;
coinex

درآمد اپراتورها از رومینگ بین المللی 31 میلیارد دلار است!

درآمد اپراتورها از رومینگ بین المللی 31 میلیارد دلار است!

براساس اخبار موجود درآمد اپراتورها از رومینگ بین المللی تا سال 2022 به 31 میلیارد دلار خواهد رسید. در سال ۲۰۱۷ این رقم با نرخ رشد مرکب سالانه هشت درصد، به ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا،‌ اطلاعات به دست آمده از موسسه تحقیقاتی ژونیپر، نشان از افزایش درآمد اپراتورها از رومینگ بین المللی داده، علی‌رغم افت ۱۱ درصدی درآمد آن در سال ۲۰۱۷ دارد.

به این صورت این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند از امکان خدمات داده، پیام‌رسانی و صوت خود در هنگام رومینگ استفاده کنند و هزینه اضافه‌ای نیز نپردازند.

به نظر می‌رسد که راه‌اندازی برنامه‌های رومینگ نامحدود در ایالات متحده آمریکا، اروپا و برخی مناطق شرق جهان به طور واضحی منجر به این امر خواهد شد. یعنی متوسط مصرف افرادی که از رومینگ استفاده می‌کنند تا انتهای سال ۲۰۲۰ به بیش از یک گیگابایت خواهد رسید.

نیتین بهاس، در مورد درآمد اپراتورها از رومینگ بین المللی سخن گفت و ادامه داد که فضای بسیار محدودی برای پیشرفت در رومینگ صدا برای افزایش میزان درآمد وجود دارد. به گفته وی در مورد داده، پتانسیل ارائه و پیشنهاد آن وجود دارد و هزینه هر مگابایت نیز می‌تواند بر منطقه مورد نظر تاثیرگذار باشد.

بنابراین این امر باعث می‌شود که افرادی که پیش از این از رومینگ استفاده نمی‌کردند اکنون تبدیل به کاربرانی شوند که از این خدمات استفاده می‌کنند.

این درآمد چگونه افزایش می‌یابد؟

در گزارش‌های جدید مشخص شده است که اگر اپراتورهای همراه از به روزرسانی‌های LTE استفاده کنند، می‌توانند سود خود را نیز افزایش دهند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند. در این گزارش نمونه‌هایی از بازارهای مخابراتی کشورهایی مثل فنلاند، کره جنوبی، آمریکا و چین آورده شده و به ودافون و دویچه تلکام نیز اشاره شده است.

براساس پیش بینی‌های ژونیپر، متوسط مصرف داده رومینگ توسط هر کاربر در هر سال، از ۵۰۰ مگابایت در سال ۲۰۱۷ به تقریبا ۱.۶ گیگابایت در سال ۲۰۲۲ خواهد رسید

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر