;
coinex

بیانیه سامسونگ درخصوص مشکل باتری گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8

بیانیه سامسونگ درخصوص مشکل باتری گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8
هفته گذشته گزارشاتی منتشر شد که از وجود مشکل باتری گلکسی اس 8 و فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ حکایت می‌کرد. اکنون این کمپانی کره‌ای بیانیه‌ای را در این مورد منتشر کرده است.

هفته گذشته برخی از کاربران گلکسی نوت 8 از وجود مشکلی در باتری دستگاه خود گله کردند. هنگامی که شارژ باتری این فبلت صفر درصد می‌شود، گوشی خاموش می‌گردد. این موضوع کاملا طبیعی است، اما مشکل از زمانی آغاز می‌گردد که دیگر حتی با وصل کردن گوشی به منبع قدرت و شارژ مجدد، دستگاه روشن نمی‌شود.

البته این موضوع تنها به گلکسی نوت 8 مربوط نبوده و برخی گزارش ها که از سوی کاربران منتشر شده، نشان می‌دهد که این مشکل در برخی از باتری‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز وجود دارد.

سامسونگ سال گذشته را نیز با کابوس باتری‌های مشکل دار به پایان رساند. گلکسی نوت 7 بدلیل استفاده از باتری‌هایی معیوب دچار سوختگی می‌شد و این قضیه منجر شد تا این کمپانی در یک فراخوان عمومی تمامی گوشی‌های گلکسی نوت 7 خود را از بازار جمع آوری کند. این کار برای سامسونگ چیزی در حدود 1 میلیارد دلار هزینه در برداشت.

البته مشکل باتری گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 به نظر نمی‌رسد که مانند مشکل باتری نوت 7 خطرناک باشد، اما کاربرانی را در ایالات متحده نگران کرده است. از آنجا که این مشکل در باتری نسخه‌های ایالات متحده دیده شده است، گزارش‌های اولیه ادعا می‌کنند که ممکن است این موضوع به اپراتورهای آمریکایی مربوط باشد.

تمامی گوشی‌های گلکسی سامسونگ که در بازارهای آمریکایی عرضه می‌شوند به پردازنده های اسنپدراگون مجهزند، اما با این حال نمی‌توان تایید کرد که مشکل باتری فقط در نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 835 وجود دارد –هرچند که فعلا این مورد به‌غیر از مدل‌های آمریکایی، در نسخه‌های بین‌المللی گزارش نشده است-

به گفته سامسونگ تاکنون تنها چند کاربر از این مشکل شکایت کرده‌اند و این شرکت ادعا می‌کند، تا زمانی که اطلاعات بیشتری از وجود مشکل باتری در گوشی‌های گلکسی اس 8 دریافت نکند، قادر به ارائه راه حلی مناسب و یا نظری کارشناسانه در این مورد، نخواهد بود. در بیانیه رسمی سامسونگ آمده است:

مطمئنا سامسونگ به طور جدی تمامی گزارش‌های این چنینی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ما تنها تعداد بسیار کمی از گزارش‌هایی را دریافت کرده‌ایم که به کارایی باتری مربوط بوده است و متاسفانه زمانی می‌توانیم در این موضوع نظر دهیم که اطلاعات بیشتری از باتری‌های مشکل دار به دستمان برسد.

اگر کاربران ایرانی نیز با این مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند تا با بخش پشتیبانی سامسونگ در ایران تماس بگیرند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر