;
coinex

ویژگی‌هایی که می‌تواند ال جی جی 7 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های 2018 تبدیل کند

ویژگی‌هایی که می‌تواند ال جی جی 7 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های 2018 تبدیل کند
گوشی ال جی جی 7 (LG G7) پرچمدار 2018 بوده که می تواند به عنوان یک برگ برنده برای ال جی باشد، اما برای چنین اتفاقی، چیزهای اندکی لازم است. در این مطلب به ویژگی‌هایی اشاره می کنیم که می تواند ال جی جی 7 را به یکی از محبوب‌ترین گوشی های 2018 تبدیل کند.

ال جی همواره سعی کرده تا در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند برند نوآورانه‌ای باشد. این کمپانی در ال جی جی 5 نمادی از گوشی ماژولار را به بازار فرستاد که البته با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد. این کمپانی در ال جی جی 6 سیاست خود را تغییر داد و و یک گوشی بدون حاشیه با بدنه‌ شیشه‌ای روانه بازار کرد.

با وجود کیفیت بسیار عالی این دستگاه، ال جی نتوانست یک فروش فوق العاده از این دستگاه را تجربه کند. ال جی جی 6 محبوبیت کمتری از رقیب هموطن خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 8 داشت، اما با این وجود هنوز هم یکی از بهترین گوشی های 2017 است.

ال جی برای اینکه بتواند در بازار موبایل جهان به فروش خوبی برسد، باید بتواند که یک چیز جدید رو کند، ویژگی خاص و نوآورانه‌ای که بتواند گلکسی اس 9 سامسونگ و یا دیگر پرچمداران بزرگ 2018 را تحت تاثیر قرار دهد، مطمئنا ال جی جی 7 می‌تواند به یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 تبدیل شود، اما دقیقا چه چیزهایی می‌تواند محبوبیت این مدل را در بین کاربران بیشتر کند؟

5 ویژگی برای محبوبیت بیشتر ال جی جی 7

یک ویژگی نامعلوم؛ فاکتور ایکس

گلکسی اس 8 در برابر ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 یک ویژگی خاص برای رقابت با پرچمداران 2017 در اختیار ندارد. سامسونگ در گلکسی اس 8 نمایشگر اینفینیتی یا همان بیکران خود رو می‌کند، در گلکسی نوت 8 قلم محبوب اس پن طرفداران خاص خود را دارد، در اچ تی سی یو 11 ویژگی اج سنس یک قابلیت منحصر به فرد را معرفی می‌کند، اما تنها چیزی که ال جی با مدل G6 نشان می دهد یک دوربین دوگانه با لنز واید است. این ویژگی خوب است، اما برای رقابت در بازار بهترین‌های جهان کافی نمی‌تواند کافی باشد!


بیشتر بخوانید:  مقایسه گوشی ال جی جی ۶ با اچ تی سی یو ۱۱


ال جی G7 نیاز به یک ویژگی جدید دارد، یک ویژگی نامعلوم، یک فاکتور ایکس، چیزی که بتواند پرچمدار 2018 ال جی را خاص نشان دهد. تمامی این مطلب با امانت داری از متن اصلی ترجمه شده و مسلما نظرات نویسنده منبع اصلی این متن نوشته خواهد شد.

نویسنده وب‌سایت androidauthority معتقد است که این شرکت کره‌ای می‌تواند فاکتور ایکس را در تمرکز بر موسیقی پیدا کند. چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ (Quad DAC) در همه جهات و عرضه یک هدفون باکیفیت به اضافه اسپیکرهای دوگانه در پنل جلو می تواند یک دستگاه تمام عیار برای علاقه مندان به موسیقی باشد. علاوه برای شاید بتوان با همکاری گوگل یک اشتراک یکساله رایگان برای پلی میوزیک (Play Music) ارائه کرد.

به اعتقاد نویسنده، این می‌تواند یک گزینه عالی برای ال جی جی 7 باشد. یک ویژگی خاص باید یک ارزش واقعی ایجاد کند. ال جی باید به دور از ترفندهایی که در گذشته به کار برده، چیز خاصی را عرضه کند. ماژولار بودن ال جی جی 5 یک فاجعه بود و از سویی دیگر، استفاده از نمایشگر ثانویه نیز نتوانست کاربران زیادی را راضی کند. در واقع ال جی به یک خون تازه نیاز دارد تا در رگ‌های بخش تولید موبایل خود تزریق کند!

جک هدفون ؛ یک ویژگی دوست‌داشتنی

جک هدفون ؛ یک ویژگی دوست‌داشتنی

جک هدفون در حال مرگ است. اپل اولین برند بزرگی بود که این سوکت را از آیفون‌های سال گذشته خود حذف کرد. بعد از این شرکت، اچ تی سی این راه را ادامه داد و بعد از آن نوبت به گوگل -منقد بزرگ اپل برای حذف جک هدفون- رسید. امیدواریم که ال جی ادامه دهنده راه این بزرگان نباشد.

شاید حذف جک هدفون ایده بسیار بدی باشد، مسلما شما می‌توانید از یک هدست بلوتوث یا هدفون مجهز به پورت یو اس بی نوع C استفاده کنید و یا از یک آداپتور برای در اختیار داشتن یک جک هدفون بهره ببرید، اما هر سه گزینه از شرایط ایده آل به دور هستند.

هدست‌های بلوتوثی ممکن است که همان کیفیت صدای هدفون‌های سیمی را ارائه ندهند.با هدفون مجهز به پورت یو اس بی نوع C نیز مشکل خود را دارید و نمی‌توانید هم به موسیقی گوش دهید و هم دستگاه خود را شارژ کنید. آداپتور نیز یک لوازم جانبی است و به دلیل کوچک بودن اندازه آن می‌تواند به راحتی فراموش شده و گم شود.

علاوه بر این، اکثر این لوازم به صورت جانبی ارائه شده و باید برای در اختیار داشتن آنها هزینه‌ای پرداخت کنید. جک هدفون هنوز بخش مهمی از یک گوشی هوشمند است و معمولا مدل‌هایی که این جک را در اختیار دارند، از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردارند و این موضوعی است که برندهای بزرگ باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ال جی جی 7 نیاز دارد تا این جک را در اختیار داشته باشد، مخصوصا اگر گلکسی اس 9 نیز با این ویژگی عرضه شود. ال جی باید برای فروش بیشتر به سلیقه‌های اکثر کاربران توجه کرده و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را برای محصولات جدید خود حفظ کند.

رابط کاربری اصلاح شده؛ تجربه‌ای بهتر

رابط کاربری اصلاح شده؛ تجربه‌ای بهتر

تجربه نرم افزاری بخش مهمی از ساخت یک گوشی هوشمند را شامل می شود و این محدوده‌ای است که ال جی مدتی برای مدتی در آن به سختی تقلا می کند. پوسته اندرویدی این شرکت چندان هم بد نیست، اما عالی هم نیست! شاید بهتر است که ال جی تغییرات اساسی در گزینه‌های سفارشی سازی خود داشته باشد و نگاه مدرن‌تری به این بخش کند.

شاید بد نباشد که ال جی در این قسمت، وان پلاس را الگوی خود قرار دهد. پوسته OxygenOS این شرکت یکی از بهترین‌هاست و گزینه‌های سفارشی سازی شده زیادی را در اختیارتان قرار می دهد.

یکی از این گزینه‌ها، توانایی تعویض بین دکمه‌های خازنی زیر صفحه نمایش و  دکمه‌های نرم افزاری روی نمایشگر است. مورد دیگر، پشتیبانی از حکات مختلفی از قبیل کشیدن یک حرف O V S M  و یا W بر روی صفحه نمایش است که می‌تواند برنامه‌های مختلفی را به سرعت باز و اجرا کند.

چنین ویژگی‌هایی باعث می شود تا تجربه کاربری بهتر شده و خریداران بیشتری مجاب شوند تا دستگاه مورد نظر را در اختیار داشته باشند. ال جی جی 7 برای آنکه بتواند در بین پرچمداران پر فروش 2018 قرار بگیرد، نیاز به چنین تغییراتی در پوسته کاربری خود دارد.

قیمت پایین ؛ یک ویژگی خاص برای محبوبیت

قیمت پایین ؛ یک ویژگی خاص برای محبوبیت

برند ال جی به مانند سامسونگ محبوبیت بالایی ندارد و برای اینکه ال جی جی 7 بتواند خریداران را وسوسه کند، باید قیمت پایین‌تری از گلکسی اس 9 داشته باشد.

نسخه 32 گیگابایتی این دستگاه در بازارهای ایالات متحده در ماه مه (حوالی اردیبهشت ماه) با قیمت 700 دلار معامله می‌شد و گلکسی اس 8 با قیمت 725 دلار. ال جی جی 6 در ابتدا بین 25 تا 125 دلار بسته به مدل انتخابی، از گلکسی اس 8 ارزان‌تر بود. این دو گوشی در ایران با اختلافی بین 200 تا 500 هزار تومان معامله می‌شوند.


بیشتر بخوانید:  گلکسی اس ۸ در برابر ال جی جی ۶ ؛ رقابتی بین غول‌های کره‌ای!


قیمت ال جی جی 7 چقدر خواهد بود؟ فرض بر این است که گوشی‌های پرچمدار در سال 2018 با قیمتی مشابه با نسل فعلی عرضه شوند. با این تفاسیر، قیمت ال جی جی 7 باید چیزی بین 650 تا 700 دلار متغییر باشد، این می تواند برای این دستگاه قیمت‌گذاری منصفانه‌ای باشد؛ هرچند که این قیمت هر چه کمتر باشد، بهتر است.

ال جی جی 7 در سال آینده می تواند از پسِ پرچمدارانی چون وان پلاس 6 برآید، اما مطمئنا برای رقابت با گلکسی اس 9 نیاز به برتری‌های ویژه‌ای دارد و قیمت پایین یک ویژگی جذاب برای کاربران خواهد بود. قیمت کمتر به معنای اشتیاق بیشتر مصرف کنندگان برای خرید است و ال جی باید برای بالا بردن محبوبیت ال جی جی 7 این موضوع را در نظر بگیرد.

مشخصات بهتر؛ محبوبیت بیشتر

مشخصات بهتر؛ محبوبیت بیشتر

ال جی جی 6 که پرچمدار 2017 این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید، با اسنپدراگون 821 معرفی شد، پردازنده‌ای که در قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار 2016 قدرتنمایی کرد. گفته می‌شد که این موضوع مربوط به در اختیار گرفتن اولین محموله از اسنپدراگون 835 برای گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ بود و ال جی یا باید زمان عرضه را به تاخیر می‌انداخت و یا با پردازنده‌ای ضعیف‌تر گوشی پرچمدار خود را در بازار به فروش می‌رساند و ال جی گزینه دوم را انتخاب کرد.

این کمپانی در عرضه ال جی جی 7 نباید اشتباه قبلی خود را تکرار کند. اسنپدراگون 845 در اکثر گوشی‌های بزرگ 2018 قرار خواهد گرفت و این می‌تواند یک پیشرفت چشمگیر برای نسل بعدی سری G ال جی باشد.

واقعیت این است که احتمالا ال جی G7 با چیپست اسنپدراگون 835 معرفی شود. دو دلیل برای این مورد گفته شده است. اول آنکه ال جی یکبار در گذشته اعلام کرده بود که بهتر است یکگ چیپست با ثبات و امتحان شده در محصولات جدید خود استفاده کند تا اینکه ریسک اولین تجربه از یک پردازنده جدید را بپذیرد.

دلیل دوم نیز همان قرار داد کوالکام با سامسونگ است. احتمال دارد که اولین محموله از اسنپدراگون 845 باز هم به مانند قبل در اختیار گلکسی اس 9 قرار بگیرد و ال جی نتواند در این موضوع با رقیب هموطن خود رقابت کند، مگر آنکه کوالکام تولیدات خود را بیشتر کند.

این کمپانی احتمالا در ساخت ال جی جی 7 از پنل ال سی دی به اولد تغییر موضع دهد. ال جی وی 30 یک نمایشگر اولد در اختیار دارد و استفاده از اولد برای ال جی جی 7 نیز دور از انتظار نخواهد بود. نمایشگر اولد دارای مزایای بسیاری نسبت به پنل‌های ال سی دی است.

ال جی احتمالا باید استراتژی فروش خود را نیز تغییر دهد و ویژگی‌های مشابهی را در بازارهای جهانی ارائه دهد. شارژ بی سیم ال جی جی 6 تنها در ایالات متحده در دسترس است و Quad DAC نیز تنها در کره و برخی از بازارهای آسیایی در دسترس است. شاید ال جی بتواند با توسعه ویژگی‌های خوب خود در تمام بازارهای جهانی، مشتری‌های بیشتری را برای خود دست و پا کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که ال جی جی 7 با 6 گیگابایت حافظه رم، کد حفاظت IP68 برای ضدآب بودن، دوربین بهتر و البته باتری با ظرفیت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود خودنمایی کند.

اینها ویژگی‌هایی است که می‌تواند با قرار گرفتن در ال جی جی 7 محبوبیت این گوشی را بیشتر کرده و باعث فروش بهتر آن شود.

نظر شما چیست؟ به اعتقاد شما چه ویژگی‌هایی در ال جی جی 7 می‌تواند باعث استقبال بهتر کاربران از این گوشی هوشمند شود؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر