;
coinex

تصاویر شماتیک جدید گلکسی اس 9 شایعات پیشین را تایید کرد

به تازگی تصاویر شماتیکی از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (Galaxy S9 Plus) آشکار شده است. اگر به تصاویر دقت کنید شاهد دو تصویر از طرف مقابل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهید بود.

در تصاویر جدید، بسیاری از گزارش ها و شایعات پیشین تایید شدند که از جمله باید به دوربین و سنسور اثرانگشت اشاره کرد. براساس تصاویر ارائه شده، گلکسی اس 9 در بخش عقب به تک لنز دوربین مجهز است و این در حالی است که گلکسی اس 9 پلاس در بخش عقب خود، از یک دوربین دوگانه در بهره می‌برد.

یک سنسور اثرانگشت نیز در بخش زیرین دوربین جای گرفته که نشان از جایگاه بهتر آن در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارد.

تصاویر شماتیکی جدید گلکسی اس 9 شایعات پیشین را تایید می کند
تصاویر شماتیکی جدید گلکسی اس 9 شایعات پیشین را تایید می کند

به جز تعداد لنز دوربین، در طراحی این دو پرچمدار تفاوت خاصی مشاهده نمی‌شود. بخش عقب حاشیه منحنی داشته و این احتمال وجود دارد که بدنه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از فلز و شیشه باشد. اگر به قست پایین دو اسمارتفون مشاهده کنید متوجه خواهید شد سامسونگ در این دو گوشی از جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C و اسپیکر استفاده کرده است.

 

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی اس ۸ سامسونگ

 

تصویر شماتیک دیگری از گلکسی اس 9
تصویر شماتیک دیگری از گلکسی اس 9

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ رویداد Unpacked خود را در 25 فوریه سال جاری برگزار می‌کند. این رویداد بخشی از نمایشگاه MWC 2018 کنگره موبایل بارسلون است. باتوجه به گزارش‌ها، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در این رویداد معرفی خواهند شد.

احتمالا دو مدل گوشی هوشمند با دو نوع پردازنده همانند نسخه‌های قبلی به فروش می‌رسند. نسخه‌‌ای که در ایالات متحده عرضه می‌شود از اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد اما نسخه‌های سایر بازارها به پردازنده اگزینوس 9810 مجهز می‌شوند. این دو گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم بهره می‌برند اما هنوز مقدار حافظه رم در آن‌ها مشخص نشده است. البته این احتمال وجود دارد که نسخه استاندارد حافظه رم 4 گیگابایتی و نسخه پلاس حافظه رم 6 گیگابایتی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر