;
coinex

وایو پرو (Vive Pro) ؛ هدست جدید HTC معرفی شد

وایو پرو (Vive Pro) ؛ هدست جدید HTC معرفی شد
HTC در نهایت پس از مدت ها انتظار، از هدست بازطراحی شده اچ تی سی وایو (Vive) را به نام وایو پرو (Vive Pro) که دو سال پس از هدست نخست معرفی شده و پایانی بر شکایات نسخه اول محسوب می‌شود، در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد.

HTC با استفاده از نمایشگر دوگانه OLED با رزولوشن 2880 در 1600 پیکسل (1400 در 1600 پیکسل با تراکم 615ppi) موجب افزایش 78 درصدی وضوح صفحه نمایش نسبت به نسخه اول با رزولوشن 2160 در 1200 پیکسلی (1080 در 1200 پیکسلی) شده است. این افزایش رزولوشن موجب افزایش وضوح متن و گرافیک کلی شده و هدستی فراتر از آکیولس ریفت (Oculus Rift) یا Mixed Reality ویندوز است.

در کنار افزایش رزولوشن، HTC طراحی جدیدی برای هدست Vive Pro در نظر گرفته که ظاهری جدید با هدفون های یکپارچه برای آن رقم زده است. یکی از انتقاداتی که به Vive می‌شد، عدم وجود هدفون بود که کاربر می‌بایست جداگانه هدفونی را به هدست متصل کند تا تجربه صوتی بهتری را تجربه می‌کرد.

در کنار افزایش رزولوشن، HTC طراحی جدیدی برای هدست Vive Pro در نظر گرفته که ظاهری جدید با هدفون های یکپارچه برای آن رقم زده است.

در هدست وایو پرو اچ تی سی قابلیت سایزبندی وجود داشته تا افراد بتوانند تجربه راحت و متعادلی در روی سر خود احساس کنند. پس از انتشار بررسی‌های اولیه متوجه خواهیم شد که طراحی هدست جدید اچ تی سی تاثیری روی کاهش وزن داشته یا خیر.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر