;
coinex

بررسی اپلیکیشن تاپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی تاپ بدانید

اپلیکیشن تاپ که متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است یکی از برنامه‌های مالی خوب موجود در فضای اینترنتی است که مخصوص انجام تراکنش‌های مالی بوده و با توجه به تبلیغات مناسب، مورد استفاده بسیاری از کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

مردمی که روزی برای استفاده از جزئی‌ترین خدمات بانکی باید ساعتها صف‌های طولانی بانکی را تجربه می‌کردند و یا برای یک کار ساده انتقال وجه باید عملیات پیچیده و وقت‌گیری را طی می‌کردند، حالا با نفوذ بی‌نظیری از تکنولوژی‌های جدید واقع شده‌اند. این پیشرفت‌های فناوری باعث شده، حتی اندک مواردی که آنها را مجبور به حضور فیزیکی در بانک می‌نماید نیز باعث آزردگی خاطر آنها شود. شاید چنین پیشرفت‌هایی مدیون تکنولوژی‌هایی است که روز به روز پیشرفت می‌کنند و دنیای ما را به یک دنیا سهل و آسان تبدیل می‌کنند.

اپلیکیشن مالی تاپ

پیشرفت‌های فناوری در زمینه خدمات بانکی بسیار خوب بوده و استارت آپ‌های مختلفی در این زمینه پدید آمدند که پس از روزگار خوش USSD ها، توانستند سهم بزرگی از بازار را از آن خود کرده، حتی از این تکنولوژی بگذرند و طبق مصوبه جدید بانک مرکزی حذف شوند. با حذف خدمات بانکی از USSD ها، اپلیکیشن‌های مالی روزگار بهتری خواهند داشت و روز به روز می‌توانند سهم خود را از بازار تراکنش‌های بانکی و مالی افزایش دهند.

اپلیکیشن مالی تاپ نیز از این قصه مستثنا نیست و با پشتوانه بانک پارسیان توانسته سهم خوبی از بازار اپلیکیشن‌های مالی کسب کند. شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که یکی از زیرمجموعه‌های قدرتمند بانک پارسیان است، پس از حضور موفقی که در زمینه درگاههای پرداخت اینترنتی داشت، حالا با اپلیکیشن تاپ توانسته جایگاه خود را از پرداخت‌های بانکی حفظ کرده و دوش به دوش دیگر اپلیکیشن‌های مالی موجود در بازار ایران، فعالیت کند.

به گفته مسئولین این شرکت، دارا بودن رتبه 27 شرکتهای پرداخت در دنیا چیزی نیست که به راحتی و یا به صورت ” شانسی ” پیش آمده باشد و قطعا نشان از بزرگی و قدرت برنامه ریزی این شرکت دارد.

بررسی اپلیکیشن تاپ ؛ ویژگی‌ها و امکانات

اپلیکیشن مالی تاپ دارای ویژگی‌های خوبی است که اکثر نیازهای کاربران در زمینه خدمات بانکی و مالی را پوشش می‌دهد و همکاری خوبی در زمینه پرداخت قبوض با بانک‌های مختلف نیز دارد. در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن تاپ را عنوان کنیم و در ادامه توضیحی پیرامون آنها ارائه دهیم.

تاپ‌ترین ویژگی تاپ ؛ از شر قبض‌های سر به فلک کشیده راحت شوید!

اصولا پایه و اساس راه‌اندازی و تولد اپلیکیشن‌های مالی بر پایه پرداخت‌هایی بود که مردم روزانه برای رسیدگی به آنها، ساعتها وقت می‌گذاشتند و یا برای رسیدن به خودپردازها، هزینه‌هایی مانند کرایه خودرو و تاکسی صرف می‌نمودند. بانکها برای رفع نیاز مردم برای پرداخت آسانتر قبوض مصرفی، اقدام به راه اندازی درگاههای پرداخت آسانتر کردند که شاید اپلیکیشن‌های مالی مانند تاپ، بهترین نوع درگاههایی است که برای این کار راه‌اندازی شدند.

از امکانات این بخش تاپ، امکان پرداخت قبض‌های مربوط به موبایل، قبض تلفن ثابت و سایر قبوض خدماتی است که به طور معمول مردم با آنها سروکار دارند.

جریمه‌های رانندگی با تاپ پرداخت می‌شوند!

اگر جزو افرادی هستید که علاوه بر فیش حقوق، قبوض مصرفی، فیش شارژ و…. یک قبض دیگر مهمان همیشگی خانه شماست که مربوط به جرائم رانندگی شماست، پس بهترین انتخاب برای شما اپلیکیشن تاپ است. این اپ به راحتی امکان پرداخت جرائم رانندگی را در اختیار کاربر می‌گذارد تا در سریعترین زمان ممکن جریمه‌ها را پرداخت کرده و حساب جریمه‌ها را صفر کند. یکی از نقاط قوت تاپ در این زمینه، اتصال سریعتر به سرورهای راهنمایی و رانندگی که زمان تسویه جرائم را به حداقل می‌رساند.

نیکوکاری کنید ، از تاپ جایزه بگیرید!

یکی از بخش‌هایی که تاپ در تبلیغات روی آن تمرکز خاصی داشته و در بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی خود آن را برجسته کرده، بخش نیکوکاری است. از طریق این قسمت، کاربران می‌توانند به راحتی به صدها خیریه طرف قرارداد تاپ کمک کنند.

یکی از نکات خاص و ویژه تاپ، عدم کسر وجه از کمک‌های مردمی است. همه وجوهی که از طریق تاپ به خیریه‌های کشور کمک می‌شود، به صورت کامل به حساب خیریه‌ها واریز شده و درصدی همانند بعضی از اپلیکیشن‌ها یا درگاههای واسط کم نمی‌شود. همچنین در صورت کمک به خیریه‌ها از طریق تاپ، می‌توانید از امتیارات ویژه بهره‌مند شوید و از این امتیازات برای خرید شارژ و دیگر پرداختها بهره ببرید.

خرید شارژ ، به راحتی یک آب خوردن!

یکی دیگر از بخش‌های اساسی اپلیکیشن مالی تاپ بخش خرید شارژ این اپلیکیشن است که کاربران به راحتی می‌توانند با چند کلیک ساده برای 3 اپراتور اصلی کشور، یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل شارژ خریداری کنند. نحوه خرید شارژ نیز به انتخاب کاربر بوده و به دلخواه کاربر انجام می‌شود.

از موجودی کارت بانکی خود باخبر شوید

یکی از امکانات داغ اپلیکیشن مالی تاپ، امکان دیدن مانده حساب از کارتهای عضو شتاب بوده که با مصوبه جدید بانک مرکزی به این اپلیکیشن اضافه شده است. تاپ جزو اولین اپلیکیشن‌هایی است که توانسته این امکان را اضافه کند. دیگر نیاز نیست برای مشاهده موجودی کارتتان به دستگاههای خودپرداز مراجعه کنید، با تاپ می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. هزینه مشاهده موجودی حساب بانکی، طبق مصوبه بانک مرکزی 126 تومان است که از کارتتان کسر می‌شود.

خرید بسته اینترنت

یکی از نیازهای اساسی مشتریان، نیاز به خرید سریع و مستقیم بسته‌های اینترنت پرسرعت است که در اپلیکیشن مالی تاپ این کار با سرعت عالی و کیفیت بی‌نظیر انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن بسته‌های مختلف رایتل، ایرانسل و همراه اول را خریداری کنند. همه بسته‌های موجود در اپراتورهای ایرانی در این اپلیکیشن، برای خرید وجود داشته و با قیمت قطعی و نهایی به مشتری فروخته می‌شود.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان سروش


به راحتی طرح ترافیک بخرید و هر جا که دلتان خواست بروید!

یکی دیگر از قابلیت‌های خاص اپلیکیشن تاپ، امکان خرید طرح ترافیک است که از طریق این اپلیکیشن مالی انجام می‌شود. قطعا تهرانی‌ها مشتری اصلی این بخش از اپلیکیشن مالی تاپ هستند؛ چرا که بسیاری از مناطق پررفت و آمد تهران در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارند و اگر مشتری بدون داشتن طرح ترافیک وارد این مسیرها شود با جریمه‌های زیادی روبرو خواهد شد.

با استفاده از خرید طرح ترافیک از طریق اپلیکیشن مالی تاپ ، این جرائم حذف شده و با پرداخت چیزی در حدود 20 تا 40 هزار تومان بسته به ساعت، محدودیت‌های موجود در ترافیک تهران برداشته شود.

با تاپ دیگر نیازی به کارت اعتباری بانکی نخواهید داشت!

یکی از ویژگی‌های عالی اپلیکیشن مالی تاپ این است که مشتریان می‌توانند در فروشگاههای طرف قرارداد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، بدون نیاز به کارت اعتباری اقدام به خرید کنند. تاپ با بسیاری از فروشگاههای طرف قرارداد خود که از دستگاههای پوز این شرکت استفاده می‌کنند، قرارداد جدید منعقد کرده و طی آن این فروشگاهها با نصب یک برچسب در پیشخوان خود می‌توانند از امکان خرید بدون کارت تاپ استفاده کنند.

در این امکان، مشتری با اسکن کردن QR کد پذیرنده، اطلاعات پذیرنده را مشاهده کرده و پس از تایید آن توسط فروشگاه، مبلغ مورد نیاز را وارد کرده و پرداخت را انجام می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های جالب تاپ این است که شما می‌توانید قبل از خروج از منزل یا هر جایی که هستید، از طریق موبایل خود فروشگاههایی که از این قابلیت استفاده می‌کنند را نشان داده و مشتری با مراجعه به آنها، نگران نبودِ کارت خود نباشد.

به طور مثال در شهر غریبه‌ای هستید و کارت خود را گم کرده‌اید و نیاز مبرم به وسیله‌ای دارید، ولی نبود کارت به معضل بزرگی برایتان تبدیل شده است! این سرویس تاپ به شما کمک می‌کند بدون نگرانی، فروشگاههای اطرافتان را جستجو کرده و با پیدا کردن فروشگاه مدنظرتان به آن مراجعه کرده و وسیله مدنظرتان را خریداری کنید.

این امکان بی‌نظیر یکی از امکانات خاص تاپ است که طبق تجربه و بررسی‌های ما در تکراتو، در سایر اپلیکیشن‌های مالی مشاهده نشد!

تاپ یعنی کارت به کارت راحت! بدون دغدغه پول انتقال دهید!

در توضیح ویژگی‌هایی همچون خرید شارژ و پرداخت قبوض گفتیم که اپلیکیشن‌های مالی به طور پایه‌ای برای تسهیل در امور مهمی ایجاد شدند که وقت و هزینه زیادی از مردم می‌گرفتند. باید بگوییم، کارت به کارت سر دسته این کارهاست.

حتما تجربه کرده‌اید زمانی را که برای یک کارت به کارت ساده باید ساعتها در صف دستگاههای خودپرداز می‌ایستادیم یا از طریق صف‌های طولانی بانک برای دیگران پول ارسال می‌کردیم! حالا با این امکان اپلیکیشن مالی، کارت به کارت بسیار ساده شده و با چند کلیک ساده به راحتی می‌توانید تا سقف 3 میلیون تومان در روز برای دیگران پول انتقال دهید.

در برنامه مالی تاپ می‌توانید از مبدا بانکهای ملی ،سپه، سامان، پارسیان، ایران زمین، سینا، شهر، حکمت ایرانیان، سرمایه، دی، پست بانک، قوامین، توسعه تعاون، انصار، قرض الحسنه رسالت،صنعت و معدن، اقتصاد نوین، پاسارگاد و آینده به همه کارت‌های بانکی عضو شتاب، انتقال وجه انجام دهید. هزینه انتقال وجه، طبق هزینه‌های اعلام شده توسط بانک مرکزی بوده و هزینه اضافی توسط تاپ اخذ نمی‌شود.

 

طراحی متفاوت!

یکی از ویژگی‌های خوب تاپ، طراحی متفاوت آن نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مالی است. صفحه اول این اپلیکیشن در نگاه اول ما را به یاد ویندوز 8 می‌اندازد! البته طبق تجربه و نظرهایی که در سطح وب به آنها دسترسی داشتیم، نشان می‌دهد کاربران با این نوع تغییرات موافق نبوده و همان طراحی همیشگی ثابت که در اپلیکیشن‌هایی مانند آپ، هفت هشتاد و … وجود دارد، بیشتر مورد پسند کاربران است!

شاید جوایز و تبلیغات بزرگ تاپ در صدا سیما، چیزی است که کاربران را از توجه به سلیقه خود باز می‌دارد تا شاید بتوانند صدای پای شانس را در نزدیکی خود احساس کنند و جوایز چند ده میلیونی تاپ را صاحب شوند!

در اپلیکیشن تاپ، کارهای تکراری تکرار می‌شوند !

یکی از نکات جالب در اپلیکیشن مالی تاپ این است که شما می‌توانید یک سری از کارهای تکراری که معمولا در طی روز انجام می‌دهید و یا به طور کلی تراکنش‌های تکراری شما هستند، ذخیره کرده و به جای تکرار همه پروسه‌های تراکنش، صرفا آنها را تکرار کنید تا در وقت و زمان نیز صرفه‌جویی کرده باشید.

به طور مثال می‌توانید عملیات خرید شارژ 2 هزار تومانی برای شماره خود را به عنوان یک عمل تکرار شوند تعیین کنید و هر بار که به شارژ 2 هزار تومان برای سیم کارت خود احتیاج داشتید، صرفا با تکرار این گزینه عملیات را انجام داده و سیم کارت خود را شارژ نمایید!

 

بازی کنید، امتیاز بگیرید و جایزه 400 میلیون تومانی ببرید!

در اپلیکیشن تاپ بازی کنید !

یکی از بخش‌های جالب اپلیکیشن مالی تاپ بازی‌هایی است که به کاربر امکان می‌دهد تا امتیاز بگیرد و از این امتیازات برای قرعه کشی‌ها و افزایش شانسش بهره ببرد.

با استفاده از امتیازاتی که جمع می‌کنید شانس شما برای قرعه کشی‌های مختلف تاپ افزایش می‌یابد و می‌توانید برای قرعه کشی‌هایی مانند پژو 206، کامپیوتر، موبایل و تبلت استفاده کنید.

یکی از قرعه کشی‌های بزرگ تاپ که معمولا هر چند ماه یکبار انجام می‌شود، قرعه کشی‌های بزرگ 300-400 میلیون تومانی است که شاید برایتان جالب باشد. علاوه بر امتیاز تراکنش‌هایی که انجام می‌دهید، امتیاز بازی‌ها نیز برایتان خوش یمن خواهد بود که می‌تواند منجر به برنده شدن شما شود! خدا را چه دیدید شاید بازی کردنتان کادو 400 میلیونی به همراه داشت!

اپلیکیشن مالی تاپ و ضعف‌هایی که احساس می‌شود!

طبق رویه بررسی اپلیکیشن‌ها در تکراتو، برای اپلیکیشن مالی تاپ نیز ضعف‌هایی می‌گوییم که طبیعتا با حل آنها، این اپلیکیشن بیش از پیش می‌تواند سهمش را از بازار تراکنش‌های مالی افزایش دهد.

عدم وجود امکاناتی که اپلیکیشن‌های دیگر دارند!

یکی از ضعف‌های بزرگ تاپ این است که در زمینه امکانات و خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهد، کمبودهای زیادی نسبت به سایر رقبایش دارد. نمونه ایده‌آل ما در این بررسی اپلیکیشن آپ است که خدماتی همچون بیمه، قوه قضائیه، خرید بلیت و … دارد.


بیشتر بخوانید:  بررسی اپلیکیشن آپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی آپ بدانید


اینکه اپلیکیشن مالی تاپ این امکانات را نداشته باشد، به خودی خود بد نیست؛ ولی طبیعتا کاربرانی که با اپلیکیشن‌های دیگر کار می‌کنند و امکانات زیاد آنها را مشاهده می‌کنند، انتظار دارند تاپ نیز این خدمات را ارائه دهد.

نقص در خرید بسته‌های اینترنت و شارژ

یکی دیگر از اشکالات اپلیکیشن مالی تاپ، نبود سرویس‌های متنوع اینترنتی است. در تاپ صرفا می‌توانید برای اینترنت همراه، بسته خریداری کنید و مواردی همچون وایمکس و اینترنت خانگی در آن جایی ندارند! همچنین یکی دیگر از نقاط ضعف تاپ نبود اپراتورهای مختلفی است که به تازگی به جمع اپراتورهای کشور اضافه شدند. تالیا، آپتل، آذرتل، شاتل و … نمونه‌هایی است که توسط تاپ پشتیبانی نمی‌شود!

سنگین و پرمصرف !

یکی از اشکالات عجیبی که در هنگام استفاده از اپلیکیشن مالی تاپ متوجه آن شدیم، سنگینی عجیبی است که در گوشی همراه ایجاد می‌کند. همچنین اگر چند دقیقه با تاپ کار کنید متوجه یک اشکال بزرگ دیگر می‌شوید؛ باتری شما به طرز نامعمولی در حال کاهش است! البته طبیعتا این مشکل خیلی بزرگی نیست؛ ولی تجربه کاربری ما با آپ نشان می‌دهد که اتفاقاتی که در تاپ مشاهده کردیم طبیعی نبوده و نیازمند بهبود و ارتقا است.


بیشتر بخوانید:  ۱۰ روش برای افزایش شارژ باتری موبایل


سخن پایانی !

اپلیکیشن تاپ یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار ایرانی است که چیزی نزدیک به 2 میلیون کاربر فعال دارد. بسیاری از نیازهای اصلی کاربران برای تراکنش‌های بانکی و مالی توسط تاپ پاسخ داده می‌شود و پیشنهاد می‌شود که مسئولین این اپلیکیشن، بیش از پیش به افزودن امکانات جدید به آن توجه کنند.

دانلود اپلیکیشن تاپ

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید اپلیکیشن تاپ را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (28 نظر)

    برنامه خیلی مزخرفیه .
    پشتبان جوابگوی مشکلات برنامه نیست.

    پاسخ

    سلام
    من درتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ،عوارض آنی رو پرداخت کردم ، عوارض خودروام صفر نشده، طی تماس های مکرر با پشتبان تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفته ام لطفا مرا راهنمایی کنید .

    پاسخ

    سلام من تو دوتا گوشی تاپرو نصب کرده بودم و قبول به پرداخت نمیکرد حالا با اینکه یکیشو پاک کردم بازم همون پیام میاد و بازم میگه تو دوتا گوشی تاپ رو نصب کردی 😡😡😡

    پاسخ

    چرا توی تاپ راحت پول مردمو میخورن جواب سربالام به آدم میدن؟
    من چندبار با این برنامه شارژ گرفتم مستقیم از کارتم کم شد ولی شارژی برای خطم نیومد بدبختی اینکه برای پیگیری از پشتیبانی تاپ پنج هزار شارژ دیگه مصرف کردم که اپراتور بعد از نیم ساعت انتظار جواب داده میگه بله عملیات با موفقیت انجام شده شارژ خریداری شده ولی شما باید با اپراتور ایرانسل تماس بگیرین که چرا شارژ براتون نیومده
    یه شارژ پنج تومنی دیگه گرفتم برای صحبت با ایرانسل که اونم بعد از چهل دقیق تو انتظار موندن برگشتن میگن نخیر دستور خرید شارژی از برنامه تاپ برای این شماره شما به ما نرسیده یعنی دوباره پاسم دادن به برنامه تاپ که زنگ زدم دوباره باز وقیهانه میگن باید با اپراتور ایرانسل هماهنگ کنی خلاصش خسته شدم و نتیجه گرفتم که بخاطر یه شارژ پنج تومنی پونزده تومن شارژ دیگه رو به فنا دادم اخرشم شارژم زنده نشد اعصاب خودمم خوردو داغون شد
    من هشت سال بیشتر از این برنامه استفاده کردم ولی امروز واقعا حالمو خراب کردن برام یه تجربه حسابی شد که دیگه از این برنامه کلا استفاده نکنم

    پاسخ

    عالیبیترازعالی ☀☀☀☀☀

    پاسخ

    این برنامه واقعا ضعیفه طوری که وقتی کیف پول این برنامهه رو شارژ کنی هیچکاری نمیشه باهاش انجام داد حتی نمیتونی پولتو ازش برداشت کنی و پولت بلوکه میشه پشتیبانی هم جوابگو نیست

    پاسخ

    باسلام وخسته نباشید مدت زمان زیادی است که بنده این اپلیکیشن رابه عنوان نرم افزار پرداختهای خودم انتخاب کردم باتمام مزیتهایی که این برنامه نسبت به سایراپلیکیشن ها دارد متاسفانه پس ازبروز رسانی این برنامه کلیه لیست تراکنش ها ولیست کارتهای اینجانب حذف شد!!!چرا باوجود اینهمه مزیتی که این برنامه دارد ،ضعف بالای این برنامه را برطرف نمیکنید حداقل صندوق ذخیره ای به منوی این برنامه اضافه کنید تااطلاعات ترکنش افراد بدون اطلاع افراد حذف نشود…امیدوارم دراین باره اقدامات مفید وموثرصورت بگیرد

    پاسخ

    با سلام
    صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ نوشته، تراکنش ها با انتخاب گزینه همگام سازی تمامی تراکنش ها بازیابی می شوند

    پاسخ

    سلام من کیف پول تام رو ۵۰ هزار شارژ کردم ولی نمیدونم چجوری از این پول برای انتقال ب کارتم یا خرید شارژ استفاده کنم.کمک‌ کنید

    پاسخ

    با سلام
    پایین اپلیکیشن نوشته کیف پول، با انتخاب اون وارد کیف پول می شید و می تونین با ثبت شماره شبا، برداشت از کیف پول رو انجام بدید

    پاسخ

    دوستان، کیف پول تاپ فقط در مشهد قابل استفاده است. کسانیکه قصد مسترد کردن پولشو رو از کیف پول تاپ دارن باید اپلیکیشن پیگیر رو نصب کنن،و گزینه ی برداشت از پیگیر و بقیه ی مراحل از طریق
    شماره تلفن:۰۲۱۸۸۶۶۳۵۱۱
    و واتساپ: ۰۹۰۱۸۹۹۶۲۹۳

    پاسخ

    با سلام
    نحوه برداشت پول از کیف پول نرم افزار تاپ مثلا :جهت خرید شارژ سیم کارت!؟

    پاسخ

    سلام. خسته نباشید.
    1ماه پیش 20تومن کیف پول تاپ رو شارژ کردم بعد امدم واریز کنم به کارت خودم اشتباهی واریز کردم به تستگر تاپ. الان میخوام اگر امکانش هست واریز بشه به حساب خودم.
    شمارم 0939128 2543
    شماره پیگیری واریزی که کردم 194236

    پاسخ

    سلام من به کیف پولم برای پرداخت قبوض پول واریز کردم ولی نمیتونم استفاده کنم یا پولم و پس بده یا کاری کنه بتونم قبوض و واریز کنم من اونقدر توانایی ندارم که دوباره قبضارا با واریز کنم

    پاسخ

    سلام لطفا توصیح دهید بعداز شارژ کیف پول تاپ چگونه می شود از ان استفاده کرد ممنون

    پاسخ

    لطفا طرز کار کیف پول را مشروح توضیح دهید پول ریختم چگونه استفاده کنم

    پاسخ

    نحوه برداشت از کیف پول را می خواستم ممنون می شوم اگر بگیوید

    پاسخ

    سلام و خسته نباشید
    فقط من اینو میخوام بدونم
    آیا امن و قابل اعتماد است،؟

    پاسخ

    سلام
    از موجودی کیف پول در تاپ آیا میشه به کارتی پول واریز کنیم؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    طریقه شارژ از کیف پول رو توضیح بدید، چون هر کاری میکنم نمیشه

    پاسخ

    با سلام
    بنده کیف پول رو در اپکیشن تاپ شارژ کردم ولی نتونستم راهی رو پیدا کنم که بتونم از کیف پولم شارژ بخرم،،،،، چون فکر میکردم مثل اپکیشن آپ امکان خرید شارژ از کیف پول هستش،
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید، چون فقط کیف پول تاپ برای من بدرد تهیه آسان شارژ میخوره،
    منتظر پاسخ شما هستم

    پاسخ

    قبلا نظر خوبی برای این برنامه داشتم ولی از زمانی که در مورد کیف پول برنامه به مشکل خوردم وجواب درست حسابی از پشتیبانی برنامه دریافت نکرم واقعا نا امید شدم.می توانند به نظرات کاربرا احترم بگذارند .در برنامه (بازار) بعداز حدود ۴۰ روز اعلام کردند کیف پول فقط در شهر مشهد کار برد داره.

    پاسخ

    سلام ازوقتی بروز رسانی کردم کدهای شانس رو نشون نمیده حذف کردم ک دوباره نصب کنم شاید درست شه دیدم دیگه نصب هم نمیشه لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ

    با سلام لطفا راهنمایی کنید بعد از درخواست شارژ شماره حساب ورمز دوم وارد کردم اکی میکنم میگه تاریخ انقضا صحیح نیست جایی واسه وارد کردن تاریخ انقضا نداره

    پاسخ

    با سلام تاپ رو نصب کردم وقتی درخواست شارژ یا چیزی میدم بعد از وارد کردن شماره حساب ورمزدوم اکی میکنم میگه تاریخ انقضا صحیح نیست تاریخ کجا وارد کنم

    پاسخ

    دوست عزیزشماره کارت رو باس وارد کنی ن شماره حساب شاید واسه همینه

    پاسخ

    با سلام اگه امکان دارد کارت مهر اقتصاد در اپیلیکیشن تاپ قابلیت کارت به کارت داشته باشد. چون این امر الان در درگاه آپ فعال می باشد با سپاس

    پاسخ