;
coinex

ال جی جی 7 به دلیل اعمال یک پروسه ساخت جدید با کمی تاخیر وارد بازار می‌شود!

ال جی جی 7 به دلیل اعمال یک پروسه ساخت جدید با کمی تاخیر وارد بازار می‌شود!

جی 6 سال گذشته با قطعاتی نسبتا قدیمی عرضه شد به همین دلیل فروش خوبی نداشت و حال سازنده کره‌ای می‌خواهد مدل ال جی جی 7 را به عنوان جانشین آن وارد بازار کند.

ال جی الکترونیکس (LG Electronics) گفته است که می‌خواهد به دلیل اعمال یک تغییر بزرگ در روند کار تیم سازنده گوشی‌های همراه خود، جی 7 را با کمی تاخیر وارد بازار کند. این سازنده چند وقت پیش پروسه ساخت اولین گوشی پرچمدار 2018 خود را آغاز کرده بود اما ظاهرا این روند را کاملا متوقف کرده است و می‌خواهد دوباره از مرحله طراحی اولیه ال جی جی 7 شروع کند.

ال جی در سال گذشته ضرری در حدود 219 میلیون دلار را متحمل شد. این سازنده در روزهای آخر برگزاری نمایشگاه سی ای اس 2018 گفت که می‌خواهد یک استراتژی جدید را در زمینه عرضه گوشی‌های خود اعمال کند. ظاهرا این سازنده تصمیم دارد که دیگر مانند هر سال عضو جدیدی را به خانواده گوشی‌های سری جی (G) و وی (V) خود اضافه نکند، بلکه می‌خواهد هر زمانی که یک گوشی جدید را عرضه کرد، در زمان مقتضی آن محصول را با انتشار بروزرسانی‌های نرم افزاری بهینه سازی نماید. ظاهرا احتمال تغییر کردن نام برندهای این سازنده مشهور هم وجود دارد.

انتشار این خبر توسط ال جی باعث شد که تردیدهایی در رابطه با عرضه ال جی جی 7 در آینده‌ای نزدیک ایجاد شود. سازنده کره‌ای تایید کرده بود که به زودی از اولین گوشی پرچمدار 2018 خود رونمایی می‌کند اما هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که این محصول در چه تاریخی در معرض عموم قرار می‌گیرد.

تاریخ عرضه ال جی جی 7

یکی از منابع خبری کره‌ای گفته است که ال جی جی 7، برخلاف آنچه که تا به امروز تصور شده بود، در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا معرفی نمی‌شود. اگر این گفته صحت داشته باشد، انتظار می‌رود محصولی که همه در حال حاضر از آن با نام ال جی جی 7 یاد می‌کنند، در ماه آوریل (12 فروردین تا 11 اردیبهشت 97) وارد بازار شود.

ال جی در طول چند سال اخیر در سه ماهه اول هر سال میلادی (11 بهمن تا 11 فروردین) یک گوشی سری G جدید را وارد بازار کرد. با این حال یکی از کارشناسان این برند کره‌ای گفته است که تیم سازنده ال جی جی 7 نتوانسته ویژگی خاصی را که باعث افزایش فروش این گوشی هوشمند شود، در آن اعمال کند؛ این امر باعث شده است که جو سئونگ جین (Jo Seong-jin)، نایب رییس و مدیر اجرایی شرکت ال جی الکترونیکس، دستور بهینه سازی کامل گوشی پرچمدار جدید ال جی را صادر کند. از این رو می‌توان انتظار داشت که ال جی جی 7 با کمی تاخیر وارد بازار شود.

تاخیر ال جی جی 7 باعث می‌شود که سامسونگ و گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 اش، فضای بیشتری برای برتری مخصوصا در بازار کره جنوبی، پیدا کند. ال جی و سامسونگ رقیبان سرسختی برای یکدیگر هستند با این حال تاخیر در عرضه جی 7 باعث می‌شود که گلکسی اس 9 شروع بهتری داشته باشد و احتمالا نسبت به مدل جی 7 برتری‌هایی را در زمینه فروش کسب نماید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر