;
coinex

قاب پشتی شیائومی می میکس 3 در یک تصویر تازه منتشر شده، آشکار شد

قاب پشتی شیائومی می میکس 3 در یک تصویر تازه منتشر شده، آشکار شد
گوشی شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi MIX 3) پرچمدار 2018 شیائومی است که احتمالا در سه ماهه سوم و یا چهارم سال آینده معرفی خواهد شد. به تازگی تصویری از قاب پشتی این گوشی در فضای آنلاین منتشر شده است.

اگر به تصاویر منتشر شده نگاهی بیندازید، قاب و پوشش پنل پشتی شیائومی می میکس 3 را خواهید دید. اگر این تصویر، یک قاب واقعی از این مدل را به نمایش گذاشته باشد، پس باید بگوییم که این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه‌ای مجهز خواهد بود که از چیدمان عمودی سنسورها برخوردار است.

در عکس منتشر شده، در محل قرارگیری ماژول دوربین، سه برش دایره‌ای شکل دیده می شود. انتظار می‌رود که دو قطعه برش خورده، به محل قرارگیری سنسور دوربین‌ها اشاره داشته باشد و برش سوم محل قرارگیری یک فلاش LED را نشان دهد. نوع چیدمان دوربین دوگانه عقب به نوعی یادآور آیفون X اپل است.

تصویر قاب پشتی، نکته دیگری را نیز درباره پرچم‌دار 2018 شیائومی بیان می‌کند. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و درست در خط تقارن آن جای خواهد گرفت.

تصویر قاب پشتی، نکته دیگری را نیز درباره پرچم‌دار 2018 شیائومی بیان می‌کند. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و درست در خط تقارن آن جای خواهد گرفت.

البته لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که موبایل شیائومی می میکس 3 تنها پرچمدار این گوشی‌ساز چینی نخواهد بود. امروز خبری را در تکراتو منتشر کردیم که نشان می‌دهد، شیائومی احتمالا در سال آینده دو مدل شیائومی می 7 و می 7 پلاس خود را به طور هم‌زمان عرضه خواهد کرد.

مشخصات شیائومی می میکس 3

یکی از چیزهایی که به احتمال بسیار زیاد در لیست مشخصات شیائومی می میکس 3 خودنمایی خواهد کرد، اسنپدراگون 845 خواهد بود. محصول جدید کوالکام به تازگی معرفی شده و قدرتنمایی بسیاری از پرچم‌داران 2018 مرهون این قطعه سیلیکونی خواهد بود.

شیائومی قصد دارد تا در این محصول باز هم حاشیه‌های نمایشگر خود را به حداقل ممکن برسد. این گوشی‌ساز چینی درواقع با معرفی می میکس استاندارد، پای نمایشگرهای تمام صفحه را به بازار موبایل جهان باز کرد و گفته می‌شود که در مدل می میکس 3 این حاشیه‌ها بازهم کمتر خواهد شد.

در کنار اسنپدراگون 845 از وجود 6 و یا 8 گیگابایت حافظه رم نیز خبر داده شده است و شایعات نشان می دهند که پنل پشتی آن نیز به مانند مدل‌های نسل قبل از سرامیک ساخته خواهد شد. مطمئنا این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین گوشی های چینی سال 2018 باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر