;
coinex

اعلام سایر مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری !

اعلام مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری !

مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری اعلام شدند. پیش از این فقط آیفون 10 به عنوان مدل ممنوعه طرح رجیستری اعلام شده بود که سایر مدل‌های مشمول این طرح نیز اعلام شدند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، رگولاتوری سایر مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری را اعلام کرد. از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ماه و در ادامه مرحله دوم طرح رجیستری تلفن همراه، قرار است تا تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول طرح رجیستری شوند.

اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات در مورد طرح رجیستری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ای مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری را اعلام کرد. رگولاتوری در این اطلاعیه اعلام کرده است که با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز مراحل اولیه طرح رجیستری و همچنین در راستای اهداف پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه در کشور، در نظر گرفتن حقوق مصرف‌کنندگان، واردکنندگان قانونی تلفن همراه و فروشندگان مجاز و همچنین براساس تصمیمات گرفته شده در یازدهمین جلسه کمیته راهبری طرح رجیستری، قرار است تا در ادامه، از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ‌ماه تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول طرح رجیستری شوند.

قرار است تا سایر مدل های ممنوعه موبایل در طرح رجیستری نیز به زودی در هفته‌های آینده به صورت رسمی اعلام شوند و تحت پوشش طرح قرار ‌گیرند. البته پیش از این نیز در تاریخ ۱۴ آذرماه تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل مشمول طرح رجیستری قرار گرفته بودند.

با توجه به اجرای این طرح از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ‌ماه، به کلیه دارندگان مدل‌های گوشی فوق توصیه می‌شود، تا تاریخ ذکر شده گوشی‌های موجود خود را فعال کنند.

همچنین خریداران این گوشی‌ها لازم است تا از تاریخ ذکر شده، همانند گوشی‌های اپل قبل از خرید آنها، کد ۱۵ رقمی (IMEI)  را از طریق سامانه #۷۷۷۷* یا #۴* استعلام کنند و پس از اطمینان از قانونی بودن گوشی نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

 

بیشتر بخوانید: طرح رجیستری موبایل چیست؟ ضرورت اجرای این طرح و فواید آن در کشور

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر