;
coinex

رونمایی از نوت بوک 9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2018

Notebook 9 Pen

Notebook 9 Pen یکی از محصولات جدیدی است که در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید همگان قرار گرفته است. در ادامه به معرفی نوت بوک 9 سامسونگ خواهیم پرداخت.

این محصول جدید کمپانی کره‌ای ترکیبی از یک گوشی گلکسی نوت و یک نوت بوک است. همان‌طور که از نام این محصول پیداست، به همراه یک قلم لمسی که متکی بر S-Pen است، عرضه شده است. این قلم لمسی که ضخامتی معادل 0.7 میلی‌متر دارد، قادر به پشتیبانی از  4096 سطح فشار بوده، که به لطف آن، می‌توانید با دقت بالا بنویسید و طراحی کنید. صفحه نمایش Notebook 9 Pen را 360 درجه بچرخانید تا به حالت تبلت درآید، حال از طراحی با قلم استایلوس آن نهایت لذت را ببرید.

در کمال تعجب، نوت بوک 9  نسخه برتر  Notebook 7 Spin معرفی شده است، چرا که این لپ تاپ جدید سامسونگ با وزن کمتر خود احساس راحتی بی‌نظیری فراهم کرده و با S-Pen خود ، اسلاتی اختصاصی به همراه دارد. در حالیکه نوت بوک 7 اسپین از قلم شرکت‌هایی مانند دل، اچ پی و غیره پشتیبانی می‌کند.

Notebook 9 Pen

لپ تاپ جدید Notebook 9 Pen به صفحه نمایش 13.3 اینچی مجهز شده است که با رزولوشن 1920 در 1080 قادر به نمایش تصاویری با کیفیت فول‌اچ‌دی است. علاوه بر این، این لپ تاپ سامسونگ از نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل نیز بهره می‌برد. سامسونگ برای این محصول جدیدش، 16 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

نوت بوک 9 سامسونگ از حیث اتصالات و درگاه‌های ارتباطی، به یک درگاه یواس‌بی 3.0 ، یک درگاه یواس‌بی  Type-C، یک کارت خوان microSD و نیز یک درگاه HDMI برای اتصال مانیتورهای خارجی مجهز شده است.

به لطف آلیاژ منیزیم به کار رفته در این محصول سامسونگ، فقط 2.2 پوند (حدود یک کیلوگرم) وزن دارد که برای کسانی که به دنبال لپ تاپی سبک وزن هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. هنوز سامسونگ جزئیاتی در مورد قیمت این لپ تاپ منتشر نکرده است.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر