;
coinex

رونمایی از نمایشگر 65 اینچی بیگ فرمت انویدیا در نمایشگاه CES 2018

انویدیا از نمایشگر 65 اینچی بیگ فرمت خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد: یک نمایشگر گیمینگ 4 کی HDR!

نمایشگاه CES 2018 شروع شد و انویدیا هم یکی از شرکت‌های حضور یافته در این رویداد است. این سازنده امروز از یک صفحه نمایش جدید گیمینگ در این نمایشگاه رونمایی کرد!

سازنده مشهور آمریکایی با سری جدید نمایشگرهای بیگ فرمت 65 اینچی گیمینگ خود در نمایشگاه سی ای اس 2018 حضور یافته است. این نمایشگر 4K HDR فناوری جی – سینک (G-Sync) را در اختیار داشته و نرخ تازه سازی 120Hz را در اختیار گیمرها می‌گذارد.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در زمینه قیمت و زمان عرضه این نمایشگر منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که انویدیا جزییاتی را نیز در این زمینه به زودی منتشر کند. نمایشگرهای گیمینگ بیگ فرمت انویدیا، به عنوان اولین نمایشگرهای گیمینگ پی سی دارای صفحه نمایش بزرگ در جهان شناخته می‌شوند که برای یک تجربه گیمینگ منحصر بفرد ساخته شده‌اند.

پنل جدید انویدیا فاقد هرگونه گسستگی و تاخیر گرافیکی است و همان طور که گفته شد می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 4K نمایش دهد. این نمایشگر گیمینگ برای اجرای بازی‌های فوق سنگین عرضه شده است.

منابع خبری گفته‌اند که انویدیا به مدت 2 سال با همکاری شرکت AU Optronics بر روی ساخت نمایشگر جدیدش کار کرده است تا بتواند یک صفحه نمایش منحصر بفرد جی – سینک را با قابلیت‌هایی نظیر رزولوشن 3440 در 1440 پیکسلی، توانایی واکنش دهی بسیار سریع، اچ دی آر بهینه سازی شده برای رایانه شخصی با حداکثر میزان روشنایی 1000 نیت، روشنایی پشتی کامل، فناوری QDEF و وسعت رنگ سینمایی DCI-P3 ارائه کند.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر