;
coinex

تویوتا از خودروی کانسپت e-Palette در نمایشگاه سی ای اس 2018 رونمایی کرد

تویوتا از خودروی کانسپت  ای پالت (e-Palette) در نمایشگاه سی ای اس 2018 رونمایی کرد

تویوتا همیشه در نمایشگاه‌های CES حاضر شده است. این شرکت چند ساعت پیش از یک خودروی مفهومی تمام خودکار الکتریکی به نام ای – پالت (e-Palette) در این رویداد رونمایی کرد.

ای – پالت (e-Palette) با هدف عرضه در صنعت تجارت الکترونیک و دنیای خرید و فروش ساخته شده و در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شده است. این خودروی مفهومی در واقع یک اتومبیل تمام خودکار است که می‌تواند کاربردهای مختلفی را برای خریدارش انجام دهد.

برای مثال یک خریدار می‌تواند از این محصول در قالب یک وانت و خریدار دیگر می‌تواند از آن در قالب یک هتل متحرک استفاده کند. توانایی انجام کار در قالب یک تاکسی فوری، دفتر کار متحرک، مرکز خرید آنلاین متحرک و حتی وانت غذافروشی سیار از جمله قابلیت های ای-پالت هستند. به بیان ساده می‌توان گفت که این خودروی خاص می‌تواند کاربردهای نامحدودی داشته باشد.

e-Palette یک پلتفرم فوق العاده انعطاف پذیر است که می‌تواند به واسطه قابلیت تنظیم پذیری خود اهداف مختلفی را برای خریدارنش انجام دهد. این خودروی الکتریکی قرار است که صنعت تجارت الکترونیکی را به کمک قابلیت‌های منحصر بفرد خود دگرگون کند.

تویوتا گفته است که ای پالت بعد از ثبت شدن یک سفارش به سمت شخص ثبت کننده سفارش حرکت می‌کند؛ بعد از رسیدن خودرو به مقصد، مشتری وارد خودرو می‌شود، محصول سفارش داده خود را دریافت می‌کند و سپس از خودرو خارج می‌شود و خودرو هم مسیر خود را ادامه می‌دهد.

تعداد زیادی از این خودروهای خودران می‌توانند به واسطه قابلیت‌های خود در کنار یکدیگر، یک شهر فروشگاهی آنلاین فوری را بسازند، سرویس‌های زیادی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند و در نهایت مرز بین تجارت الکترونیک و مراکز خرده فروشی سنتی را از بین ببرند.

ای پالت قرار است که در قالب یک ماشین خودران و تمام الکتریکی وارد بازار شود. تویوتا گفته است که به خودروسازان دیگر هم اجازه می‌دهد که از فناوری خودروهای بدون سرنشین این سازنده استفاده کنند. خودروساز مشهور ژاپنی گفته است که هر خریداری می‌تواند با اعمال تنظیمات و تغییرات مورد نظر خود در e-Palette کاربری آن را به راحتی برای انجام یک هدف کاملا متفاوت تغییر دهد.

کمپانی تویوتا یک اتحاد از شرکای تجاری را با نام اتحاد ای-پالت تشکیل داده است تا از این طریق، صنعت تجارت الکترونیک را به کمک دنیای خودروسازی بهبود بخشد. اوبر، آمازون، دی دی، پیزا هات از شرکای این اتحاد هستند. خودروساز ژاپنی گفته است که در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2020 این ماشین بدون سرنشین الکتریکی را وارد بازار می‌کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر