;
coinex

کدام یک از گوشی‌های هوشمند سال 2017 بهترین عملکرد باتری را دارند؟

 

باتری یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها در خرید یک گوشی هوشمند است. در این نوشتار به معرفی گوشی‌های 2017‌ پرداخته‌ایم که دارای بهترین عملکرد باتری هستند.

باتری یک گوشی هوشمند همیشه بیشترین میزان تاثیر را در روند طراحی آن دارد. به همین دلیل سازندگان همیشه با چالش‌های خاصی در زمینه انتخاب یک باتری مناسب برای گوشی‌های خود مواجه هستند. این عامل از طرفی تاثیر زیادی نیز در جلب نظر کاربر در هنگام خرید یک محصول دارد تا حدی که برخی از کاربران تنها به واسطه این فاکتور گوشی مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. اگر که شما هم از این دسته از کاربران هستید، توصیه می‌کنیم که این مطلب را تا آخر بخوانید. در این نوشتار به معرفی گوشی‌هایی پرداخته‌ایم که بهترین عملکرد باتری را ارائه می‌کنند. با تکراتو همراه باشید.

شیائومی می مکس 2 : ارائه کننده بهترین عملکرد باتری برای اجرای فایل‌های چند رسانه‌ای!

شیائومی می مکس 2: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری برای اجرای فایل‌های چند رسانه‌ای!

می مکس 2 با قیمتی کمتر از 353 دلار و مدت عملکرد باتری معادل 126 ساعت در این لیست به عنوان بهترین گوشی 2017 از نظر کارایی و عملکرد باتری انتخاب شده است. این گوشی هوشمند پردازشگر کارآمد کوالکام اسنپدراگون 625 را در کنار یک باتری غول آسای 5,300 میلی آمپر ساعتی در خود دارد. منبع تغذیه این گوشی هوشمند فناوری شارژ سریع 3 کوالکام را نیز پشتیبانی می‌کند از این رو در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

می مکس 2 به یک نمایشگر 6.44 اینچی مجهز شده است اما در مقایسه با 9 گوشی دیگر موجود در این لیست بیشترین میزان وب گردی و پخش فیلم را در اختیار شما می‌گذارد. اگر که مجبور هستید که مدت زمان زیادی را با وسایل نقلیه رفت و آمد کنید، توصیه می‌کنیم که می مکس 2 را انتخاب نمایید. این گوشی هوشمند می‌تواند با یک بار شارژ 22 ساعت فیلم پخش کند یا امکان داشتن 19 ساعت وب گردی را در اختیار شما قرار دهد.

شیائومی ردمی نوت 4 : دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های اقتصادی!

شیائومی ردمی نوت 4: دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های اقتصادی!

ردمی نوت 4 با 119 ساعت دوام باتری فاصله چندان زیادی با برادران بزرگ‌تر خود در زمینه مدت زمان روشن بودن ندارد. این گوشی هوشمند با قیمتی کمتر از 235 دلار ارزان‌ترین محصول در این لیست محسوب می‌شود. ردمی نوت 4 شیائومی به یک نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده است تا حمل پذیری بهتری داشته باشد. این گوشی هوشمند یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 را نیز بر روی خود دارد از این رو از نظر عملکرد فرق چندان زیادی با مدل زیبای می مکس 2 سازنده چینی ندارد.

ردمی نوت 4 توانست در تست مدت زمان وب گردی بعد از برادر بزرگ‌تر خود در مکان دوم قرار گیرد و با 18 ساعت توانایی در وب گردی با یک بار شارژ عملکرد بهتری را نسبت به 8 گوشی دیگر قرار گرفته در این لیست ارائه کند. این گوشی هوشمند می‌تواند به مدت 15 ساعت برای شما فیلم پخش کند اما توانایی پشتیبانی فناوری شارژ سریع و فیلم برداری 4K را ندارد.

سامسونگ گلکسی ای 7 2017 : دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های میان رده باکیفیت!

سامسونگ گلکسی ای 7 2017: دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های میان رده باکیفیت!

گلکسی ای 7 2017 مرز بین گوشی‌های پرچمدار و میان رده سازنده کره‌ای محسوب می‌شود به همین دلیل به یک نمایشگر 5.2 اینچی سوپر AMOLED با کیفیت، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9  و بدنه مقاوم سازی شده با شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مجهز شده است. این گوشی هوشمند ویژگی نرم افزاری نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) را نیز بر روی خود دارد و به واسطه این ویژگی می‌تواند به مدت 115 ساعت روشن بماند اگرچه که بدون کمک این مشخصه نیز می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 80 ساعت فعالیت‌های مورد نظر شما را انجام دهد.

با استفاده از گلکسی ای 7 2017 می‌توانید 18 ساعت فیلم نگاه کنید یا بیش از 15 ساعت در اینترنت مطالب مورد نظر خود را جست و جو نمایید. این گوشی هوشمند با یک شارژر پشتیبانی کننده فناوری شارژ سریع در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت : ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های کوچک!

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های کوچک!

اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده است که می‌خواهند از یک گوشی کوچک با یک بار شارژ برای مدت زمان زیادی کار بکشند. این گوشی هوشمند می‌تواند به واسطه باتری 2,700 میلی آمپر ساعتی خود پس از یک بار شارژ به مدت 108 ساعت روشن باقی بماند. این سامورایی ژاپنی با شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم سازی شده است و علاوه بر این یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با توانایی پشتیبانی قابلیت پایدارسازی الکترونیکی تصاویر را در اختیار شما می‌گذارد از این رو به خوبی می‌تواند با گلکسی ای 7 2017 سازنده مشهور کره‌ای در این دو زمینه رقابت کند.

اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت فاقد شارژر پشتیبانی کننده فناوری شارژ سریع است اما به کمک پردازشگر هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 خود به راحتی از پس گوشی میان رده زیبای سامسونگ بر می‌آید. این گوشی هوشمند امکان 14 ساعت وب گردی یا 16 ساعت پخش فیلم را برای شما فراهم می‌سازد.

هواوی میت 10 پرو: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های پرچمدار!

هواوی میت 10 پرو: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های پرچمدار!

اگر که می‌خواهید لذت واقعی استفاده از یک گوشی پرچمدار را تجربه کنید، میت 10 پرو هواوی انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند به کمک باتری 4,000 میلی آمپر ساعتی خود با یک بار شارژ 96 ساعت روشن باقی می‌ماند. میت 10 پرو با یک شارژر پشتیبانی کننده فناوری شارژ سریع 22.5 واتی عرضه می‌‌شود. این شارژر می‌تواند در مدت 30 دقیقه باتری بزرگ گوشی پرچمدار محبوب سازنده چینی را تا 58 درصد شارژ کند.

بیش از 15 ساعت وب گردی یا پخش فیلم، اسپیکرهای استریو، سنسورهای تصویربرداری لایکا، یک پردازشگر قدرتمند و یک نمایشگر 6 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 18 به 9 و توانایی پشتیبانی قابلیت اچ دی آر 10 از دیگر مشخصه‌های برجسته میت 10 پرو هواوی هستند.

اوپو اف 5: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های بزرگ!

اوپو اف 5: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های بزرگ!

اوپو اف 5 می‌تواند شما را به مدت 18 ساعت در وب گردی همراهی کند از این رو در این زمینه تقریبا با گوشی‌های شیائومی برابری می‌کند. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و کنتراست بسیار خوب مجهز شده است. اف 5 متاسفانه شارژر VOOC سازنده چینی را بر روی خود ندارد اما ویژگی‌های برجسته دیگری مثل یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی اثر بوکه، رم 6 گیگابایتی و پردازشگر هلیو پی 23 را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

سامسونگ گلکسی جی 7 و جی 5 2017: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در میان گلکسی‌های اقتصادی سازنده کره‌ای!

ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در میان گلکسی‌های اقتصادی سازنده کره‌ای!

گلکسی جی 7 2017 با قیمتی در حدود نصف قیمت گلکسی ای 7 2017 خرید و فروش می‌شود. شما می‌توانید با کمک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند 15 ساعت در اینترنت جست و جو کنید یا 17 ساعت فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید. گلکسی جی 7 2017 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 پیکسلی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی هوشمند شارژر چندان سریعی ندارد اما یک پردازشگر نسبتا خوب و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قدرتمند با دیافراگم f/1.9 را به شما هدیه می‌کند.

ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در میان گلکسی‌های اقتصادی سازنده کره‌ای!

گلکسی جی 5 2017 برادر کوچک‌تر گلکسی جی 7 2017 است. این گوشی هوشمند یک نمایشگر 5.2 اینچی 720 پیکسلی را بر روی خود دارد و تقریبا می‌تواند همان تجربه استفاده از گلکسی جی 7 2017 را در اختیار شما بگذارد. گلکسی جی 5 2017 امکان 11 ساعت وب گردی یا 18 ساعت پخش فیلم را برای شما فراهم می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو: دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های زره پوش!

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو: دارای بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های زره پوش!

اگر که در شرایط سخت کار می‌کنید و می‌خواهید محصولی را انتخاب کنید که بتواند با یک بار شارژ مدت زمان زیادی روشن باقی بماند، گلکسی اس 8 اکتیو بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و می‌تواند با یک بار شارژ 111 ساعت روشن باقی بماند. اس 8 اکتیو می‌تواند شما را به مدت 14 ساعت در وب گردی همراهی کند یا 18 ساعت برای شما فیلم پخش کند.

شاخص‌های مقاومتی IP68 و MIL-STD-810G، قابلیت پشتیبانی فناوری‌های شارژ سریع و وایرلس، یک نمایشگر سوپر AMOLED، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 835 از دیگر مشخصات برجسته این گوشی هوشمند هستند.

سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های دارای نمایشگر حاشیه دار!

سونی اکسپریا ایکس ای 1 پلاس: ارائه کننده بهترین عملکرد باتری در دنیای گوشی‌های دارای نمایشگر حاشیه دار!

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس با یک بار شارژ به مدت 102 ساعت روشن باقی می‌ماند. این گوشی هوشمند می‌تواند امکان 13 ساعت پخش فیلم یا 16 ساعت وب گردی را برای شما فراهم سازد. اکسپریا ایکس ای 1 پلاس با یک شارژر عادی عرضه شده است اما اگر که می‌خواهید این گوشی هوشمند را سریع‌تر شارژ کنید می‌توانید شارژر پامپ اکسپرس پلاس 2 (Pump Express+ 2.0) را برای این محصول خریداری نمایید.

اکسپریا ایکس ای 1 پلاس به یک دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/2.3 اینچ و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فاکوس ثابت مجهز شده است از این رو می‌تواند در زمینه عکاسی به راحتی با گوشی‌های پرچمدار رقابت کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر