;
coinex

ساعت هوشمند جدید هواوی با حاشیه لمسی کنترل می‌شود

ساعت های هوشمند را به چهار شیوه می توان کنترل کرد که از جمله باید به چرخاندن قاب، پیچ تنظیم، کلیدهای فیزیکی سمت راست و لمس روی صفحه نمایش اشاره کرد. ساعت هوشمند جدید هواوی برای کنترل شیوه‌ دیگری در اختیار دارد!

شرکت هوآوی (Huawei) به تازگی پتنتی را به ثبت رساند که نشان می‌دهد، می‌خواهد از شیوه نوینی در کنترل ساعت هوشمند استفاده کند و آن نمایشگری با حاشیه حساس به لمس است. این پتنت جدید در WIPO یا سازمان مالکیت معنوی جهانی به ثبت رسیده است. باتوجه به تصاویر می‌توان از نحوه کنترل ساعت هوشمند جدید هواوی به‌وسیله حاشیه نمایشگر حساس به لمس، آگاهی یافت. نخست آن که قاب به هشت بخش تقسیم شده و هر یک از این بخش ها دستورالعملی را انجام می دهند یا با بخش دیگر به شکل ترکیبی عمل می‌کنند.

 

برای مثال با کشیدن بخش بالا سمت راست clockwisely فعال شده و با کشیدن به سمت پایین  anti-clockwisely فعال می شود. با کشیدن به سمت راست و چپ نیز می توان دیگر بخش ها را فعال کرد. همچنین کاربر با کشیدن به سمت پایین چپ و بالا سمت راست به بزرگنمایی و کوچک نمایی نمایشگر بپردازند. با توجه به پتنت، گودی های صفحه نمایش از حرکات لمسی، کلیک کردن و حرکات پیچی پشتیبانی می کند. گذشته از آن کلیدهایی در قسمت داخلی حاشیه قاب به چشم می‌خورد.

 

به نظر می رسد این فناوری در قاب هایی از جنس پلاستیک، آلومینیوم، فولاد و سرامیک قابل استفاده است و بند نیز می تواند از نوع چرم یا پلاستیک باشد. شرکت هوآوی سال گذشته هوآوی واچ 2 (Huawei Watch 2) را در MWC 2017 معرفی کرد. این ساعت نتوانست با بررسی های مثبتی رو به رو شود زیرا ویژگی های مورد علاقه نسل اول در آن وجود نداشتند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره Android Wear 3.0 موجود نیست و مشخص نشده آیا هوآوی این فناوری را بزودی در ساعت هوشمند خود به کار می گیرد یا خیر.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر