;
coinex

احتمال معرفی نسخه جدید ال جی وی 30 در نمایشگاه MWC 2018 به جای ال جی جی 7

ال جی احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 از نسخه جدید ال جی وی 30 رونمایی خواهد کرد. بر این اساس به نظر می‌رسد که شایعه معرفی ال جی جی 7 در این نمایشگاه همچنان در حد و اندازه یک شایعه باقی خواهد ماند.

بخش تلفن همراه ال جی (LG) در حال حاضر با مشکلاتی رو به رو است. این شرکت در هر ده کوارتر زمانی اخیر ضرر کرده و در سه ماهه سوم سال 2017 رقم ضرر آن بیش از 331 میلیون دلار اعلام شد. فروش ال جی جی 6 نتوانست کمکی به این شرکت کند و در نتیجه با توجه به نشانه‌های موجود، احتمالا ال جی در استراتژی بخش موبایل خود تغییراتی را اعمال خواهد کرد.

مدیرعامل ال جی الکترونیکس Jo Seong-Jin در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که این کمپانی دیگر قصد نداشته به صورت سالیانه گوشی هوشمند عرضه کند و به جای آن تنها مدل های مورد نیاز را معرفی می‌کند. در این بین ال جی می‌خواهد بازطراحی در سری G از تلفن های هوشمند خود داشته باشد.

در گزارش دیگری ال جی به تیم توسعه دهنده گوشی ال جی جی 7 دستور داده تا بررسی کاملی از ابتدا روی این گوشی هوشمند داشته باشند و این موضوع اختمالا تاریخ عرضه را با تاخیر مواجه سازد. به گزارش وب سایت کره‌ای Herald، ال جی احتمالا گوشی هوشمند ال جی V30 را با هوش مصنوعی بهبودیافته در جریان نمایشگاه MWC 2018 یا کنگره موبایل بارسلون معرفی کند.

به نظر می رسد شرکت کره‌ای می‌خواهد تنها به معرفی نسخه جدید ال جی وی 30 اکتفا کرده و از معرفی نسخه جدید سری G پرچمدار صرف نظر کند. ال جی وی 30 برای نخستین بار در اوایل شهریورماه 2017 توسط ال‌جی رونمایی شده است.

وی 30

نام نسخه جدید وی 30، “V30+α” است و با عملکرد هوش مصنوعی همراه خواهد بود. به نظر می‌رسد عدم معرفی نسخه جدید سری G و رونمایی از نسخه جدید ال جی V30، بخشی از استراتژی جدید کمپانی ال جی است تا بتواند پرچمداران خود را برای دوره‌های طولانی‌تری در بازار نگه دارد. آقای Seong-Jin در جریان CES 2018 طی گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت که شرکت باید به پلتفرم های موجود اکتفا کرده و آنها را برای زمان بیشتری حفظ نماید.

اگر در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی نسخه جدید ال جی وی 30 پلاس جدید باشیم، پس بعید است که گوشی جدید سری G را تا چند ماه بعد ببینیم. به نقل یکی از مقامات ال جی، این شرکت بیانیه ای برای MWC 2018 آماده کرده، اما دقیقا نمی‌توان چنین موضوعی را رسمی دانست.

انتظار داریم در کنگره جهانی موبایل بارسلون، ال جی بیشتر درباره استراتژی جدید خود توضیح دهد.

.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر