;
coinex

هشدار جهرمی به مدیر تلگرام به دلیل ترویج خشونت! پاسخ پاول دوروف

هشدار جهرمی به مدیر تلگرام به دلیل ترویج خشونت! پاسخ پاول دوروف

علت هشدار جهرمی به مدیر تلگرام ، ترویج خشونت در این شبکه اجتماعی بود. پاول دوروف مدیر تلگرام نیز در پاسخ اعلام نمود که براساس مقررات تلگرام ترویج خشونت ممنوع است و برخورد خواهد شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، هشدار جهرمی به مدیر تلگرام به دلیل ناآرامی‌های اخیر صورت گرفته زیرا مشاهده شده است که یکی از کانال‌های فارسی تلگرام در این راستا نقشی پررنگ دارد. این کانال‌ تلگرامی اخبار و تصاویری را در مورد تجمع‌ها منتشر نمود و سعی در انتشار پیام‌های سیاسی تحریک‌کننده داشت که به نوعی بتواند افراد را به تجمع‌ و اعتراض تشویق نماید.

این امر باعث شد تا محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی به مدیر تلگرام اعلام کند که نسبت به مقابله و برخورد با این کانال‌ها اقدام کنند. محمد جواد آذری جهرمی اعلام نمود که یک کانال تلگرامی در حال نفرت پراکنی است و مردم را تشویق به ساخت صلاح می‌کند تا جامعه ناآرام شود. وی تاکید نمود که چنین تشویقاتی باید توسط تلگرام متوقف شود.

لازم به ذکر است که سیستم فنی شبکه‌های اجتماعی اندرویدی به گونه‌ای رمزگذاری شده است که دولت‌ها امکان فیلترینگ گزینشی را ندارند و به همین دلیل وزارت ارتباطات نیز خود قادر به فیلتر کردن برخی کانال‌ها نیست.

هشدار جهرمی به مدیر تلگرام به دلیل ترویج خشونت

پاسخ پاول دورف پیرو هشدار جهرمی به مدیر تلگرام

هشدار جهرمی به مدیر تلگرام ، پاسخ وی را در بر داشت. پاول دوروف، بنیانگذار شبکه اجتماعی تلگرام در پاسخ به هشدار جهرمی در مورد کانالی که مردم را به خشونت و ناآرامی دعوت می‌کند اعلام نمود که ترویج خشونت و ناآرامی براساس قوانین و مقررات تلگرام نیست. وی ادامه داد که در صورتی که شخص یا گروهی در این شبکه اجتماعی اقدام به چنین عملی نمایند و این گفته صحیح باشد، تلگرام به ناچار این کانال‌ها را مسدود خواهد کرد بدون اینکه به اندازه کانال و یا تاثیرات سیاسی آن کانال هیچ توجهی داشته باشد.

.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر