;
coinex

لندرور گوشی ماژولار می‌سازد؛ لندرور اکسپلور در نمایشگاه MWC 2018

لندرور (Land Rover) یک کمپانی خودروساز انگلیسی است که توجه ویژه‌ای به ساخت ماشین‌های لوکس و تنومند دارد. این شرکت قرار است تا گوشی هوشمندی با نام لندرور اکسپلور (Land Rover Explore) را به بازار عرضه کند.

موبایل لندرور اکسپلور توسط بولیت گروپ (Bullitt Group) ساخته شده است، این همان شرکتی است که گوشی‌های جان سخت CAT مانند S60 را تولید می‌کند. بولیت تجربه بسیار خوبی در ساخت گوشی‌های بادوام دارد و مطمئنا لندرور اکسپلور نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

لندرور اکسپلور و یک ویژگی خاص

لندرور اکسپلور و یک ویژگی خاص

درست است که گوشی جدید لندرور یک اسمارت فون بادوام و مقاوم است، اما یک فرق عمده با اکثر گوشی‌های جان سخت دارد. این دستگاه یک گوشی ماژولار خواهد بود و با قابلیت‌هایی همچون موتو مدز در مدل‌های موتورلا دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید:  نگاهی به موتو مدزهای جدید موتورلا


در واقع در پنل پشتی این دستگاه پین‌هایی وجود دارد که ماژول‌های اضافی از طریق جذب مغناطیسی به آن افزوده می‌شود. قابل توجه‌ترین این ماژول‌ها یک آنتن GPS قدرتمند، باتری اضافی و یک منظره یاب AR برای جهت یابی در بیابان است.

مشخصات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که قیمت آن چیزی در حدود 599 پوند انگلیس خواهد بود. این دستگاه احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه خواهد رفت.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر