;
coinex

لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس که می‌توانید تجربه کنید

لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس که می‌توانید تجربه کنید

ایکس باکس وان ایکس بالاخره عرضه شد و در حال حاضر تعداد قابل توجهی از بازی‌های مهم و باکیفیت بر روی این کنسول وجود دارند که افزونه‌های بهبود گرافیکی دریافت کرده‌ و حالا می‌توان آن‌ها را با کیفیت 4K واقعی بازی کرد. اینجا لیستی از بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس را خواهید دید.

آنطور که ما می‌دانیم تاکنون ۱۳۰ عنوان ارتقایافته برای این کنسول جدید تایید شده‌ با این حال، تمام این افزونه‌ها مانند یکدیگر ساخته نشده‌اند. با اینکه ایکس باکس وان ایکس قادر است کیفیت 4K/HDR را در نرخ فریم ۶۰ و کیفیت صدای Dolby Atmos ارائه دهد، تضمینی بر اینکه تمام بازی‌ها از این کیفیت مذکور برخوردار باشند، وجود ندارد. برخی از تمام این امکانات پشتیبانی می‌کنند و برخی تنها از HDR پشتیبانی می‌کنند.

با عنایت به این مطلب، لیستی از بهترین بازی‌ های ایکس باکس وان ایکس را تهیه کرده‌ایم که کنسول جدید را به نهایت‌هایش نزدیک کند. در این لیست بازی‌هایی را پیدا خواهید کرد که جزئیات افزونه‌ی آن‌ها استفاده‌ از حداقل دو ویژگی این کنسول را تأیید کرده‌اند، حال چه آن ویژگی کیفیت 4K، یا حالت‌های HDR یا Dolby Atmos باشد.

همچنین، در این لیست جزئیاتی در خصوص برخی عناوین در دست ساخت که نسخه‌ بهبود یافته‌ ایکس باکس وان ایکس برای آن‌ها تأیید شده است را منتشر می‌کنیم تا شما را از اینکه چه عناوینی، انتظار این کنسول 4K را می‌کشند باخبر نگه داریم.

ناگفته نماند که اعضای Techradar اکثر عناوین ارتقایافته برای ایکس باکس وان ایکس را چه نسخه‌ آزمایشی و چه نسخه‌ نهایی، تجربه کرده‌اند. پس برای اطلاعاتی بیشتر در خصوص نظرات ما پیرامون بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس با ما همراه باشید.

19 عنوان از بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس

1) Gears of War 4

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR ،Dolby Atmos، نرخ فریم ۶۰

آخرین عنوان از سری Gears of War بر روی ایکس باکس وان نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسید. با این حال، نسخه‌ ارتقایافته‌ آن برای وان ایکس شما را شگفت‌زده خواهد کرد. پس از نصب افزونه، آپشن‌های تصویری پیشرفته‌ی جدیدی در تنظیمات بازی پدیدار می‌شوند که به پلیر اجازه می‌دهد بر تمام بخش‌های اصلی اجرایی این بازی کنترل و تسلط داشته باشد.

می‌توانید انتخاب کنید که تأکید بر جزئیات محیطی بازی باشد (که در این حالت بازی با رزلوشن و بافت‌های 4K بومی و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود) یا اجرا (۶۰ فریم بر ثانیه‌ قفل و جزئیات بیشتر گرافیکی). با اینکه هنگام بازی کردن با کیفیت 4K جهش قابل ملاحظه‌ای در جزئیات به چشم می‌خورد، بافت‌ها در حالت اجرا نیز تقریبا همان کیفیت را دارند و امتیاز دیگر نرخ فریم روان ۶۰ است.

در حالی که، ایکس باکس وان اس نیز از تنظیمات HDR پشتیبانی می‌کرد، این ویژگی نیز ارتقا پیدا کرده است تا با رندر 4K بازی هماهنگی داشته باشد و باعث شود طیف رنگ بیشتری را در جزئیاتی بسیار بیشتر شاهد باشیم. در تنظیمات می‌توانید روشنایی HDR را تنظیم کنید و اگر واقعا می‌خواهید بدانید که تفاوت در چه حد است، می‌توانید صفحه را به دو نیم کرده و حالت HDR را در کنار حالتی که از HDR استفاده نمی‌کند، قرار دهید.

اگرچه از زمان عرضه‌ این عنوان می‌گذرد، شرکت Coalition توانسته است Gears of War 4 را به لحاظ بصری بهبود بخشیده و به عنوان تبلیغی برای توانایی‌های این کنسول ارائه دهد.

2 ) Call of Duty: WWII

چه چیزهایی ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

درست از همان آغاز بازی، که روایت حمله‌ D-day به نورماندی است، Call of Duty: WWII شما را با کیفیت بصری‌اش مسحور خواهد کرد.

انتظار ما از این مجموعه این است که بتواند فارغ از پلتفرم گیم‌پلی ۶۰ فریم بر ثانیه را ارائه دهد، با این حال، هنگامی که این نرخ فریم با رزلوشن 4K و HDR ایکس باکس وان ایکس همراه می‌شود، بازی وارد مرحله‌ی جدیدی از جزئیات و شفافیت بصری می‌شود.

مرحله‌ی اول بازی، که حمله‌ D-day به نرماندی را بازسازی می‌کند، به خاطر ایکس باکس وان ایکس واقع‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسد. برای مثال می‌توانید به بافت‌های پارچه‌ی یونیفورم‌ها یا بافت‌های واقع‌گرایانه‌یی پوست بر چهره‌ها دقت کنید.

مثلا آن صحنه‌ای که در آن هواپیمایتان هنگام نزدیک شدن به ساحل به موج‌ها برخورد می‌کند و اقیانوس مه و آب به سر و پای سربازان می‌پاشد را به یاد دارید؟ نرخ فریم ثابت بازی، رزلوشن بسیار بالا، HDR و نورپردازی آن باعث می‌شود هنگام تجربه‌ این عنوان بر روی ایکس باکس وان ایکس کیفیتی مثال‌زدنی را تجربه کنید.

همچون اکثر بازی‌های ارتقایافته برای ایکس باکس وان ایکس، در Call of Duty: WWII نیز می‌توانید میزان روشنایی و وایت بالانس HDR را به میل خودتان تنظیم کنید – امکان بسیار خوبی که به تازگی به بازی‌ها اضافه شده است و امیدواریم در بازی‌های ارتقایافته‌ی بعدی نیز شاهد آن باشیم. بگذارید رک و راست بگوییم، خواسته‌ی ما این است که تمام بازی‌ها به همین خوبی بر روی کنسول‌ها اجرا شوند.

3 ) Forza Motorsport 7

چه چیزهایی ارتقا یافته‌اند؟ ۶۰ فریم 4K ،HDR،

Forza Motorsport 7 حکم پیش‌نمایش مایکروسافت از قدرت ایکس باکس وان ایکس را دارد و تا بدین‌جا، این بازی توانسته است بیشترین توجه را از لحاظ ارزیابی اجرا به خود جلب کند و بدون شک یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس است.

به عنوان یک بازی فرست پارتی، تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی توانسته است از تمام قدرت کنسول وان ایکس به خوبی استفاده کند. افزونه‌ی این عنوان قادر است بازی را با رزلوشن 4k، نرخ فریم ۶۰ و قابلیت HDR اجرا کند.

پس از این که این عنوان را برای چند ساعت بر روی وان ایکس تجربه کردیم، هنوز هم از کیفیت بصری بازی و اجرای روان آن شگفت‌زده‌ایم. ارتقای کیفیت بصری بر روی کنسول وان ایکس خصوصاً در محیط‌های متنوع بازی، که جزئیات فراوانی را به نمایش می‌گذارند، به چشم می‌خورد. ما سوار بر یک Porsche 911 GT2 RS شدیم و در تپه‌های کویری دوبی مسابقه دادیم و از فراوانی جزئیات موجود در صخره‌های اطراف پیست به وجد آمدیم.

نور خورشید که به خودرو و پیست مسابقه می‌تابد به خاطر قابلیت HDR از همیشه پرنورتر و روشن‌تر به نظر می‌رسد. رزلوشن 4K توسعه‌دهندگان این عنوان، استودیوی Turn 10، را قادر ساخته است تا خودروهای موجود در بازی و اتاق‌هایشان را به بیشترین حد ممکن شبیه‌سازی کند. این ویژگی خصوصاً در ماشین‌هایی به چشم می‌خورد که در آن‌ها از تودوزی Alcantara استفاد شده (در تصویر بازی قابل مشاهده است) – ماده‌ی کُرکی شکلی که به جنس جیر شباهت دارد همجون واقعیت به نظر می‌رسد!
با این حال، شگفتی‌های این بازی در هوای آفتابی خلاصه نمی‌شود – ما این فرصت را به دست آوردیم که سوار بر یک نیسان GT-R در هوایی بارانی در پیست معروف نورنبرگ مسابقه دهیم و با مشاهده‌ سطح بسیار بالای واقع‌گرایی در افکت‌های هوا و باران باری دیگر شگفت‌زده شدیم.

ترکیب رزلوشن 4K، نرخ فریم ۶۰ و HDR سطحی باورنکردنی از جزئیات واقع‌گرایانه را به همراه گیم‌پلی‌ای سریع، روان و شفاف به ارمغان می‌آورد. خود را برای تجربه‌ این عنوان بر روی کنسول بازی وان ایکس آماده کنید.

4) Assassins’ Creed: Origins

چه چیزهایی ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

همانطور که احتمالا انتظارش را داشتید، اسسینز کرید اوریجینز هم از قدرت وان ایکس استفاده می‌کند تا تفاوت‌های بصری چشم‌گیری خلق کند. بازی در رزلوشن 4K رندر می‌شود (اگرچه کسانی که هنوز نمایشگر 4K ندارند نیز می‌توانند کیفیت بالاتری را در رزلوشن 1080p تجربه کنند) و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از رزلوشن بالا به این معناست که شخصیت‌های بازی و محیط‌های آن از بافت‌های بسیار واقع‌گرایانه و جزئیات بسیار بیشتری بهره خواهند برد و قدرت بالای پردازشگر کنسول می‌تواند این کیفیت را در فواصل دور نیز حفظ کند.

با این حال، پشتیبانی از HDR است که، با به وجود آوردن کنتراست بیشتر میان نور آفتاب، شعله‌های آتش و سایه‌ها، این بازی را به لحاظ بصری درخشان‌تر می‌کند. با به تصویر کشیدن آفتاب سوزان مصر و سایه‌های خنک مقبره‌ها، HDR عمق بیشتری به جهان بازی می‌دهد. همچون اکثر عناوین ارتقایافته‌ی وان ایکس که تاکنون تجربه کرده‌ایم، میزان روشنایی HDR و وایت بالانس در اسسینز کرید اوریجیز هم قابل تنظیم است.

پس از تجربه‌ چند ساعته‌ این عنوان بر روی قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ باید بگوییم که بازی به لحاظ بصری و بافت‌های تصویری فوق‌العاده است و همچنین نرخ فریم آن نیز در همه حال ثابت است.

5) Rise of the Tomb Raider

چه چیزهایی ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR، نرخ فریم ۶۰

در یک رویداد پیش‌نمایش توانستیم به تجربه‌ نسخه‌ ارتقا یافته و در حال آماده‌سازی Rise of the Tomb Raider بپردازیم و باید بگوییم که نتیجه‌ کار تا به این جا فوق‌العاده است. به راحتی می‌توان گفت که با یکی از برترین بازی های ایکس باکس وان ایکس روبرو هستیم.

نسخه‌ نهایی از سه نوع تنظیمات پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید هرآنچه در اولویت شماست را از کنسول بخواهید. نرخ فریم بالا باعث می‌شود بازی با بافت‌های ارتقایافته در رزلوشن 1080p اجرا شود و به رزلوشن 4K آپ‌اسکیل شود. احتمالاً این حالت کمترین جذابیت را به لحاظ بصری خواهد داشت اما نزدیک‌ترین تنظیمات به نرخ فریم قفل ۶۰ است.

حالت 4K بومی، همانطور که از اسمش پیداست، بازی را در حالت 4K رندر می‌کند، حتا اگر رزلوشن بالا به نرخ فریم آسیب وارد کند، که این مورد باعث می‌شود علیرغم نرخ فریم ۳۰ در این تنظیمات، بازی در صحنه‌های شلوغ کمی افت فریم پیدا کند. به هر حال، با توجه به اینکه نسخه‌ی مورد آزمایش ما هنوز نهایی نبوده است، احتمال دارد این تواقص در نسخه‌ی نهایی مرتفع شوند.

در آخر، حالت ” 4K غنی‌شده”  را داریم که تعادل مناسبی میان این دو حالت برقرار می‌کند. این حالت از شیوه‌ی پیشرفته‌تر آپ‌اسکیل کردن بهره می‌گیرد، بنابراین با اینکه در این حالت شاهد کیفیت 4K بومی نیستیم، رزلوشن تا حد بسیار زیادی به حالت 4K نزدیک است.

فعال ساختن HDR در هرسه‌ حالت‌ بسیار لذت‌بخش است. نوری که از بیرون مقبره‌ها به درون می‌تابد روشنایی خیره‌کننده‌ای داشت، در حالی که آب نیز سطح خیره‌کننده‌ای از بازتاب و درخشش را از خود نشان می‌داد.

مجبوریم تا عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این افزونه صبر کنیم تا ببینیم کنسول حالت 4K بومی را با چه کیفیتی اجرا می‌کند، با این حال، با عرضه‌ی سه حالت شخصی‌سازی همگان می‌توانند به تنظیمات مدنظر خود دسترسی داشته باشند.

6) Middle Earth: Shadow of War

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

Shadow of War نیز از این مُد پیروی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد هرآنگونه که ترجیح می‌دهند از قدرت وان ایکس استفاده کنند، بنابراین، در این عنوان شاهد دو گونه تنظیمات هستیم. می‌توانید هرطور که میلتان است بر رزلوشن تاکید کنید تا کیفیت را مدنظر قرار دهید.

هنگامی که رزلوشن را انتخاب کنید کنسول تلاش خواهد کرد تا حد ممکن به کیفیت 4K نزدیک شود (در مواقعی که ممکن نیست کنسول رزلوشن را به صورت داینامیک اسکیل خواهد کرد).

اگر اولویت را به کیفیت دهید تغییرات بیشتر خواهند شد، با این حال رزلوشن مقداری کاهش می‌یابد. بافت‌ها جزئیات بیشتریخواهند داشت، فواصل دور کیفیت بهتری خواهند داشت، گیاهان بیشتری در جهان بازی به چشم خواخند خورد و همچنین کیفیت نور و سایه نیز بهبود خواهد یافت.

هردو حالت از HDR پشتیبانی می‌کنند و متأسفانه بازی در هردو حالت با نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود.

ما توانستیم Shadow of War را در یک رویداد پیش‌نمایش تجربه کنیم و سطح جزئیات بازی در حالت 4K، که نبردهای بزرگ بازی را به رخدادهایی واقعی تبدیل می‌کرد، باعث شگفتی ما شد. برای دادن نظر نهایی بایست تا روز انتشار نسخه‌ نهایی این افزونه منتظر بمانیم.

7) FIFA 18

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR، نرخ فریم ۶۰ (به زودی)

یکی دیگر از عناوین بزرگ کنسول وان ایکس که از قابلیت‌های 4K و HDR  استفاده می‌کند، فیفا ۱۸ است.

آخرین عنوان فیفا که از همیشه واقع‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسد بر روی وان ایکس با رزلوشن 4K، نرخ فریم ۶۰ و همچنین HDR اجرا خواهد شد.

رزلوشن 4K به معنای بافت‌های بهبودیافته و جزئیات بیشتر است -می‌توانید تک تک چمن‌های استادیوم را ببینید- با این حال، وقتی نوبت به بازی‌های سرعتی همچون فیفا می‌رسد، نرخ فریم ثابت ویژگی بسیار مهمتری است – یک افت کوچک در نرخ فریم می‌تواند منجر به زدن گل یا از دست دادن موقعیت شود.

طیف رنگی وسیع‌تر و نورپردازی بهبودیافته به واسطه‌ی HDR را نیز به موارد بالا اضافه کنید تا این بازی زیبا، در اثر کنتراستی که میان نور افتاب و سایه‌های ورزشگاه ایجاد می‌شود، عمق بیشتری یافته و پا به جهان واقعیت بگذارد.

8) Halo 5: Guardians

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K، نرخ فریم ۶۰

با وجود اینکه شرکت بانجی هیلو را رها کرد تا بر روی دستنی متمرکز شود، این سری بلاک‌باستر ایکس باکس همچنان زنده است و ما این حیات را مدیون 343 Industries هستیم. آخرین عنوان این مجموعه به نام Halo 5: Guardians، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، با این حال، این عنوان نیز افزونه‌ی ایکس باکس وان ایکس را دریافت خواهد کرد.

پس از نصب این افزونه بر ایکس وان ایکس بازی همچون قبل با نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود اما رزلوشن نیز ارتقا یافته و بازی با کیفیت 4K اجرا می‌شود.

متأسفانه، چون این عنوان قدیمی است به‌روز‌رسانی HDR دریافت نمی‌کند، با این حال، رزلوشن بومی 2160p و نرخ فریم کاملاً ثابت و پایدار ۶۰ خالی از لطف نیستند.

انتظار داشته باشید که این بازی زیبا بر روی وان ایکس باز هم زیباتر به نظر رسد.

9) Madden NFL 18

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

افزونه‌ی Madden NFL 18 هنوز برای ایکس باکس وان ایکس منتشر نشده است، با این حال، می‌دانیم چه انتظاراتی باید داشت. همچون نسخه‌ی PS4 pro، NFL امسال نیز بر روی وان ایکس با رزلوشن 4K و پشتیبانی از HDR اجرا می‌شود.

این قابلیت‌ها باعث می‌شوند بازی به لحاظ بصری تصویری بسیار شارپ داشته باشد، همچنین نورپردازی نیز بسیار واقع‌گرایانه است و رنگ‌ها، خصوصاً در مورد یونیفورم‌ها و استادیوم‌ها، خیره‌کننده‌اند.

علاوه بر قابلیت‌ HDR و رزلوشن 4K، انتظار می‌رود آخرین عنوان از این سری با نرخ فریم پایدار ۶۰ اجرا شود. این اتفاق در نسخه‌ی PS4 Pro نیز می‌افتد با این تفاوت که هنگام نمایش ریپلی‌ها و استفاده از دوربین‌های کنار زمین که بازی را شبیه به پخش تلویزیونی می‌کنند نرخ فریم حدوداً به ۳۰ می‌رسد.

اینکه ایکس باکس وان ایکس می‌تواند این بازی را در همه حال با نرخ فریم پایدار ۶۰ اجرا کند هنوز مشخص نیست، با این حال، به محض در دسترس قرار گرفتن این افزونه شما را آگاه خواهیم کرد.

10) Minecraft

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR و نرخ فریم ۶۰

ماینکرفت چیست؟ ماینکرفت از آن دسته بازی‌هاست که نیاز به معرفی ندارد و افزونه‌ی گرافیکی آن درصدد است تا این جهان چندضلعی را در شارپ‌ترین حالت به نمایش بگذارد. ما این فرصت را به دست آوردیم تا نسخه‌ وان ایکس این بازی را تجربه کنیم و لازم به ذکر است که دیدن نسخه‌ای زیباتر از این بازی ساده جذاب و مفرح وجود ندارد. قرار گرفتن در لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان ایکس در خور این عنوان است.

در حالی که بازی حالت بلوکی معروف خود را حفظ می‌کند (البته که انتظار نداشتیم تغییر کند)، قابلیت HDR باعث می‌شود نورپردازی بازی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. برای مثال، حالا می‌توانید دست‌ساخته‌های خود را زیر نور باشکوه خورشید نگاه کنید.

رنگ‌ها نیز بهبود یافته‌اند و آنقدر صاف به نظر نمی‌رسند، پوشش گیاهی بازی نیز نسبت به گذشته جزئیات بیشتری دارد. به هر حال، خیالتان راحت باشد که نسخه‌ی وان ایکس این بازی با فرمول برنده‌ی آن درنیفتاده و تنها آن را بهبود می‌بخشد.

11) Playerunknown’s Battlegrounds

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR و نرخ فریم ۳۰

PUBG چیست؟ آیا حس و حال یک بتل رویال چندنفره‌ی آنلاین را دارید؟ بله؟ پس با شنیدن این خبر که این بازی با رزلوشن 4K و HDR اجرا می‌شود راغب‌تر نیز خواهید شد. ما توانستیم این بازی را برای مدتی کوتاه تجربه کنیم و از تماشای رندر شدن روان و بی‌نقص آن به وجد آمدیم.

رزلوشن 4K میزان جزئیات بازی را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود بیش از پیش در اکشن درگیر این بازی غرق شویم.

لازم به ذکر است که دوست داریم این بازی در آینده‌ی نزدیک با نرخ فریم ۶۰ اجرا شود، با این حال، قابلیت HDR کمی از این نقص را با کیفیت بصری بهتر جبران کرده است.

12) Quantum Break

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 1440 p (آپ‌اسکیل به 4K) و HDR

امیدواریم بر روی هاردتان جای کافی داشته باشید، چراکه افزونه‌ی وان ایکس کوانتوم بریک، به علاوه‌ی حجم خود بازی، ۱۷۸ گیگ از فضای کنسول را اشغال می‌کند. به گیمینگ آینده خوش آمدید!

حال این افزونه‌ها دقیقا چه امکاناتی اضافه می‌کنند؟ خب، از آنجا که بازی به سخت‌افزار بسیار قدرتمندی نیاز داشته و حتی برای کامپیوترهای رده‌بالا نیز سنگین است، کوانتوم بریک به لحاظ فنی با رزلوشن حقیقی 1440p اجرا شده و به 4K آپ‌اسکیل می‌شود.

به نقل از Digital Foundry، بازی از تکنیک “بازسازی زمانی” بهره می‌گیرد که با شبیه‌سازی فریم‌ها و استفاده از اطلاعات برای اینکه رزلوشن را بیشتر از آنچه هست نشان دهد، توهم رزلوشن 4K را برای بیننده ایجاد می‌کند. نسخه‌ اصلی ایکس باکس وان نیز همین کار را می‌کرد، بازی را در رزلوشن بومی 720p اجرا می‌کرد و با استفاده از تکنیک‌های مذکور توهم 1080p را به وجود می‌آورد.

علاوه بر این، کیفیت بافت‌ها نیز افزایش داشته و تصویر شفاف‌تر به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که افکت گرِین فیلم که در نسخه‌ی اصلی وان وجود داشت در نسخه‌ی وان ایکس به کل حذف شده است، که این امر باعث شده کوآنتوم بریک شفاف‌تر و عمیق‌تر به نظر رسد.

متأسفانه امکان تجربه‌ی این عنوان با نرخ فریم ۶۰ وجود ندارد، با این حال، با توجه به شیوه‌ی سینمایی و تلویزیونی این بازی Remedy ترجیح داده است بازی با این مشخصات اجرا شود. به هر رو، کوآنتوم بریک بر روی کنسول وان ایکس کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد.

13) Wolfenstein II: The New Colossus

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K و نرخ فریم ۶۰

با توجه به این امر که این بازی با استفاده از موتور DOOM ساخته شده و پیشاپیش در رزلوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود، حدس می‌زنیم که بازی بر روی وان ایکس با رزلوشن 4K اجرا شده و از HDR نیز پشتیبانی کند. به محض کسب اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

14) Crackdown 3 (در دست ساخت)

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR ،Dolby Atmos، نرخ فریم ۶۰

Crackdown 3 چیست؟ شماره‌ی بعدی فرنچایز انحصاری و آشوب‌ناک انحصاری ایکس باکس. قرار بود این بازی با کنسول وان ایکس عرضه شود اما برای حصول اطمینان از اینکه بازی با استانداردهای بالایی که برای آن تعریف شده اجرا شود عرضه‌ی آن به ابتدای سال ۲۰۱۸ موکول شد.

15) 3 Forza Horizon (ابتدای ۲۰۱۸)

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR و نرخ فریم ۳۰

Forza Horizon 3 چیست؟ همچون Gears of War 4، این بازی نیز یکی از عناوین انحصاری ایکس باکس است که از عرضه‌ی آن می‌گذرد. با اینکه افزونه‌ی این بازی هنگام عرضه نرخ فریم بالایی همچون Motorsport 7 ارائه نمی‌دهد، مطمئن باشید که بازی با رزلوشن 4K و قابلیت HDR کیفیت بالایی خواهد داشت. بهترین خبر این است که در صورت داشتن این بازی افزونه‌ی وان ایکس آن مجانی خواهد بود.

16) Sea of Thieves ۲۰۱۸

چه عناصی ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

بازی Sea of Thieves یک بازی بزرگ چند نفره‌ آنلاین با تم ماجراجویی دزدان دریایی که در سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود. این عنوان را تنها می‌توان بر روی ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ تجربه کرد و یکی از عناوینی است که مایکروسافت با هیجان زیادی برای کنسول جدیدش تبلیغ می‌کند. شما حتا می‌توانید این عنوان را به صورت هم‌زمان با کسانی که آن را بر روی ویندوز ۱۰ تجربه می‌کنند بازی کنید.

شیوه‌ طراحی گرافیک بازی کارتونی است و بین شوخ‌طبعی کنایی و صحنه‌های زیبای میخ‌کوب‌کننده در نوسان است. همانطور که تصور کرده‌اید، آب در این بازی بسیار زیبا طراحی شده است. هنگام تجربه‌ی این عنوان در رویداد مربوط به وان ایکس، غرق شدن در دریا ما را شیفته‌ی خود کرد، و این مطلبی است که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردیم به زبان بیاوریم.
هنگامی که بر عرشه‌ی کشتی ایستاده‌اید و غروب خورشید بر جزیره‌ای که پر از گنج است را تماشا می‌کنید متوجه خواهید شد که رنگ نور در این لحظات بسیار خیره‌کننده است.

17) Final Fantasy XV (به زودی)

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K و HDR

فاینال فانتزی ۱۵ چه عنوانی است؟ احتمالا اسم این پدیده‌ JRPG را شنیده‌اید و XV آخرین شماره‌ آن است. بازی پیشاپیش بسیار زیبا بود. با این حال، دوست داریم ببینیم که این عنوان چه بهره‌ای از قدرت بیشتر ایکس باکس وان ایکس می‌گیرد – مطمئنا تجربه‌ی جهان Eos با رزلوشن 4K بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

18) Anthem ۲۰۱۸

چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K ،HDR و نرخ فریم ۳۰
Anthem چیست؟ IP جدید Bioware همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال، می‌دانیم که نسخه‌ی وان ایکس نیز عرضه خواهد شد. Anthem عنوانی علمی تخیلی است که همچون جنگ ستارگان بر عناصر فانتری تکیه خواهد داشت.

19) DOOM (به زودی)


چه عناصری ارتقا یافته‌اند؟ 4K و نرخ فریم ۶۰
ِDOOM چیست؟ نسخه‌ی اول DOOM را می‌توان روی همه‌چیز نصب کرد، از کامپیوترهای خانگی گرفته تا مایکروویو، بنابراین، ظن ما بر این است که با این عنوان آشنا هستید؛ عنوان کلاسیک شوتر اول شخص که به زودی بر روی ایکس باکس وان ایکس بسیار شارپ‌تر اجرا خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر