;
coinex

مشخصات نوکیا 9 در اسناد FCC تایید شد

نوکیا 9
مشخصات نوکیا 9 در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) و اسناد این شرکت منتشر شد. به نظر می‌رسد که این گوشی در ژانویه (اوایل بهمن ماه) معرفی شود.

با توجه به لیست مشخصات نوکیا 9 که در توییتر توسط ZyadAtef12@ به اشتراک گذاشته شد، این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اولد بوده که توسط ال جی دیسپلی تولید شده است. این صفحه نمایش نه تنها بزرگتر از نمایشگر 5.3 اینچی ال سی دی نوکیا 8 است، بلکه به دلیل تکنولوژی اولد، تولید رنگ‌ها نیز در آن بهتر است.

در لیست مشخصات نوکیا 9 و در بخش دوربین، یک سیستم دوربین دوگانه دیده می شود. دوربین اصلی عقب شامل دو سنسور 12 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسلی است و برای دوست‌داران سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی در نظر گرفته شده است. احتمال می‌رود که دوربین نوکیا 9 درست به مانند دوربین دوگانه نوکیا 8 از ویژگی Dual Sight نیز برخوردار باشد.

مشخصات نوکیا 9 در اسناد FCC تایید شد

ظاهرا نوکیا یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این دستگاه در نظر گرفته است، از نسخه‌های دیگر با فضای ذخیره سازی متفاوت اطلاعی در دسترس نیست، اما امکان وجود مدل 64 گیگابایتی نیز رد نمی شود.

اسنپدراگون 835 پردازنده‌ای است که درون این دستگاه قرار گرفته و یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد. این باتری از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند.

موبایل نوکیا 9 یکی از اولین پرچمداران 2018 خواهد بود که با ویژگی‌های یک پرچمدار 2017 قدرتنمایی خواهد کرد. نوکیا 9 در این مورد، بی‌شباهت به ال جی جی 6 نخواهد بود. این دستگاه پرچمدار سال جاری ال جی است که به جای پردازنده اسنپدراگون 835، با پردازنده پرچمدار سال قبل، اسنپدراگون 821، عرضه شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر