;
coinex

علت حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار چیست ؟

علت حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار چیست ؟

کافه‌بازار اقدام به حذف یکی از اپلیکیشن‌های کلیدی مربوط به سرویس اسنپ، از سامانه خود نمود. نقض قوانین مربوط به انتشار اپلیکیشن از سوی شرکت اسنپ، باعث حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار گشت.

کافه‌ بازار قوانین واضحی را برای انتشار اپلیکیشن از سوی توسعه‌دهندگان در نظر دارد که به نظر می‌رسد اسنپ این قوانین را زیر پا گذاشته است، آن هم یکی از اصلی‌ترین موارد این قوانین!

حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار

چندی پیش اخباری در مورد شکایت تپسی از اسنپ منتشر شد. به نظر می‌رسد که علت اصلی حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار نیز همین موضوع باشد. در ادامه مشخص شد که اسنپ اجازه نمی‌دهد تا رانندگان به صورت دلخواه اقدام به استفاده از سرویس‌های تاکسی آنلاین نمایند.

یعنی در واقع اسنپ رانندگان را محدود کرده تا فقط از اپ رانندگان اسنپ استفاده کنند. بنابراین رانندگان نمی‌توانند در موبایل خود، اپلیکیشن رقبا را نیز نصب نمایند.

رانندگان اسنپ تا زمانی که اپ تپ‌سی را پاک نکنند نمی‌توانند اپلیکیشن رانندگان اسنپ را اجرا کنند. البته پیش از این، شرکت‌های تاکسی اینترنتی، برای عدم استفاده رانندگان از اپلیکیشن مسیریاب ویز نیز، چنین اقدامی را انجام داده بودند.

لازم به ذکر است که این کار نیاز به هیچ دسترسی خاصی به سیستم عامل اندروید ندارد بلکه باید گفت که چون  اپلیکیشن‌ها قادر هستند نام سایر پکیج‌ها را ببینند، تغییراتی را در اپ خود اعمال می‌کنند که تا زمان وجود داشتن یک اپلیکیشن خاص در موبایل افراد، آن اپلیکیشن اجرا نگردد.

نقص قانون کافه بازار توسط اسنپ

علت حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار مشخص است! زیرا شرکت اسنپ یکی از قوانین کافه بازار را نقض کرده است. براساس این قانون کافه بازار، اگر اپلیکیشنی کاربران را ترغیب به حذف برنامه‌ای دیگر کند، حق انتشار ندارد. بنابراین مشخص است که اسنپ این قانون را زیر پا گذاشته است زیرا رانندگان را ترغیب می‌کند که اپ تپسی را از گوشی خود حذف نمایند.

براساس اطلاعات موجود به نظر می‌رسد که تپ‌سی هیچ ارتباطی با حذف شدن اسنپ از کافه بازار ندارد. در پایان باید گفت که علت اصلی حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار به صورت دقیق مشخص نیست و بهتر است و علت اصلی حذف اسنپ رانندگان از کافه بازار را، همین نقض قوانین توسعه دهندگان در نظر گرفت.

 

بیشتر بخوانید: شکایت تپسی از اسنپ ؛ دلیل شکایت مشخص شد!

 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر