;
coinex

آیفون SE 2 در رویداد WWDC 2018 معرفی خواهد شد

آیفون SE 2 در رویداد WWDC 2018 معرفی خواهد شد
با توجه به گزارش های منتشر شده، اپل روی جانشین گوشی هوشمند 4 اینچی iPhone SE کار می‌کند، اسمارتفونی که در مارس سال 2016 معرفی شده و مدتی بعد نیز وارد بازار خواهد شد. از این دستگاه با نام آیفون SE 2 یاد می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش ها، شرکت کوپرتینویی می خواهد در نیمه نخست سال 2018 آیفون SE 2 را معرفی کند. به گفته افشا کننده چینی، این گوشی هوشمند ممکن است در جریان رویداد WWDC 2018 ماه ژوئن رونمایی شود. به گزارش افشاکننده چینی، آیفون SE 2 با پشت شیشه ای همراه بوده تا بتواند از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند.

متاسفانه پنل عقب فلزی سازگاری با شارژ بی سیم نداشته و از این رو نیاز است که سازندگان از پنل پشت شیشه‌ای استفاده کنند. اپل نیز برای آیفون 8 پلاس و آیفون 8 در کنار آیفون X از پنل عقب شیشه ای بهره گرفته تا بتواند فناوری شارژ بی سیم را فراهم آورد.

در ماه می سال 2017 بود که تصویری از پنل عقب شیشه ای آیفون SE 2 منتشر شد. با توجه به آن تصاویر آیفون اس ای 2 به دوربین و فلاش LED عقب عمودی مجهز بود.

گوشی آیفون اس ای 2 احتمالا به صفحه نمایش 4 یا 4.2 اینچی مجهز است. همچنین باید انتظار داشت آیفون به چیپ A10 Fusion که پیش از این در آیفون 7 به کار گرفته شده بود، در این مدل نیز به کار گرفته شود. حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 یا 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی هوشمند مورد بحث است. این دستگاه با سیستم عامل پیش نصب شده iOS 11.x همراه است و از باتری 1700 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

به احتمال بسیار زیاد آیفون SE 2 را در WWDC 2018 مشاهده کنیم و با توجه به شایعات، این گوشی هوشمند در هند تولید شده و با قیمت 400 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر