;
coinex

معرفی اسنپدراگون 845 برای پلتفرم موبایل توسط کوالکام انجام شد

معرفی اسنپدراگون 845 توسط کوالکام انجام شد
معرفی اسنپدراگون 845 برای پلتفرم موبایل ساعاتی قبل و در جریان اجلاس فناوری اسنپدراگون (Snapdragon Tech Summit) انجام شد. این چیپست در بیشتر گوشی‌های پرچمدار سال 2018 قدرتنمایی خواهد کرد.

اسنپدراگون 845 پردازنده‌ای است که به عنوان جانشین اسنپدراگون 835 معرفی شده است. این چیپست عملکرد بهتر و کارایی بهبود یافته را در کنار پردازش سریع‌تر تصاویر ارائه می‌دهد. برخی دیگر از ویژگی‌های این پردازشگر شامل پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و هوش مصنوعی (AI) خواهد بود.

ES Jung، مدیر سامسونگ الکترونیکس چندی قبل تایید کرده بود که این شرکت کره‌ای اسنپدراگون 845 را تولید خواهد کرد. این پردازنده جدید، دومین نسل از تراشه‌های 10 نانومتری این شرکت است. این قطعه تکنولوژیکی مجهز به مودم Snapdragon X20 LTE بوده و قادر است تا از ارتباطات گیگابیتی بر روی شبکه‌های مختلف پشتیبانی کند.

در اجلاس فناوری اسنپدراگون، مدیر ارشد اجرایی شیائومی، لی جان (Lei Jun)، تایید کرد که گوشی پرچمدار این کمپانی چینی از اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت. در کنار پرچمدار 2018 شیائومی، SD 845 در گوشی‌های پرچمدار 2018 سامسونگ، سونی، اچ تی سی و ال جی نیز قدرتنمایی خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که قدرت پردازشی خود را از این چیپست به دست خواهند آورد.

این سیستم بر روی تراشه جدید همچنین انتظار می‌رود که در دستگاه‌های غیر اندرویدی همچون کامپیوترهای رومیزی ویندوز 10 نیز قدرتنمایی کند. این تراشه ساز آمریکایی جزئیات بیشتری از اسنپدراگون 845 بر روی پلتفرم موبایل را آشکار نکرد.

در اولین روز از این اجلاس، کوالکام همچنین از اسنپدراگون 835 برای سیستم‌های دو در یک نیز پرده برداشت. این تراشه توسط کمپانی‌هایی چون ایسوس و اچ پی به بازار ارائه خواهند شد.

انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از چیپست اسنپدراگون 845 در روزهای آتی در این اجلاس منتشر شود. رویداد Tech Summit تا روز جمعه این هفته ادامه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر