;
coinex

هیچ تاییدیه‌ رسمی از وجود سامسونگ گلکسی X وجود ندارد!

هیچ تاییدیه‌ رسمی از وجود سامسونگ گلکسی X وجود ندارد
سالهاست که شایعات مختلف حکایت از تولید گوشی هوشمندی قابل انعطاف از سامسونگ می‌دهند که از نمایشگری با قابلیت تا شدن برخوردار است، اما به نظر می‌رسد که برخی جزئیات درباره این گوشی، اشتباه منتشر شده است!

چند ماه پیش دستگاهی با کد شناسایی SM-G888N0 در آژانس تحقیقاتی رادیو ملی کره آشکار شده و گفته شد که این کد شناسایی به گوشی قابل انعطاف سامسونگ گلکسی X اشاره دارد.

این اسم مستعار حتی تاییدیه‌های Bluetooth SIG را نیز دریافت کرد و بسیاری بر این باور بودند که این همان گوشی منعطف سامسونگ است که در سال 2018 و در کره جنوبی عرضه خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد که شماره شناسایی SM-G888N0 هیچ ارتباطی با گوشی قابل انعطاف این تولید کننده کره‌ای ندارد.

به ادعای برخی منابع خبری دستگاهی که با عنوان SM-G888N0 شناخته می‌شود، تنها یک گوشی مقاوم و بادوام از سامسونگ است که این شرکت قصد دارد آن را برای کاربران هموطن خود به بازار کره عرضه کند.

بر اساس شایعات قبلی سامسونگ گلکسی X در سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد، اما ما در حال حاضر درباره گوشی هوشمند SM-G888N0 صحبت نمی‌کنیم. با این وجود می‌توانیم بگوییم که هیچ تاییدیه‌ای رسمی از وجود سامسونگ گلکسی ایکس وجود نداشته و هیچ شواهد رسمی از این دستگاه دیده نمی‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر