;
coinex

بررسی پیکسل بوک گوگل : لپ تاپ قابل تبدیل گوگل، امپراطور سیستم عامل کروم او اس!

بررسی لپ تاپ قابل تبدیل پیکسل بوک گوگل: امپراطور سیستم عامل کروم او اس!

گوگل یکی از برترین سازندگان در صنعت ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزار است.  در این نوشتار به بررسی پیکسل بوک گوگل ، لپ تاپ قابل تبدیل این ابرسازنده خوشنام آمریکایی خواهیم پرداخت.

سوالات زیادی در مورد پیکسل بوک وجود دارد؛ یک کروم بوک جدید به قیمت 999 دلار (معادل 4.2 میلیون تومان با احتساب دلار 4.200 تومانی در زمان نگارش) که توسط گوگل ساخته شده است. کاربران می‌خواهند بدانند که این دستگاه برای چه کسانی ساخته شده است و آیا توانایی رقابت با لپ تاپ‌های قابل تبدیل پشتیبانی کننده سیستم عامل ویندوز، لپ تاپ‌های مک بوک و تبلت‌های سرفیس مایکروسافت و محصولاتی نظیر اعضای خانواده آی پد شرکت اپل را دارد یا خیر؟ آن‌ها همچنین می خواهند بدانند که آیا لپ تاپی که برای اجرای نرم‌افزارهای اندروید و مرورگر کروم ساخته شده است، می‌تواند بهای پرداختی خود را توجیه کند یا خیر؟

جواب همه این سوالات بسته به ماهیتی دارد که برای هر کاربری متفاوت است. به این معنی که به چه دلیلی می‌خواهید یک لپ تاپ بخرید یا به عبارت ساده‌تر می‌خواهید با لپ تاپ خود چه کاری را انجام دهید؟ برخی از کاربران برای ویرایش سازی تصاویر یا فایل‌های ویدیویی برای خرید یک دستگاه اقدام می‌کنند و برخی دیگر صرفا برای اجرای بازی یا فایل‌های مجموعه آفیس، با این حال می‌توان گفت که به طور کلی یک لپ تاپ ساده و سریع می‌تواند همه فرامین 90 درصد از کاربران را اجرا کند اما آن 10 درصد باقیمانده باید مطابق با نیازهای خاص خود محصولی خاص را انتخاب کنند.

به همین دلیل واضح است که نمی‌توان برای همه یک نوع لپ تاپ را پیشنهاد کرد با این حال ما در این بررسی سعی کرده‌ایم که پیکسل بوک گوگل را از هر جنبه‌ای مورد کنکاش قرار دهیم تا ببینیم که آیا این دستگاه می‌تواند جواب نیازهای خاص آن 10 درصد باقیمانده از کاربران را هم بدهد یا خیر.

سخت افزارهای پیکسل بوک

بررسی پیکسل بوک گوگل

پیکسل بوک گوگل ضخامتی در حدود 13 میلی متری و وزنی در حدود 1135 گرم دارد. این لپ تاپ به یک شاسی آلومینیومی و پوشش محافظتی گوریلا گلس مجهز شده است و از هر نظر مقاومت بسیار بالایی را ارائه می‌کند. پیکسل بوک گوگل علی رغم داشتن ضخامتی بسیار باریک یک صفحه کلید منحصر بفرد را نیز در اختیار شما می‌گذارد؛ در واقع می‌توان گفت که کیبورد این دستگاه در مقایسه با کیبورد هر لپ تاپ دیگری مخصوصا سرفیس پرو مایکروسافت و مک بوک اپل کارایی بهتری را ارائه می‌کند. این صفحه کلید همچنین بر خلاف صفحه کلید بیشتر لپ تاپ‌های کروم بوک به یک سیستم روشنایی کاربردی نیز مجهز شده است تا امکان کار کردن راحت در شرایط کم نور را نیز برای کاربران فراهم سازد.

طراحی ظاهری

گوگل در ساخت پیکسل بوک فاکتورهای مختلف را به گونه‌ای هنرمندانه در کنار هم قرار داده است تا محصولی کاربردی را ارائه کند. در بررسی پیکسل بوک گوگل می‌توان گفت که برجسته‌ترین عنصر طراحی به کار رفته در این دستگاه روکش شیشه‌ای پشتی آن محسوب می‌شود. این روکش توانایی پیکسل بوک را در دریافت کردن سیگنال‌های وایرلس افزایش داده و علاوه بر این ساختار متقارن زیبایی را نیز در این دستگاه ایجاد می‌کند. گوگل همه توانش را به کار گرفته است تا یک محصول متقارن را ارائه کند به همین دلیل زمانی که به پیکسل بوک نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که از چهار قسمت این لپ تاپ زیبا، سه قسمت آن با یک پنل سفید تزیین شده است.

پنل سفید به کار رفته در پایه صفحه کلید پیکسل بوک جالب‌ترین قسمت سفید رنگ این لپ تاپ هیبریدی است. گوگل در ساخت تکیه گاه‌های دست این قسمت از عنصر سیلیکون استفاده کرده است و اصرار دارد که رنگ این پنل با گذشت زمان زرد یا کثیف نمی‌شود. مهندسان گوگل از این ماده به مدت یک سال در لپ تاپ‌های قدیمی استفاده کردند تا کارایی آن را تست کنند. در واقع می‌توان گفت که استفاده از این ماده باعث شده است که تایپ کردن با پیکسل بوک در مقایسه با تایپ کردن با لپ تاپ‌های دارای پوشش سرد آلومینیومی دلپذیرتر شود. پنل صفحه کلید لپ تاپ قابل تبدیل گوگل دو کاربرد منحصر بفرد دیگر نیز دارد :

  1. از تحت فشار قرار گرفتن نمایشگر توسط کلیدهای کیبورد جلوگیری می‌کند
  2. یک صفحه ضد لغزشی را در هنگام استفاده از پیکسل بوک در قالب یک تبلت نیز در اختیار شما می‌گذارد

در ساخت پیکسل بوک گوگل از یک نمایشگر 12.3 اینچی با نسبت تصویر 3 به 2 و رزولوشن 2400×1600 پیکسلی استفاده شده است. این نمایشگر ظاهر بسیار زیبایی دارد و مطالب را با روشنایی خوبی در روزهای آفتابی نشان می‌دهد، اما نور را به میزان زیادی منعکس می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که در بررسی پیکسل بوک گوگل ، تنها مشکل صفحه نمایش این لپ تاب 2 در 1 گوگل، حاشیه‌های ضخیم اطراف آن است. گوگل گفته است که این حاشیه‌ها به باریک کردن و راحت‌تر نگه داشتن پیکسل بوک کمک می‌کنند اما ظاهرا سایر سازندگان فعال در دنیای لپ تاپ سازی راه حل‌های بهتری را برای رفع این دو مشکل به جای استفاده از این حاشیه‌های ضخیم پیدا کرده‌اند.

پیکسل بوک گوگل بهترین ترکیب سخت افزاری را در مقایسه با سایر لپ تاپ‌های موجود در بازار دارد!

در ادامه بررسی پیکسل بوک گوگل نگاهی خوایم داشت به سخت افزاهای استفاده شده در این دستگاه. گوگل در ساخت مدل پایه لپ تاپ خود از نسل هفتم پردازشگرهای اینتل کور i5 در کنار یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده کرده است. این اعداد بیشتر از آنچه هستند که یک کاربر از یک کروم بوک انتظار دارد با این حال سازنده مشهور آمریکایی توانسته است آن‌ها را در یک ترکیب بسیار خوب ارائه کند. پردازشگر به کار رفته در پیکسل بوک سرعت قابل قبولی دارد. این پردازشگر به کمک رم به کار رفته در این دستگاه امکان اجرای چند نرم‌افزار را به طور همزمان برای شما فراهم می‌سازد.

حافظه به کار رفته در لپ تاپ گوگل نیز شاید در نگاه اول محدود به نظر برسد اما به راحتی فضای لازم برای ذخیره سازی فیلم‌ها، تصاویر و فایل‌های صوتی ضبط شده با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید را در اختیار شما می‌گذارد. پیکسل بوک به یک پد لمسی شیشه‌ای سریع و دقیق نیز مجهز شده که عملکرد بالایی دارد. یکی از تفاوت‌های ویژه پیکسل بوک با سایر لپ تاپ‌های قابل تبدیل محل قرار گیری اسپیکرها است. این سخت افزارها در لپ تاپ‌های عادی در پایه صفحه کلید گذاشته شده‌اند اما در محصول گوگل به داخل لولاهای تکیه گاهی برده شده‌اند تا در حالت بسته بودن نمایشگر صدای بهتری را ارائه کنند.

گوگل در طول چند ماه گذشته نتوانست سخت افزارهای خوبی را ارائه کند اما می‌توان گفت که پیکسل بوک این شرکت از این نظر با سایر محصولات این سازنده آمریکایی تفاوت بسیار زیادی دارد، زیرا مقاومت و سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌کند و علاوه بر این با به کار گیری سبک طراحی زیبا و هوشمندانه‌ای ساخته شده است. با همه این تفاسیر باید گفت که کاربران تنها بر مبنای فاکتور طراحی یک لپ تاپ را خریداری نمی‌کنند. به این نحو که ویژگی‌های نرم افزاری آن را هم مد نظر قرار می‌دهند؛ قابلیتی که پیکسل بوک آن را نیز به خوبی در اختیار شما می‌گذارد.

سیستم عامل

سیستم عامل، یکی دیگر از نکاتی است که در بررسی پیکسل بوک گوگل مورد توجه قرار می‌گیرد. سیستم عامل کروم او اس به این منظور طراحی شده است که امکان استفاده از نرم‌افزارهای وب مبنا و مخصوصا نرم‌افزارهای وبی را که برای کروم طراحی شده‌اند، در اختیار شما بگذارند. در این پلت فرم شما می‌توانید هر صفحه وبی را که می‌خواهید در قالب یک ویندوز ذخیره کنید و سپس آن را مانند یک نرم‌افزار مستقل اجرا نمایید. در سیستم عامل کروم او اس شما همچنین می‌توانید هر پنجره را به چند قسمت تقسیم کنید، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را در قالب یک فایل سیستمی ذخیره کنید و علاوه بر این هرآنچه را که می‌خواهید از گوگل درایو دریافت نمایید. این سیستم امکان دستیابی به فرآیندهای فوق را به واسطه یک پد لمسی، صفحه کلید یا نمایشگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این حال می‌توان گفت که برترین ویژگی این سیستم عامل پایدار و کارآمد بروزرسانی‌هایی است که هر شش هفته یک بار برای آن منتشر می‌شود. اگر که این موارد را در نظر بگیرید و به این امر توجه کنیم که کروم بوک به عنوان لپ تاپی ساخته شده است که نرم‌افزارهای کروم و کاربردهای این سیستم عامل را اجرا کند، می‌توانیم بگوییم که پرداخت بهای آن برای برخی از کاربران توجیه پذیر است.

پیکسل بوک کارایی نرم‌افزاری بسیار خوبی را ارائه می‌کند. زمانی که بحث از یک کروم بوک مطرح می‌شود تعداد سربرگ‌هایی که کاربر می‌تواند به طور همزمان در آن اجرا کند نیز به میان می‌آید با این حال در پیکسل بوک هنوز هیچ محدودیتی برای این کارایی تعریف نشده است از این رو شما می‌توانید هر تعداد سربرگی را که می‌خواهید به راحتی با آن باز کنید بدون این که با مشکلی در مورد اجرای آن‌ها مواجه شوید به همین دلیل می‌توان گفت که پیکسل بوک در حقیقت یک ابررایانه برای اجرای نرم‌افزارهای مبتنی بر وب به شمار می‌آید.

هیچ دستگاهی نرم‌افزارهای مبتنی بر وب را بهتر از پیکسل بوک اجرا نمی‌کند!

لپ تاپ قابل تبدیل گوگل قدرت بسیار خوبی دارد اما عملکرد باتری چندان مناسبی را ارائه نمی‌کند. گوگل گفته است که این دستگاه می‌تواند برای 10 ساعت استفاده ترکیبی روشن باقی بماند اما همیشه فاصله زیادی بین حرف و عمل وجود داشته است. در این بررسی نشان داده شد که پیکسل بوک در سخت‌ترین شرایط استفاده می‌تواند به مدت کمتر از 8 ساعت فرامین مورد نظر شما را اجرا کند. این مدت زمان شاید در نگاه اول چندان سودمند به نظر نرسد اما جای نگرانی نیست زیرا لپ تاپ هیبریدی گوگل به دو پورت یو اس بی نوع سی مجهز شده است و توانایی پشتیبانی فناوری شارژ سریع را دارد به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

گوگل تغییراتی را در ساختار پایه سیستم عامل کروم او اس اعمال کرده است تا بتواند تجربه استفاده بهتری را در اختیار کاربرانش بگذارد. این سازنده برای مثال لانچر سیستم عامل خود را به صورت یک سایه بزرگ سیاه رنگ از نو طراحی کرده است تا کاربر بتواند از این طریق راحت‌تر تفاوت موجود در بین نرم‌افزارهای وب مبنا و نرم‌افزارهای اندروید را تشخیص دهد. کروم او اس جدید به یک نوار جست و جو گوگل نیز مجهز شده است. این ابزار امکان جست و جو در فضای مجازی و حافظه داخلی پیکسل بوک را برای شما فراهم می‌سازد. نوار جست و جوی اضافه شده به کروم او اس در واقع عملکردی شبیه به دستیار مجازی کورتانا در سیستم عامل ویندوز و قابلیت اسپات لایت در سیستم عامل مک دارد.

دستیار صوتی گوگل

در ادامه بررسی پیکسل بوک گوگل باید به این نکته اشاره کرد که سازنده مشهور آمریکایی لپ تاپ خود را به دستیار مجازی گوگل اسیستنت نیز مجهز کرده است تا کاربر بتواند سوال‌های گفتاری و نوشتاری خود را از این فناوری بپرسد. گوگل اسیستنت در پیکسل بوک با فشار دادن یک کلید در کیبورد فعال می‌شود. بعد از فشار دادن این کلید، زمانی که این دستیار مجازی اجرا شد، شما می‌توانید با نوشتن سوال خود پاسخ مورد نظر را به طور کتبی دریافت کنید یا با گفتن عبارت اوکی گوگل “OK Google” و پرسیدن سوال مورد نظر به طور شفاهی پاسخ سوال خود را به صورت صوتی دریافت نمایید.

گوگل اسیستنت در پیکسل بوک همان کارایی خوبی را که در یک گوشی همراه یا گوگل هوم ارائه می‌کند، در اختیار شما می‌گذارد. این دستیار مجازی همچنین می‌تواند محتویات نمایش داده شده بر روی نمایشگر را بخواند و علاوه بر این بهترین پاسخ را بر اساس آنچه که بر روی نمایشگر وجود دارد، ارائه کند. گوگل اسیستنت پیکسل بوک از هوش بالایی برخوردار است و می‌تواند مطالبی را که کاربر برجسته کرده است، مورد توجه قرار دهد. این نرم افزار علاوه بر این می‌تواند در مورد یک عبارت که با پیکسل بوک پن (Pixelbook Pen) دور آن خط کشیده شده است، جست و جوهای مختلفی را انجام دهد.

مشکلات نرم افزاری

یکی دیگر از مواردی که در بررسی پیکسل بوک گوگل با آن مواجه می‌شویم، مربوط به محوه عملکرد نرم افزارها است. تنها مشکلی که در مورد قابلیت‌های نرم افزاری سیستم عامل کروم او اس و نرم افزارهای اندروید لپ تاپ قابل تبدیل گوگل وجود دارد، به نحوه عملکرد این دو مورد در هنگام استفاده از پیکسل بوک در حالت یک تبلت مربوط می‌شود. به این نحو که در حالت عادی همه آیتم‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند اما زمانی که نمایشگر برگردانده می‌شود، نحوه نمایش دادن همه آیتم‌ها تغییر می‌کند. کروم او اس علاوه بر این برخلاف سیستم عامل‌های ویندوز یا مک نمی‌تواند یک دسکتاپ مجازی را در اختیار شما بگذارد.

قابلیت نرم افزاری پیکسل بوک

در پیکسل بوک نرم افزارهای اندروید نصب شده بر روی سیستم عامل کروم او اس از نسخه بتا نیستند به این نحو که در این لپ تاپ نسخه‌های رسمی هر نرم افزار در اختیار شما گذاشته می‌شود. در پیکسل بوک نرم افزارهای اندروید به راحتی اجرا می‌شوند. این حقیقت در مورد اجرا کردن بازی‌ها نیز صدق می‌کند مگر زمانی که چندین نرم افزار را اجرا کرده باشید و بخواهید یک بازی را نیز به طور همزمان در کنار آن‌ها اجرا کنید. در پیکسل بوک نرم افزارها به طور تصادفی متوقف نمی‌شوند و این امر در واقع همان ویژگی مثبتی است که پرداخت بهای سخت افزارهای به کار رفته در این لپ تاپ زیبا را توجیه می‌کند اگرچه که انتشار بروزرسانی‌های نرم افزاری نیز در ارائه یک کارایی بهتر بی تاثیر نیست.

لپ تاپ قابل تبدیل گوگل می‌تواند برخی از نرم افزارها مانند نرم افزارهای نتفلیکس (Netflix)، گوگل و مجموعه آفیس را با راندمان بسیار خوبی اجرا کند. در این دستگاه شما می‌توانید هر تعداد از این نرم افزارها را که می‌خواهید، با اندازه مورد نظرتان نمایش دهید. این برنامه‌ها تعامل بسیار خوبی را با نرم افزار کروم ویندوز ندارند اما در کنار سایر اجزای سیستم عامل کروم او اس عملکرد یکپارچه‌ای را ارائه می‌کنند.

یک پلت فرم پایدار برای اجرای نرم افزارهای اندروید!

یکی دیگر از نکاتی که در بررسی پیکسل بوک گوگل به آن برمی‌خوریم، نحوه اجرای نرم افزارهای اندروید در آن است. در پیکسل بوک حتی نرم افزارهایی که برای اندازه نمایشگر این دستگاه طراحی نشده‌اند نیز به خوبی نمایش داده می‌شوند. در مجموع می‌توان گفت که پیکسل بوک این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که از نسخه‌های اندروید برنامه‌های وب مبنا کارایی بهتری را دریافت کنید اما باید به این حقیقت اعتراف کرد که گوگل هنوز هم باید برای کم کردن فاصله بین اکوسیستم اندروید و کروم تلاش کند. برای مثال آدوب لایت روم سی سی (Adobe Lightroom CC) یکی از نرم افزارهایی است که بر روی یک دستگاه اندروید کارایی خوبی را ارائه می‌کند اما در سیستم عامل کروم او اس یکپارچگی مناسبی را از خود نشان نمی‌دهد.

مشکل عدم یکپارچگی در قسمت‌های دیگر سیستم عامل کروم او اس نیز وجود دارد که در بررسی پیکسل بوک گوگل به آن بر‌می‌خوریم.. نرم افزارهای زیادی وجود دارند که در دو نسخه اندروید و وب مبنا عرضه شده‌اند از این رو شما باید در موقعیت‌های مختلف کاربرد، یکی از این دو نسخه را برای داشتن استفاده بهتر انتخاب کنید؛ برای نمونه نسخه وب مبنای نرم افزار جیمیل ابزارها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد اما نسخه اندروید این نرم افزار کارایی آفلاین بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. اسلک (Slack) یکی دیگر از این نرم افزارها است که در هنگام نصب بودن بر روی یک تبلت کارهای شما را به خوبی انجام می‌دهد اما زمانی که از یک صفحه کلید استفاده می‌کنید، می‌توانید کارایی بهتری را از آن دریافت نمایید.

مشکلات نرم افزاری پیکسل بوک

محدودیت دوگانگی کروم او اس باعث شده که حتی زمانی که همه اجزای این سیستم عامل به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند، تغییر دادن لپ تاپ پیکسل بوک به حالت یک تبلت باعث شود که نرم افزاری مثل اسپاتیفای کارایی محدودتری را ارائه کند. بروز چنین تغییراتی قابل درک است اما گوگل باید سعی کند که آن را برطرف سازد تا تجربه استفاده بهتری را در اختیار کاربرانش بگذارد. بسیاری از این مشکلات با نصب نرم افزارهای بروزرسانی شده اندروید که برای سیستم عامل کروم او اس بهینه سازی شده‌اند، برطرف می‌شوند اما نباید بر این فرض تکیه کرد که نسخه‌های بروز رسانی شده برنامه‌های اندروید کارایی بهتری را در مقایسه با نسخه‌های عادی بر روی نمایشگرهای بزرگ ارائه می‌کنند.

پیکسل بوک پن

در ادامه بررسی پیکسل بوک گوگل با یکی از تجهیزات جانبی این شرکت مواجه می‌شویم. پیکسل بوک پن یکی دیگر از آپشن‌هایی است که شما می‌توانید در کنار پیکس بوک از آن استفاده کنید. این گجت هوشمند یک قلم کاربردی به قیمت 99 دلار است که شما را قادر می‌سازد تا کارهای مورد نظر خود را با آن در پیکسل بوک انجام دهید. پیکسل بوک پن با همکاری شرکت واکوم (Wacom) ساخته شده است تا بتواند درجات مختلف زاویه‌ای و فشاری را شناسایی کند. این گجت زیبا برخلاف اپل پنسیل که به کمک یک پورت لایتنینگ کار می‌کند، به یک باتری AAAA مجهز شده است تا بتواند به مدت یک سال به راحتی فرامین کاربرش را انجام دهد و نیازی به هیچ گونه هماهنگ سازی ندارد.

تنها محدودیتی که در مورد پیکسل بوک پن وجود دارد این است که این گجت فقط نرم افزارهای اندروید و کرومی را پشتیبانی می‌کند که برای پشتیبانی جدیدترین API گوگل بروزرسانی شده‌اند. قلم پیکسل بوک در این نرم افزارها کارایی بسیار خوبی دارد و با تاخیر بسیار کمی عمل می‌کند اما در نرم افزارهایی که برای پشتیبانی جدیدترین کد گوگل بروزرسانی نشده‌اند، تاخیر عملکرد بسیار زیادی دارد.اما هر سخت افزاری باید نرم افزار مناسبی داشته باشد تا عملکرد مناسبی داشته باشدو هنوز نرم‌افزارهای زیادی برای قلم گوگل بروزرسانی نشده است به همین دلیل خریدن این گجت 99 دلاری در حال حاضر چندان عاقلانه نیست.

بررسی پیکسل بوک گوگل : سخن آخر

پیکسل بوک

در مجموع و پس از بررسی پیکسل بوک گوگل در بخش‌های مختلف می‌توان گفت این لپ تاپ 2 در 1 گوگل کارایی خوبی دارد اما نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ‌های مک بوک اپل یا ویندوز مایکروسافت باشد. در نهایت و در انتهای بررسی پیکسل بوک گوگل می‌توان گفت که آی پد پرو اپل کارایی بهتری را در مقایسه با پیکسل بوک گوگل ارائه می‌کند.

اگر که بخواهیم بین آی پد پرو و پیکسل بوک یک دستگاه را انتخاب کنیم، باید در نظر داشته باشیم که محصول اپل نرم افزارهای بهتری دارد، ماهیتا یک تبلت است و نمی‌تواند تجربه وب گردی خوبی را ارائه کند اما در مقابل پیکسل بوک نرم افزارهای بدی دارد، ماهیتا یک لپ تاپ است و می‌تواند تجربه وب گردی خوبی را در اختیار شما بگذارد. در مجموع می‌توان گفت که پیکسل بوک گوگل مانند آی پد پرو اپل یک ماشین پردازشگر زیبا و قدرتمند است که می‌تواند بخش زیادی از کارهای شما را انجام دهد اما نباید برای انجام همه کارهای خود به آن تکیه کنید!

در انتهای بررسی پیکسل بوک گوگل نگاهی گذرا خواهیم داشت به نقاط ضعف و قوت این لپ تاپ قابل تبدیل گوگل :

نقاط قوت:

  • سخت افزارهای خوب و کارآمد
  • کارایی خوب در هنگام اجرای نرم افزارهای کروم
  • ضخامت باریک و وزن کم

نقاط ضعف:

  • نیازمند بودن نرم افزارهای اندروید به بروزرسانی‌های جدید برای پشتیبانی اندازه نمایشگر پیکسل بوک و قلم جانبی این دستگاه
  • عملکرد متوسط باتری
  • ویژگی‌های محدود در هنگام استفاده به عنوان تبلت مانند عدم توانایی پشتیبانی ویژگی نمایشگر چند قسمتی

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر