار خوب برای نویسندگان و روزنامه نگاران محسوب می‌شود.

این محصول مانند مدل کروم بوک فلیپ سیستم عامل کروم گوگل را بر روی خود دارد از این رو یک عملکرد بسیار روان را به کمک سخت افزارهای نه چندان قوی خود در اختیار شما می‌گذارد.

کروم بوک آر 11 به یک نمایشگر باکیفیت لمسی HD مجهز شده و علاوه بر این می‌تواند در قالب یک تبلت هم فرامین مورد نظر شما را انجام دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند با یک بار شارژ، تقریبا به مدت یک روز کامل روشن باقی بماند. اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت هستید، توصیه می‌کنیم که کروم بوک آر 11 را خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : ایسر کروم بوک آر 11
قیمت در سایت آمازون: 249

دلار

حافظه داخلی: 32 گیگابایت رزولوشن: 1366 در 768 پیکسلی نمایشگر: 11.6 اینچی اچ دی آی پی اس لمسی رم: 2 تا 4 گیگابایت گرافیک: اینتل اچ دی گرافیکس – اینتل اچ دی گرافیکس 400 پردازشگر: اینتل 1.6GHz سلرون ان 3150 – اینتل 1.6GHz سلرون ان 3160
نقاط قوت: کارایی بالا، قیمت ارزان، عملکرد خوب باتری
نقاط ضعف: پد لمسی عجیب

 

دل ایکس پی اس 15 (Dell XPS 15)

 بهترین لپ تاپ های نویسندگی : دل ایکس پی اس 15 (Dell XPS 15)

بهترین لپ تاپ 15 اینچی موجود در بازار!

اگر که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و بزرگ برای انجام کارهای نویسندگی خود هستید، ایکس پی اس 15 دل یکی از گزینه‌های خوب است. این لپ تاپ مانند مدل ایکس پی 13 به یک نمایشگر اینفینیتی اج مجهز شده است تا بتواند بزرگ‌ترین نمایشگر ممکن را در قالب کوچک‌ترین ضریب شکل در اختیار شما بگذارد.

لپ تاپ ایکس پی اس 15 گرانقیمت است. گران‌ترین مدل این محصول یک نمایشگر 4K را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید سایر کارهای روزمره خود را نیز به راحتی انجام دهید. این لپ تاپ همچنین به یک صفحه کلید بزرگ مجهز شده است تا نویسندگی را تا حد ممکن برای شما ساده کند.

بهترین لپ تاپ های نویسندگی : دل ایکس پی اس 15
قیمت در سایت آمازون: 1249.11 دلار حافظه داخلی: 1 ترابایت اچ دی دی – 512 گیگابایت اس اس دی رزولوشن: 3840 در 2160 پیکسل نمایشگر: 15.6 اینچ اولترا اچ دی اینفینیتی اج لمسی رم: 8 تا 16 گیگابایت دی دی آر 4 گرافیک: انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1050 با ظرفیت 4 گیگابایتی دی دی آر 5 پردازشگر: اینتل کور آی 5 – 7300 اچ کیو – اینتل کور آی 7 – 770 اچ کیو
نقاط قوت: قدرت بسیار بالا، نمایشگر بسیار خوب، طراحی باریک
نقاط ضعف: مکان بد دوربین وب کم

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر