;
coinex

بررسی اپلیکیشن آپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی آپ بدانید

اپلیکیشن آپ یا آسان پرداخت یکی از نمونه‌ بسترهای اینترنتی برای انجام تراکنش‌های مالی است که با توجه به تبلیغات مناسب، مورد استفاده بسیاری از کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

در گذشته، عملیات بانکی ایرانیان از طریق حضور و مراجعه به بانکها صورت می‌گرفت و صف‌های طولانی پرداخت قبص آب و برق و تلفن چیزی بود که هر ماه قصه پر غصه ایرانی‌ها بود که تکرار میشد و حتی کار به جایی می‌رسید که شغل‌های کاذبی چون “فروشنده نوبت” ایجاد گردید.

اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپاپلیکیشن‌های مالی ایرانی که توسط بانکهای بزرگ کشور و نهادهای مالی معتبر پشتیبانی می‌شوند، روز‌به‌روز پیشرفت می‌کنند و خدمات و امکانات جدیدی به کاربرانشان ارائه می‌کنند که کاهش رشد شعب بانکی شده و سرمایه‌ لازم برای این‌کار،  به سمت گسترش ابزارهای مالی الکترونیکی منتقل شده است.

اپلیکیشن مالی آپ (آسان پرداخت)

اپلیکیشن مالی آپ متعلق به شرکت آسان پرداخت پرشین است که تا قبل از ورود به بورس از زیرمجموعه‌های بانک کشاورزی محسوب میشد و در حال حاضر 52 درصد از سهام این شرکت متعلق به 2 شخص حقیقی است. این اپلیکیشن به عنوان یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های مالی ایرانی، عملکرد بسیار مناسبی در بخش تبلیغات داشته و با کمپین‌های گوناگون توانسته کاربران زیادی جذب نماید.

اپلیکیشن آپ دارای امکانات بی‌نظیری است که بسیاری از آنها در اپلیکیشن‌های مالی مشابه وجود نداشته و یا قدرت و کیفیت  آن بسیار فراتر از سایر اپلیکیشن‌های مشابه در بازار است.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

در ادامه به مهم‌ترین امکانات اپلیکیشن مالی آپ پرداخته و به قابلیت‌ها و نکات موجود در آنها اشاره می‌کنیم. در این بررسی از جزئیات غیرضروری چشم پوشی شده و به مهم‌ترین مواردی که کاربران با آن سروکار دارند پرداخته شده است.

به آسانی چند کلیک ساده، شارژ بخرید

یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد اپلیکیشن‌های مالی، بخش خرید شارژ بوده که آپ در این مورد بسیار عالی طراحی شده است. در این بخش کافی است کاربران شماره خود را وارد کنند و اپلیکیشن با تشخیص خودکار اپراتور، شارژهای قابل خرید را نمایش داده و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی که قابلیت ذخیره نیز دارد، شارژ مورد نظر انجام می‌شود. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید برای اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، آپتل، رایتل، آذرتل و تالیا شارژ بخرید. شارژ به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم (کد شارژ) انجام می‌شود.

با کارت به کارت اینترنتی، دیگر نیازی ATM نخواهید داشت

یکی دیگر از امکانات خوب اپلیکیشن مالی آپ که البته در دیگر اپلیکیشن‌های مشابه نیز وجود دارد و تبلیغ اصلی این روزهای آنها به‌حساب می‌آید، بحث کارت به کارت از مبدا بانک‌های مختلف به مقصد بانک‌های دیگر است که باعث شده با توجه به عدم امکان انتقال وجه اینترنتی در بسیاری از بانکها و لزوم استفاده از اینترنت بانک، استقبال خوبی از این امکان اپلیکیشن‌های مالی صورت بگیرد.

با استفاده از امکان کارت به کارت اینترنتی آپ دیگر نیاز نیست برای انجام این کار به ATM ها مراجعه کنید و می‌توانید از مبدا بانک‌های ملی، کشاورزی، شهر، انصار، اقتصاد نوین، حکمت، دی، سرمایه،ایران زمین، توسعه تعاون، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت و سامان مهر اقتصاد ، قوامین و سرمایه می توانید به مقصد همه کارتهای بانکی، تراکنش انجام دهید.

اپلیکیشن مالی آپ جزو اولین اپلیکیشن‌های ایرانی بود که توانست مجوز کارت‌به‌کارت را از بانک مرکزی دریافت کند. این شرکت در جذب بانکهای مختلف برای پشتیبانی از این سرویس، عملکردی عالی داشته و طبق اخبار منتشر شده توسط آسان پرداخت، به زودی همه بانکهای کشور زیرمجموعه این سرویس خواهند بود.

 

هر جایی که هستید، اینترنت موبایل، منزل و محل کارتان را شارژ کنید!

مهم نیست از چه نوع سرویس اینترنتی استفاده می‌کنید، صرفا کافی است شماره یا شناسه سرویس خود را از شرکتهای ارائه دهنده به یاد داشته باشید.

پکیج اینترنت همراه بگیرید

یکی از بخش‌های مربوط به شارژ اینترنت در اپلیکیشن مالی آپ، امکان خرید پکیج اینترنت برای سیم کارت است که به صورت مستقیم می‌توانید برای همه اپراتورهای فعال در این اپلیکیشن، شارژ گرفته و پکیج دلخواهتان را خریداری کنید. پکیج‌های مربوط به ایرانسل، همراه اول، رایتل، آپتل و آذرتل در این اپلیکیشن وجود دارد.

وایمکس خود را شارژ کنید!

یکی دیگر از زیرمجموعه‌های بخش شارژ اینترنت اپلیکیشن مالی آپ بخش شارژ وایمکس است که با توجه به گستردگی مشتریان این سرویس در ایرانسل و مبین نت، یکی از بخش‌های مورد استفاده کاربران است. کاربران با استفاده از شناسه وایمکس خود می‌توانند هر مقدار که دلشان می‌خواهد وایمکس را شارژ کرده و بسته دلخواهشان را خریداری کنید.

ADSL خود را با آپ شارژ کنید!

سومین بخش از اپلیکیشن مالی آپ ، شارژ اینترنت برای سرویس‌های اینترنت خانگی و ثابت است که به راحتی قابل انجام است. مشترکین اینترنت پرسرعت شرکتهای شاتل، آسیاتک، صبانت و مخابرات می‌توانند اینترنت خود را از طریق اپلیکیشن مالی آپ شارژ کنند.

 

قبض موبایل و تلفن خود را با آپ پرداخت کنید

یکی دیگر از بخش‌های بسیار پرطرفدار اپلیکیشن مالی آپ بخش پرداخت قبض موبایل و تلفن است که کاربران به راحتی و با وارد کردن شماره همراه یا تلفن ثابت خود می‌تواند قبض مربوط به تلفن یا موبایل خود را پرداخت کند. با استفاده از این سرویس، دیگر نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت نبوده و همه چیز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

دریافت موجودی ؛ قابلیت جدید آسان پرداخت

یکی از سرویس‌های داغ داغ اپلیکیشن مالی آپ که به‌تازگی راه‌اندازی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است، سرویس موجودی است که کاربران می‌توانند به راحتی موجودی کارت‌های بانکی خود را دریافت کنند.

 

هر قبض خدماتی موجود در سیستم بانکی را پرداخت کنید!

اگر در هر نهادی، شرکتی و یا موسسه‌ای لازم شد که قبضی را پرداخت کنید، دیگر نیاز نیست به بانک مراجعه کنید و آن را بپردازید. بلکه در اپلیکیشن مالی آپ به راحتی با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت، این کار صورت می‌گیرد. به طور مثال اگر می‌خواهید اقساط مربوط به یک شرکت خصوصی را پرداخت کنید که به شما شناسه پرداخت و قبض داده، به راحتی از طریق اپلیکیشن آپ قابل پرداخت است.

 

تله پرداز ، شاهکار اپلیکیشن مالی آپ!

یکی از خدمات بی نظیر اپلیکیشن آپ، بخش تله پرداز است که به صورت جدی می‌تواند رقیب پوزهای فیزیکی شود. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند با مراجعه به هر فروشگاهی که سرویس تله پرداز را فعال کرده باشد، بدون آنکه نیاز به کارت بانکی داشته باشد، هزینه خدمات و وسایل خریداری شده را بپردازد.

این اتفاق از دو طریق انجام می‌گیرد: اگر فروشنده کد QR را داشته باشد، کافی است از اسکنر آپ استفاده کنید و با نمایش اطلاعات فروشگاه، مبلغ را وارد کرده و هزینه را بپردازید. بدین ترتیب برای هر دو نفر پیامک موفقیت آمیز بودن پرداخت ارسال می‌شود. همچنین در صورت عدم وجود کد QR می‌توانید با استفاده از شناسه اختصاصی فروشگاه، مبلغ خدمات استفاده شده را بپردازد.

همچنین برای پرداخت هزینه‌های اداری در ارگان‌هایی مثل قوه قضائیه و ثبت اسناد رسمی نیز توسط تله پرداز اپلیکیشن مالی آپ قابل پرداخت است.

 

هدمات بیمه

در اپلیکیشن‌های مالی ایرانی کمتر دیدیم که سرویس بیمه وجود داشته باشد ولی این سرویس در اپلیکیشن آپ بسیار کامل و جامع بوده و خدمات بی‌نظیری در این سرویس به کاربران ارائه می‌شود.

بیمه شخص ثالث اتومبیل

یکی از پرفروش‌ترین بیمه‌های موجود در صنعت بیمه کشور، بیمه شخص ثالث اتومبیل است که بعضا فراموشی تمدید این بیمه یا عدم دسترسی به دفاتر بیمه باعث اتفاقات ناگواری شده که کوچکترین آنها در صورت تصادف، پرداخت دیه و خسارتی است که ممکن است به 280 میلیون تومان برسد!

اما اپلیکیشن آپ با یک اقدام بسیار ویژه و بی‌نظیر، امکان خرید بیمه شخص ثالث را با همکاری بیمه سینا برای کاربرانش فراهم نموده است. ارسال بیمه‌نامه به صورت رایگان انجام می‌گیرد و تمام تخفیفات قبلی کاربر در هر شرکتی نیز منتقل می‌شود. شاید تنها اشکال این سرویس، نبود تنوع لیستی است که کاربران بتوانند از بین شرکتهای مختلف بیمه‌ای، شرکت دلخواهشان را انتخاب کنند که البته تفاوت خاصی نیز ندارند.

بیمه آتش سوزی و زلزله منازل

پس از زلزله‌های اخیر در کشور، فروش بیمه زلزله افزایش یافته و امکان جدید آپ برای خرید بیمه آتش سوزی و زلزله، یکی از بهترین خدماتی است که در بخش بیمه این اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌شود. این بیمه نامه در 4 طرح ارائه می‌شود که حداکثر پرداختی کاربران 95000 تومان بوده که مبلغ قابل قبولی در قبال تعهدات بیمه به نظر می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا ؛ هر آنچه که باید در مورد بادصبا بدانید

بیمه مسافری خارج از کشور

یکی از سرویس‌های خوب بیمه‌ای اپلیکیشن مالی آپ ، سرویس بیمه مسافری خارج از کشور است که به کاربر امکان می‌دهد تا در مواقع لزوم که سفر خارجی برای کاهش ریسک‌های احتمالی، اقدام به بیمه نماید.  این بیمه نامه تحت بیمه جهانی SOS بوده که تمامی هزینه‌های بیمارستانی و ضروری مشتری در هنگام لزوم را پرداخت می‌نماید.

بیمه آتش سوزی طرح اصناف

دیگر سرویس بیمه آپ، بیمه آتش سوزی اصناف است که قطعا مورد توجه صاحبان مشاغ مختلف است. پس از وقوع حادثه پلاسکو بسیاری از کسب و کارها نیاز مبرم به این بیمه را احساس کرده و آپ نیز برای رفع پیچیدگی‌های مربوط به خرید این بیمه نامه، امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است.

بیمه حوادث انفرادی، یک آینده نگری بی نظیر

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که حادثه‌ای غیرمترقبه به سراغمان آمده و هزینه‌های گزافی به ما تحمیل شده است. این هزینه‌ها که مربوط به خدمات بیمارستانی است، قابل جبران بوده و به راحتی می‌توان از ورود زیان‌های بیشتر جلوگیری کرد. بیمه حوادث انفرادی را می‌توان همان بیمه تکمیلی نامید که صرفا در صورت حادثه قابلیت استفاده دارد. اگر بیمه شخص ثالث دارید، باید بدانید که بیمه مخارج پزشکی را به صورت کامل پرداخت نمی‌کند و در صورت استفاده از بیمه حوادث انفرادی می‌توانید یک بیمه تکمیلی ارزان داشته باشید. خرید این بیمه نامه از اپلیکیشن مالی آپ به راحتی انجام می‌گیرد.

اگر قصد سفر داخلی دارید، خودتان را بیمه کنید!

آخرین سرویس بیمه‌ای اپلیکیشن مالی آپ ، سرویس بیمه حوادث سفر داخل کشور است که به کاربر امکان بیمه موقت سفر داخلی را میدهد تا با خیال راحت به سفر و گردش رفته و از گردشگری خود لذت ببرد. این امکان آپ در 2 طرح به کاربران ارائه می‌شود که پوشش 25 و 50 میلیونی را دارا بوده که صرفا با هزینه 4900 و 9800 تومانی قابل خرید است.

اگر قصد نیکوکاری دارید، روی آپ حساب کنید

یکی از بخش‌های جالب آپ، بخش نیکوکاری است که دارای زیرمجموعه‌های خیریه زیادی است که کاربران می‌توانند طبق تمایل خود به هر ارگان خیریه‌ای کمک کنند. مواردی از جمله کمک به زلزله زدگان کارمانشاهی و موسسه محک از جمله نهادهای خیریه موجود در لیست نیکوکاری آپ است.

خرید بلیت قطار

این سرویس نیز جزو سرویس‌های اختصاصی آپ است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن بلیت قطار خریداری کرده و بدون مشکل سفر خود را انجام دهند. با استفاده از سرویس بلیت قطار آپ می‌توانید بلیت دلخواه خود را از شرکت رجا خریداری کرده و در موعد مقرر به راه آهن شهرتان مراجعه نمایید. در صفحه خرید بلیت آپشن‌های مختلفی وجود دارد که طبق نیاز مشتری قابل تغییر است. مواردی از جمله خرید بلیت رفت و برگشت و دربست گرفتن کوپه از آپشن‌های این اپلیکیشن است.

خرید طرح ترافیک و پرداخت عوارض

یکی دیگر از سرویس‌های جالب اپلیکیشن مالی آپ ، بخش خدمات خودرو است که به کاربر امکان می‌دهد برای ورود به طرح ترافیک و زوج فرد، مجوز لازم را خریداری کند. همچنین اگر سفرهای بین شهری انجام می‌دهید قطعا معطل ماندن در صف پرداخت عوارضی اذیتتان کرده که با امکان خرید عوارض اینترنتی آپ، می‌توانید از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان سروش؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی سروش بدانید

با امتیازات آپی، شارژ رایگان بگیرید!

یکی از هدایای جالب آپ برای کاربرانش، بخش امتیازگیری است که وقتی هر تراکنش مالی انجام می‌شود، در صورتیکه کاربران به بخش امتیازگیری مراجعه کرده و گوشی خود را تکان دهند، می‌توانند امتیاز گرفته و ازاین امتیاز برای خرید شارژ رایگان و دیگر خریدها استفاده کنند.

اگر گوشی موبایل جدیدی گرفته‌اید و نیاز به رجیستری دارید، آپ کنید!

یکی دیگر از بخش‌های جالب آپ، بخش رجیستری آن است که با طرح جدید وزارت ارتباطات، یکی از نیازهای کاربران بوده و مورد توجه نیز قرار گرفته است. با استفاده از این بخش اپلیکیشن مالی آپ، می‌توانید گوشی خود را فعال کنید و از آن استفاده نمایید. دردسرهای ارسال و دریافت پیامک و و پروسه‌های گیج کننده با این قابلیت آپ حذف شده است.

پرداخت‌های قوه قضائیه را با آپ انجام دهید

آخرین سرویسی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، بخش قوه قضائیه اپلیکیشن مالی آپ است که با استفاده از آن می‌توان پرداخت‌های مختلف دادرسی و جرائم مربوط به قوه قضائیه را انجام داد. برای استفاده از این سرویس، می‌بایست شناسه وجه دریافت شده را وارد کرده و بدون بروکراسی اضافه، مبلغ لازم را پرداخت نماید. این سرویس زمانی بسیار کاربردی می‌شود که کاربر در دادگاه یا نهادی مربوط به این قوه، معطل پرداخت وجه دادرسی یا … است!

 

اپلیکیشن مالی آپ

 

جمع بندی

به طور کلی و با توجه به تجربه تیم بررسی اپلیکیشن تکراتو اپلیکیشن آپ در سطح خوبی ارزیابی می‌شود و با توجه به امکانات سایر اپلیکیشن‌های مالی، کمبودی در این اپلیکیشن ایرانی دیده نمی‌شود. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و بدون مشکل انجام می‌شود. افزایش روز افزون امکانات آپ نیز باعث شده جدیت مدیران آسان پرداخت برای پیشرفت آپ ثابت شده و کاربران را برای کاربردی‌تر کردن آپ امیدوار نماید

 

دانلود

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید اپلیکیشن آپ را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن

 

بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان بله ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی بله بدانید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قبلا خوب بود الان همش تراکنش ها ناموفق میشن

    پاسخ