;
coinex

گلکسی جی 2 2018 رسمی شد؛ با گوشی اقتصادی جدید سامسونگ آشنا شوید!

گلکسی جی 2 2018 رسمی شد؛ با گوشی اقتصادی جدید سامسونگ آشنا شوید!

سامسونگ هنوز به طور رسمی از گلکسی جی 2 2018 رونمایی نکرده اما عکس تجهیزات جانبی این گوشی هوشمند را بر روی سایت رسمی خود گذاشته است.

سازنده مشهور کره‌ای چند عکس از گوشی اقتصادی جدیدش را به همراه کاورهای محافظ این محصول از طریق سایت خود منتشر کرده ولی اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات فنی گلکسی جی 2 2018 ارائه نکرده است. با توجه به اطلاعات موجود می‌توان گفت که مدل 2018 گلکسی جی 2 حداقل در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که سامسونگ این گوشی هوشمند اقتصادی را با یک نمایشگر 5 اینچی 540 در 960 پیکسلی سوپر AMOLED، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 425، سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا و قیمت 138 دلار وارد بازار کند.

منابع خبری گفته‌اند که گلکسی جی 2 جدید یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را نیز بر روی خود دارد. آنچه جی 2 جدید را به یک گوشی اقتصادی خاص تبدیل می‌کند، مجهز بودن دوربین سلفی این گوشی هوشمند به یک فلش ال ای دی است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ ابتدا این محصول را در بازارهای در حال توسعه عرضه کند. با این حال هنوز هیچ مطلبی در مورد کشورهای مقصد و زمان عرضه این گوشی زیبا منتشر نشده است.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر