;
coinex

اختصاصی تکراتو: رونمایی از گلکسی A8 و گلکسی +A8 مدل 2018 در ایران

رونمایی از گلکسی A8 و گلکسی +A8 مدل 2018 در ایران
رونمایی از گوشی‌های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ به زودی در ایران انجام خواهد شد. میان رده‌های مدرن سامسونگ به زودی وارد بازار داخلی می‌شوند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد در طی مراسمی که در صبح روز دوشنبه دوم بهمن‌ ماه در تهران برگزار خواهد شد، از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی گلکسی A8 و +A8 مدل رونمایی کند. این دو گوشی میان رده که به تازگی توسط غول گوشی‌ساز کره‌ای معرفی شدند، فاکتورهایی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را با خود یدک می‌کشند.

نمایشگر اینفینیتی با حاشیه‌های باریک اطراف صفحه نمایش که پیش از این در گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 بکار گرفته شد، در این گوشی‌ها خودنمایی کرده و البته کد حفاظت IP68 نیز در برابر نفوذ آب و گرد و غبار آنها را بیمه کرده است.

گوشی‌های گلکسی ای 8 مدل 2018 میان رده‌هایی از سامسونگ هستند که برای اولین بار به دوربین دوگانه نیز مجهز شده‌اند، البته سیستم دوربین دوگانه در پنل پشت دیده نخواهد شد، بلکه این دوربین سلفی آنهاست که به دو سنسور مجهز است.


بیشتر بخوانید:  معرفی گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ ؛ میان‌‌رده هایی جدید با مشخصاتی چشمگیر


سامسونگ با معرفی این دو گوشی عملا گوشی‌های میان رده خود را به سطح جدیدی منتقل کرده است. هنوز جزئیاتی از قیمت و یا تاریخ عرضه این دو گوشی هوشمند در ایران گفته نشده است، اما همان طور که می‌توان حدس زد، نباید قیمت چندان پایینی داشته باشند.

گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس در بازار اروپا به ترتیب با قیمت 499 و 599 یورو معامله می‌شوند. مطمئنا با رونمایی از آنها در هفته آینده، برچسب قیمت آنها برای فروش در بازار ایران نیز مشخص خواهد شد.

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام امیدواریم سامسونگ برای ایران قیمت مناسبی انتخاب کند که مشتریان سامسونگ راضی باشند و گران نباشد …… تشکر

    پاسخ