coinex
راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام و شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

ثبت نام و شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

یکی از نمونه‌های مهم جشنواره‌های فناوری در ایران، جشنواره وب و موبایل ایران است. در این جشنواره هر ساله وبسایت‌های بسیار مطرحی از سراسر ایران شرکت می‌کنند.

امسال دهمین سال برگزاری این جشنواره است و هر سال هزاران وب سایت مختلف در گروه‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند تا بتوانند تقدیرنامه و جایزه ویژه را از آن خود نمایند. این جشنواره هر سال با استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات روبه رو می‌شود.

این جشنواره از سال ۱۳۸۷ تاکنون هر ساله برگزار شده و توانسته فضای مناسبی را برای رقابت وب‌سایت‎‌ها و اپلیکیشن‌‌های ایرانی فراهم نماید. رقابت در جشنواره وب و موبایل ایران همه ساله در شاخه‌های مختلفی انجام می‌شود.

مهلت ثبت نام در اختتامیه جشنواه وب و موبایل ایران

مراسم دهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تهران برگزار خواهد شد. امسال نیز طبق روال هر سال، در روز اختتامیه برگزیدگان این جشنواره مشخص و اعلام خواهند شد. علاقه مندان برای شرکت در اختتامیه دهمین جشنواره وب ایران لازم است تا هرچه زودتر نسبت به ثبت نام خود در این جشنواره اقدام نمایند.

از هم اکنون امکان ثبت نام برای شرکت در جشنواره وب وجود دارد. لازم به ذکر است که آخرین مهلت برای ثبت نام زود هنگام، 30 دی ماه در نظر گرفته شده است. البته امکان ثبت نام تا تاریخ 25 بهمن ماه نیز برای علاقه مندان وجود دارد اما هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام زود هنگام نصف هزینه ثبت نام است.

جزئیات مهلت ثبت نام هزینه ثبت نام (تومان)
طبقه همکف (زود هنگام) 30 دی ماه 149500
طبقه همکف 25 بهمن ماه 299000
بلیت VIP (زود هنگام) 30 دی ماه 299500
بلیت VIP 25 بهمن ماه 599000

 

برای  ثبت نام در دهمین دوره جشنواره موبایل ایران، می‌توانید به سایت ثبت نام در اختتامیه جشنواره وب ایران مراجعه نمایید.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

رقابت سخت و سازنده بین صدها شرکت کننده در جشنواره وب و موبایل ایران به انتها نزدیک می‌شود. مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و اعلام برندگان مربوط به هر دوره در اواخر هر سال و تحت عنوان کنفرانس وب و موبایل ایران برگزار می‌گردد.

هر ساله این رویداد با سخنرانی چهره‌های برجسته، کارگاه‌های آموزشی مناسب و میزگردهای مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز همراه است. در پایان نیز برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران که بیشترین رای را کسب کرده باشند معرفی می‌شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آنها اهدا می‌گردد.

امسال زمان برگزاری این رویداد، روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ماه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران ، می‌توانید به وب سایت جشنواره مراجعه کنید.

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر