;
coinex

گوشی پرچمدار ال جی جی 7 با چیپست اسنپدراگون 845 وارد بازار می‌شود

گوشی پرچمدار ال جی جی 7 در ماه آوریل با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 وارد بازار می‌شود!

ال جی، سازنده مشهور کره‌ای، در اوایل سال 2017 مدل جی 6 را وارد بازار کرد و حال تصمیم گرفته است که گوشی پرچمدار ال جی جی 7 را نیز در آینده‌ای نزدیک عرضه کند.

به طور خلاصه:

  • ال جی جی 7 احتمالا در ماه مارس رونمایی و در ماه آوریل وارد بازار می‌شود.
  • این گوشی هوشمند احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 حضور نمی‌یابد و از این رو رقابت را در این رویداد به گلکسی اس 9 سامسونگ واگذار می‌کند.
  • ال جی جی 7 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که تحت ریاست هوانگ جئونگ هوان به عنوان مدیر اجرایی جدید بخش گوشی‌های همراه شرکت ال جی وارد بازار می‌شود.

منابع خبری گفته‌اند که ال جی می‌خواهد برنامه جدیدی را در مورد گوشی‌های پرچمدار 2018 خود پیاده کند. انتظار می‌رود که این سازنده مشهور گوشی‌های سری جی (G) خود را با نام جدیدی وارد بازار کند زیرا این محصولات تا به حال فروش خوبی نداشته‌اند. هنوز هیچ مطلبی در مورد روش نام گذاری جدید منتشر نشده است به همین دلیل در این مطلب هم از نام ال جی جی 7 برای توصیف جانشین مدل جی 6 که سال گذشته عرضه شد، استفاده کرده‌ایم.

گفته شده است که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد جی 7 را در ماه آوریل (12 فروردین تا 11 اردیبهشت 97) وارد بازار کند. یک منبع خبری به نام ای تی نویوز (ET NEWS) در این رابطه گفته است که ال جی جی 7 برخلاف مدل جی 6 که در ماه فوریه سال 2017 میلادی (13 بهمن تا 13 اسفند 95) رونمایی شد، در ماه مارس سال 2018 میلادی (10 اسفند 96 تا 11 فروردین 97) در معرض عموم قرار می‌گیرد.

این منبع خبری گفته که اطلاعات خود را در این زمینه از سه مورد از برترین سایت‌های اطلاعاتی کره جنوبی دریافت کرده است. اگرکه این اطلاعات صحت داشته باشند می‌توان گفت که جی 7 در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا رونمایی نمی‌شود؛ نکته عجیب در این زمینه این است که ال جی گوشی‌های جی 6 و جی 5 را در همین رویداد به طرفدارانش معرفی کرده بود.

ال جی جی 7 اولین گوشی پرچمداری محسوب می‌شود که قرار است با ریاست هوانگ جئونگ هوان (Hwang Jeong-hwan)، به عنوان مدیر اجرایی جدید دپارتمان گوشی‌های همراه شرکت ال جی، وارد بازار شود. با توجه به ضررهایی که اخیرا سازنده کره‌ای در زمینه فروش گوشی‌های همراه خود متحمل شده است می‌توان گفت که جی 7 احتمالا همان محصولی محسوب می‌شود که قرار است برای رفع این فشارها وارد بازار شود. شایعات جدید از این امر حکایت می‌کنند که ال جی می‌خواهد این گوشی هوشمند را با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه وارد بازار کند.

منابع خبری گفته‌اند که سامسونگ در نظر دارد که از گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند و آن را در ماه مارس در اختیار کاربرانش قرار دهد. این امر در کنار محبوبیت بیشتر گوشی‌های سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های ال جی باعث می‌شود که جی 7 نبرد سختی را برای اثبات خود در پیش رو داشته باشد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر