;
coinex

ایسر در نمایشگاه CES 2018 از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 رونمایی کرد

ایسر در نمایشگاه CES 2018 از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 رونمایی کرد

رونمایی از لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 حکایت از این دارد که کمپانی ایسر با دست پر در نمایشگاه CES 2018 شرکت کرده‌ است.

لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 قرار است در آوریل 2018 در اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود. قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ چیزی در حدود 799 یا 899 دلار در بازارهای مختلف خواهد بود. این محصول جدید ایسر، به صفحه‌ نمایش 15.6 اینچی اچ‌دی با رزلوشن 1920 در 1080 و آخرین نسل پردازنده‌های موبایلی رایزن AMD و کارت گرافیک AMD Radeon RX560 مجهز شده است.

32 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 را کامل می‌کنند. ‌ایسر برای افزایش زاویه دید کاربر و جلوگیری از رنگ پریدگی در گوشه‌ها، این لپتاپ گیمینگ را با پنل IPS عرضه کرده است.

قابلیت‌هایی همچون نور پس‌زمینه صفحه کلید و فناوری صوتی Dolby Audio Premium و TrueHarmony این محصول، پیش از پیش شما را هیجان‌زده می‌کند. همانطور که در تصاویر این لپ تاپ گیمینگ مشاهده می‌کنید، هایلایت‌های اضافه در کنار کلیدهای WASD به شما کمک می‌کند تا به سرعت موقعیت خود را در حین بازی پیدا کنید.


بیشتر بخوانید:  بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۱۷


اگر بخواهیم این لپ تاپ جدید را از حیث اتصالات و سیستم‌های ارتباطی بررسی کنیم، باید به یک درگاه یواس‌بی 3.1 Type-C، یک درگاه یواس‌بی 3.0، دو درگاه یواس‌بی 2.0 ، یک جک هدفون، یک خروجی HDMI 2.0، وای فای 802.11ac، بلوتوث و پورت گیگابیت اترنت اشاره کنیم.

لپتاپ گیمینگ نیترو 5

با توجه به سخت افزار کارآمدی که بر روی لپ تاپ گیمینگ نیترو 5 نصب شده است، اگر به شبکه متصل نباشد، فقط چند ساعت محدود قادر به بازی با آن خواهید بود که البته با توجه به مقرون به صرفه بودن این لپ تاپ و سایر قابلیت‌های سخت افزاری، جای گله‌ای باقی نمی‌گذارد.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای خرید لپ تاپ گیمینگ تمایلی به پرداخت هزینه‌های زیاد ندارند، ما خرید این محصول اقتصادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که با وجود قدرت و کارایی بالا، قیمتی مقرون به صرفه دارد.

اگر مایل به ارتقاء سیستم فعلی‌تان نیستید، مطمئنا به سرویس جدیدی که این هفته توسط شرکت انویدیا در نمایشگاه CES 2018 ارائه شده است، علاقه‌مند خواهید شد. این سرویس برای سیستم‌های مک و PC در دسترس است و از طریق آن حتی با سخت افزار قدیمی می‌توانید بازی‌های جدید AAA را انجام دهید.

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو چند سال گذشته ایسر لپ‎تاپ‎های گیمنگ عالی تولید کرده، مثلا لپ تاپ Acer Predator 17 G9-793-76KV یکی از بهترین گیمنگ‎های بوده که تا حالا از لحاظ ظاهری دیدم. تو اینکه نیتروهای ایسر خوب هستند شکی نیست ولی بایستی اینو در نظر داشته باشیم که با قیمت همین حدود الان میتونیم لپ‎تاپ Acer Predator Helios 300 G3 رو خرید.

    پاسخ