;
coinex

۱۰ گجت گرمایشی کاربردی در فصل زمستان ؛ فنجان چای خود را با پورت USB گرم کنید !

گجت گرمایشی

در اواسط فصل زمستان هستیم و سرما بسیاری از کشور‌های جهان را با چالش‌های جدی رو به رو کرده است. از یک طرف یافتن راهکار مناسب برای گرم کردن محیط و همزمان با آن مشکلات مربوط به مصرف زیاد انرژی، تضادی را به وجود می‌آورد که شاید چاره آن در دستان تکنولوژی باشد.

مانند بسیاری از مشکلات دنیای سنتی قدیم که در عصر حاضر با پیشرفت‌های فناوری گاها موضوعاتی بسیار پیش پا افتاده به شمار می‌آیند، شاید گجت‌های نوین امروزی بتوانند در عین بالا بردن دمای محیط از مصرف بی‌رویه انرژی نیز بکاهند.

در ادامه، تکراتو ۱۰ گجت گرمایشی خلاقانه و کاربردی را بررسی می‌کند که در مقابله با سرمای زمستان بنظر کاربردی می‌آیند. از پتوی گرمایشی قدرت گرفته از پورت تا گوش‌بند‌های همراه با هدفون.


۱. پتوی گرمایشی USB شرکت PerpetualKid

پتو گرم کننده یو اس بی

اگر رئیس شما دمای محل کار را آنقدر پایین می‌آورد که تمام حواس شما غیرفعال می‌شود. می‌توانید خود را با این پتوی گرمایشی ۳۴ دلاری گرم کنید که با USB کار می‌کند. یک پد گرم کننده درونی دارد که با اتصال USB  انرژی خود را تامین می کند. این پتو را که حدودا ۸۴ سانتی‌متر طول و ۴۶ سانتی‌متر عرض دارد، می‌توان بوسیله یک زیپ از پد گرمایشی جدا کرد و مورد شستشو قرار داد.


۲. تشک راحت و گرم کننده پا از کمپانی Alsto

بالشتک گرم کننده

آیا شما از آن دسته‌ای هستید که با پوشیدن جوراب‌های پشمی سنگین هم نمی‌توانید انگشتان پای خود را گرم کنید؟ اگر این چنین است شما به یک تشک گرم کننده پا نیاز دارید. به سادگی می‌توانید آن را به یک پریز برق متصل کنید، زیر پاهای خود قرار دهید، آن را روشن کنید و گرمای مستقیمی که به انگشتان و پای شما می‌رسد را احساس کنید.

می‌توانید از این وسیله هنگام کار با کامپیوتر و یا تماشای تلویزیون بر روی مبل نیز استفاده کنید. ابعاد این پتو ۵۲ سانتی‌متر طول، ۳۵ سانتی‌متر عرض و ۱.۳ سانتی‌متر ضخامت را شامل می‌شود و با قیمت حدود ۳۰ دلار در دسترس است.


۳. بالشتک (کوسن) گرمایشی USB تانکو

کوسن گرمایشی

با اینکه درست مطمئن نیستیم که نشیمنگاه یک فرد چگونه ممکن است سرد شود، اما اکر چنین احساسی سرمایی به شما دست داد می‌توانید از بالشتک‌های گرمایشی شرکت تانکو (Thanko) استفاده کنید. آن را بر روی صندلی قرار داده، با یک کابل USB آن را تغذیه کنید و منتظر بمانید تا صفحه کنترلی گرمایشی آن شما را گرم کنید. از مزایای این گجت می‌تواند به امکان استفاده از برق مستقیم شهری در هنگام در دسترس نبودن پورت USB اشاره کرد.


۴. موس گرمایشی USBGeek

موس گرم کننده

آیا گردش خون شما در ناحیه دست ضغیف است و در این ناحیه احساس سرما می‌کنید؟ خبر خوش این است که اکنون شما می‌توانید با استفاده از موس دستان خود را گرم کنید. موس گرمایشی USB شرکت یو‌اس‌بی گیک (USBGeek) که با قیمت ۱۷ دلار عرضه می‌شود، شامل یک گرم‌کننده درونی است که دمای بخار تولید شده توسط آن به ۴۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. این موس با دو کیلیک چپ و راست معمولی، یک اسکلرول آبی کمرنگ  با ۸۰۰ dpi مجهز شده است.


۵. ژاکت گرمایشی اکتیوهیت شرکت Brookstone

ژاکت گرم کننده

به جای اینکه چندیدن لایه لباس بپوشید، تنها کافی است ژاکت برند جدید شرکت بروک‌استون (Brookstone) به نام ژاکت گرمایشی اکتیوهیت را بر تن داشته باشید. بافت این گجت تهیه شده از پشم است، قابلیت شارژ مجدد دارد، در برابر باد مقاوم است و برای فعالیت‌هایی نظیر اسکی‌کردن طراحی شده است.

در سه قسمت از این محصول المنت‌های با ضخامتی در مقیاس میکرون تعبیه شده است که امر تولید گرما را انجام می‌دهد. از سایز کوچک مردانه تا دو ایکس لارج این لباس، با قیمت حدود ۱۸۰ دلار در دسترس است.


۶. گوش‌بند حجیم 180s همراه با هدفون

گوش بند همراه هدفون

در فصل سرما به همان اندازه که گرم‌کردن انگشتان دست اهمیت دارند، نباید از گوش‌ها غافل شد. در همین راستا گوش‌بند شرکت 180s این امکان را برای شما مهیا کرده است تا علاوه بر گرم کردن گوش‌ها، به طور همزمان به موسیقی دلخواه گوش کنید.

این گرم‌کننده‌های قابل انعطاف از پلی‌استر دمایی ساخته شده‌اند و علاوه بر اینکه گوش‌ها را از گزند سرمای باد در امان نگه می‌دارند، دارای هدفون‌های درونی استریو هستند که به MP3 پلیرها و گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند. این گجت در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود.


۷. نسل دوم دمپایی‌های گرمایشی براندو

دمپایی هوشمند

شرکت بریتانیایی USB Brando مجددا با دومین سری از دمپایی‌های گرمایشی ۲۵ دلاری خود، در عرصه گجت‌های هوشمند قدم گذاشته است. این محصول گرم و نرم دارای یک پد گرمایشی است که انرژی خود را از USB تامین می‌کند. فقط کافی است آن را  به پورت یو اس بی متصل کنید و با استفاده از سوئیچ تنظیم دما، سطح گرمای مورد نظر خود را انتخاب کنید. با چنین وسیله‌ای به راحتی هرچه تمام‌تر به کار خود مشغول باشید.


۸. خشک کننده همه‌کاره DRYGUY

خشک کن هوشمند

اگر به ورزش‌های زمستانی علاقه‌مند هستید، احتمالا دست‌کش‌ها، چکمه‌ها و کلاه‌ شما همیشه در برخورد با برف و بوران خیس می‌شوند. اما نگران نباشید گجت جدید و ۹۵ دلاری شرکت DRYGUY دقیقا برای رفع مشکل شما ساخته شده است. این گجت می‌تواند در طول تنها ۱ یا ۲ ساعت تمام متعلقات شما را تماما خشک کند.

این محصول برای خشک‌ کردن انواع مختلف چکمه‌ها، چترها، کفش‌ها و دستکش‌ها از تکنولوژی “خشک کردن اجباری هوا” استفاده می‌کند. این تکنولوژی برای خشک کردن این وسایل تنها یک شب زمان نیاز دارد. آنطور که کمپانی سازنده می‌گوید، این تکنولوژی هوا را با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد در میان وسایل به گردش در می‌آورد تا رطوبت و بوی ناخوشایند آنها را از بین ببرد.


۹. موس پد گرمایشی Vavolo همراه پورت اضافی USB

موس پد گرم کننده هوشمند

به نظر می‌رسد  یک موس پد همراه با ۴ پورت یو اس بی اضافی یک گجت کاربری برای کاربران باشد، اما اگر المنت‌های گرمایشی و قیمت ۱۰ دلاری آن را نیز در نظر بگیریم دیگر کسی در خرید آن از شرکت Vavolo تردیدی نخواهد داشت. این موس‌ پد سبک دارای یک سطح سفت است که کنترل موس‌ را با ثبات‌تر می‌کند. همچنین با هربار اتصال به پورت USB می‌تواند تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرما مهیا کند.

ماساژ مادون قرمز و استریل کردن محیط از دیگر مزایایی است که برای این وسیله ذکر شده است. همچنین اگر گرما زیاد شما را اذیت کرد، می‌توانید گرم‌کننده آن را خاموش کنید و به عنوان یک موس پد معمولی از آن استفاده کنید.


۱۰. گرم‌کننده فنجان Brando همراه با ساعت و پورت اضافی USB

لیوان هوشمند

هیچ چیز مانند نوشیدن یک فنجان شکلات داغ در یک روز سرد زمستانی دلنشین نیست. اما سرد شدن لیوان قهوه، چای و یا سایر نوشیدنی‌های گرم هنگام کار با کامپیوتر از مشکلات عدیده کاربران است. شما می‌توانید با گجت ۲۴ دلاری براندو علاوه بر اینکه از گرم ماندن نوشیدنی خود مطمئن بمانید، چند پورت یو اس بی اضافی و یک ساعت دیجیتال نیز همراه خود داشته باشید.

گجت‌های مشابه قبلی تنها از المنت‌های گرم کننده استفاده می‌کردند و خبری از ساعت و پورت یو اس بی نبود. می‌توانید آلارم ساعت را طوری تنظیم کنید تا هنگامی که شکلات داغ شما به دمای مورد نظر رسید، حتی بیشتر از ۴۰ درجه سانتیگراد رسید، زنگ هشدار نواخته شود.

.

منبع :  ‌‌PCMag

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر