;
coinex

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل و لالیگا

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل و لالیگا

بین ایرانسل و لالیگا یک تفاهم نامه همکاری امضا شد. اپراتور ایرانسل در ادامه فعالیت‌های خود در حوزه ورزش، با سازمان لیگ تیم‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا، قرارداد همکاری امضا کرد.

هدف از امضای تفاهم نامه ایرانسل و لالیگا

تفاهم نامه همکاری میان ایرانسل و لالیگا امضا شد. ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتای کشور است و لالیگا که یکی از بزرگترین و مشهورترین لیگ‌ها در میان لیگ‌های فوتبال جهان است، با دو هدف اقدام به امضای این تفاهم نامه نمودند:

اول : دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا

دوم : استعدادیابی درجهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان

در مراسم امضای تفاهم نامه ایرانسل و لالیگا ، مدیران ارشد سازمان لالیگا از جمله ادواردو لوپز بوسکتس سفیر اسپانیا در کشور ایران، خاویر گومز مدیرعامل لالیگا، آنتونیو باراداس مدیر منطقه افریقا، فرناندو سانز مدیر منطقه خاورمیانه ، گرگوری بوله مدیر همکاری‌های بین الملل و همچنین فرناندو مورینتس بازیکن اسبق لالیگا و سفیر فعلی، محمود خوردبین مدیر باشگاه پرسپولیس، رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی ایران، جواد نکونام بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل حضور داشتند.

ایرانسل بزرگترین اپراتور دیتای کشور در فوتبال

ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور است و تنها اپراتور موبایلی است که مجوز IPTV را در ایران دارد و نام تجاری لنز را برای آن انتخاب کرده است. این اپراتور امکان دسترسی به خدمات چند رسانه‌ای متنوع برای مخاطبان را فراهم کرده است.

سرویس لنز اپراتور ایرانسل، در کنار پوشش سراسری اینترنت پهن باند، امکان دسترسی به برنامه‌های زنده، بازپخش برنامه‌های در حال اجرا و محتوای متنوع ویدیویی را برای مشترکان فراهم کرده است.

لالیگا نیز یکی از مهمترین لیگ‌های فوتبال دنیاست که بیش از هر لیگ دیگری از سوی یوفا (کنفدراسیون فوتبال اروپا) در رده اول معتبرترین لیگ‌های اروپایی قرار دارد. لالیگا در سال 2017 با داشتن بیش از 2.6 میلیارد مخاطب و 490 میلیون مخاطب در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا، شهرت بسزایی در میان طرفداران فوتبال پیدا کرده است.

کانال اسپرت پلاس در لنز

از اهداف اپراتور ایرانسل در مورد راه اندازی کانال اسپرت پلاس در لنز، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بررسی مسابقه‌های هفته گذشته
  • مروری بر مسابقات هفته آینده
  • برنامه مستند درباره لالیگا
  • معرفی استادیوم‌های لالیگا
  • ارائه اخبار و بهترین صحنه‌های بازی‌های لالیگا

در بین مخاطبان کانال اسپرت پلاس، مسابقات و قرعه کشی‌هایی نیز انجام می‌شود و به برگزیدگان سرویس‌هایی زیر تعلق می‌گیرد:

  • سفر به اسپانیا برای تماشای مسابقه الکلاسیکو
  • سفر به اسپانیا برای تماشای مسابقه تیم‌های رئال مادرید یا بارسلونا
  • تماس ویدیویی با سفیران لالیگا
  • توپ فوتبال و پیراهن ورزشی با امضای سفیران لالیگا، نظیر فرناندو مورینتس، کارلوس پویول و …

آکادمی فوتبال لالیگا در ایران

بعد از امضای تفاهم نامه همکاری ایرانسل و لالیگا ، آکادمی فوتبال لالیگا در ایران فعالیت خواهد کرد. این آکادمی با عنوان آکادمی فوتبال ایرانسل – لالیگا و با هدف شناسایی استعدادها در میان جوانان ایرانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

قرار است تا ایرانسل پلتفرمی را ایجاد کند و از والدین بخواهد تا ویدیوهای مربوط به بازی‌های فرزندان‌شان را برای آنها بفرستند. در ادامه متخصصان و استعدادیابان لالیگا با تماشای این ویدیوها بازیکنانی را جهت آموزش حرفه‌ای انتخاب خواهند کرد.

مربیان لالیگایی بازیکنان انتخاب شده را تعلیم می‌دهند و از بین آنها بهترین بازیکنان را برای معرفی به باشگاه‌های فوتبال کشور انتخاب می‌کنند. براساس تفاهم نامه ایرانسل و لالیگا قرار است تا سه کارگاه تخصصی فوتبال در سه شهر منتخب در نظر گرفته شود.

اپراتور ایرانسل پیش از این نیز در راستای حمایت از ورزش فوتبال فعالیت کرده بود. ایرانسل پیش از این در سال‌های متوالی حامی لیگ برتر فوتبال و باشگاه‌های سرشناس فوتبال ایران بود. همچنین ایرانسل در سال جاری نیز حامی اصلی سه تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر