;
coinex

شیائومی می مکس 3 یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی خواهد داشت

شیائومی می مکس 3 یک نمایشگر بزرگ 7 اینچی خواهد داشت
به نظر می‌رسد که شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) با یک نمایشگر بزرگ و یک باتری با ظرفیت زیاد معرفی شود.

بر اساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، شیائومی می مکس 3 فبلت بزرگی خواهد بود که با یک نمایشگر 7 اینچی خودنمایی می‌کند. در واقع صفحه نمایش این گوشی به میزان قابل توجهی بزرگتر از نمایشگر 6.44 اینچی است که در شیائومی می مکس 2 قرار گرفته است.

شیائومی می‌گوید که نمایشگر 7 اینچی می مکس 3 یک پنل با نسبت تصویر 18 به 9 بوده و حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین آن وجود دارد.

شیائومی می مکس 2
شیائومی می مکس 2

در پنل پشتی شیائومی می مکس 3 یک دوربین دوگانه تعبیه شده و انرژی روزانه لازم نیز از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5300 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. به نظر می‌رسد که این باتری از شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

جزئیاتی درباره حافظه داخلی و یا مقدار رم این دستگاه وجود ندارد، اما احتمالا با 3 و یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. گفته می شود که این گوشی در دو نسخه متفاوت از نظر پردازنده معرفی خواهد شد.

نسخه‌ای از آن با چیپست اسنپدراگون 630 عرضه شده و نسخه دیگر با اسنپدراگون 660 قدرتنمایی خواهد کرد.

گویا شیائومی قصد دارد تا در گوشی‌های جدید خود، نمایشگرهای بزرگی را به نمایش بگذارد. شایعات می‌گویند که شیائومی می 7 نیز با یک صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی خواهد شد. این گوشی پرچمدار یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2018 خواهد بود که از اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر