;
coinex

ابزار جدید گوگل مپ امکان رصد لحظه ای عبور و مرور را به شما می دهد

ابزار جدید گوگل مپابزار جدید گوگل مپ به طور لحظه‌ای موقعیت شما را به نمایش می‌گذارد. این امکان هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته اما، کمک بزرگی برای شهروندان ابر شهرها به شمار می‌رود.

برای کسانی که علاقه‌مند به استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستند، گوگل خبر خوشایندی دارد. به زودی سرویس مسیریابی و نقشه خوانی گوگل مپ، امکان مشاهده لحظه به لحظه موقعیت مکانی را برای شما در هنگام استفاده از اتوبوس یا قطار شهری فراهم خواهد نمود. پس از بروز شدن این قابلیت، در هنگامی که اپلیکیشن گوگل مپس در حال اجرا باشد، و تلفن اندرویدی شما قفل نباشد، از این ویژگی استفاده خواهید نمود.

بیشتر بخوانید: گوگل مپ به صورت خودکار نظر کاربران را به زبان شما ترجمه خواهد کرد

با این ابزار جدید گوگل مپ ، دیگر در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی، ایستگاه مورد نظر خود را گم نخواهید نمود. نحوه عملکرد مسیریاب بسیار ساده است، با استفاده از گوگل مپ مسیر خود را مشخص نمایید. پس از اینکه این ویژگی عرضه شود، شما یک دکمه استارت را در پایین صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید، با فشار این دکمه رهگیری مسیر شما در هنگام استفاده از وسایل حمل نقل و عمومی اجرا می‌شود. بر اساس خبری که هفته گذشته منتشر شد، گوگل مپ حتی زمانی که به مکان مورد نظر خود نزدیک شوید، به شما پیاده شدن را یادآوری می‌کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید گوگل مپ بیش از یک مقصد را مسیریابی می کند

این ویژگی در صورتیکه تکان‌های وسیله نقلیه‌ای که شما از آن استفاده می‌کنید، موجب خوابیدن شما می‌شود، کمک بسیار بزرگی به شمار می‌رود. هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویژگی جدید گوگل مپ در دسترس خواهد بود. برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند و استفاده از وسایل نقلیه عمومی یک گزینه جدی محسوب می‌شود، این ویژگی یک موهبت بزرگ و قابل توجه به شمار می‌آید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر