;
coinex

وان پلاس 6 با دوربین دوگانه و نمایشگر کاملا بدون حاشیه

وان پلاس 6

در حالی که شرکت وان پلاس با کمبود موجودی نسخه سفید رنگ وان پلاس 5 تی رو به رو شده، وقت آن است تا درباره مدل آینده این شرکت یعنی وان پلاس 6 صحبت کنیم. Pete Lau، موسس و مدیرعامل وان پلاس، در نمایشگاه CES 2018 بسیاری از شایعات هفته های اخیر را تایید کرد.

در میان انبوهی از اطلاعات مربوط به وان پلاس 6، وجود پردازنده اسنپدراگون 845 و عرضه آن در سه ماهه دوم سال 2018 بیشتر مورد توجه قرار گرفت. چیزهایی درباره گوشی وان پلاس 6 وجود دارد که باعث می‌شود تا کاربران برای خرید مدل جدید این کمپانی هیجان‌زده باشند.

وان پلاس 6

به گفته مدیرعامل وان پلاس، نسل بعدی پرچمدار شرکت از پردازنده پرچمدار جدید کوالکام بهره خواهد برد. وی بیان کرد: “انتخاب دیگری جز این مورد نداریم.” این شرکت قصد داشته بهترین ویژگی ها و کیفیت را برای پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 6 به کار گیرد.

به تازگی رندرهایی از وان پلاس 6 منتشر شده که دنباله‌روی طراحی وان پلاس 5 تی محسوب می شود. یک صفحه نمایش بی حاشیه کامل که در مقایسه با وان پلاس 5T، نمایشگر بزرگتری برای آن در نظر گرفته شده است. قاب پایین و بالا کاملا حاشیه خود را از دست داده و به نوعی این طراحی، آینده‌نگرانه‌تر از مدل قبلی است.

وان پلاس 6

پنل عقب فلزی بوده و در گوشه بالا سمت چپ دوربین دوگانه عمودی جلوه می‌کند و تا حدودی نیز به طراحی مدل‌های قبلی شباهت دارد. برخی پیکربندی‌های در نظر گرفته شده برای وان پلاس 6 بسیار قابل توجه است. از جمله باید به وجود پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 845 در تمامی نسخه های وان پلاس 6 اشاره کرد.

در سال 2017 وان پلاس 5 با حافظه رم 8 گیگابایتی همراه بود و در سال 2018 این حافظه رم در کنار سه حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی قرار می‌گیرد که پیکربندی بزرگی را برای وان پلاس 6 تشکیل خواهد داد.

وان پلاس 6 و دوربین دوگانه عمودی

وان پلاس 6 به دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی مجهز بوده و احتمالا با فناوری تثبیت کننده تصویر نوری همراه خواهد بود. دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسلی است. این دستگاه با در اختیار داشتن کد حفاظت IP68 در برابر نفوذ آب و گرد وغبار نیز مقاوم خواهد بود.

Pete Lau، اشاره ای به مدل دوم گوشی هوشمند وان پلاس 6 نکرده است، اما همچنان این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی وان پلاس 6T نیز باشیم.

وان پلاس 6

قیمت وان پلاس 6 حدودا 546 دلار خواهد بود که نسخه ای با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را دربرمی گیرد. نسخه ای با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن، 624 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ای با حافظه 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت که با قیمتی در حدود 687 دلار به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر