;
coinex

با انتشار بنچمارک گیک بنچ، برخی مشخصات نوکیا 7 پلاس تایید شد

هفته گذشته، در پایگاه داده‌ای گیک‌بنچ گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) رویت شد. طی ساعاتی پیش نیز از این گوشی هوشمند جدید اطلاعات بیشتری به بیرون درز کرده است.

سال گذشته، هنگامی که اپلیکیشن دوربین نوکیا کدگشایی شد، اولین باری بود که نام نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) را می‌شنیدیم، در داخل این اپلیکیشن گوشی های عرضه شده و عرضه نشده نوکیا لیست شده بود و نوکیا 7 پلاس یکی از این گوشی‌‌ها بود. در ادامه مشخصات بیشتری از گوشی جدید نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) را می‌بینیم.

در ادامه مشخصات بیشتری از گوشی جدید نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) را می‌بینیم.

بر اساس این اطلاعات، نوکیا گوشی جدیدش را به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی مجهز کرده است که به لطف نسبت ابعاد 18 به 9 در دست گیری آن برای کاربر بسیار راحت خواهد بود. بسته به زمان معرفی این گوشی، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس اولین گوشی تمام صفحه شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال باشد.

بر خلاف گوشی نوکیا 7 که دارای یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی است، مدل پلاس به دوربین دوگانه در یک پیکربندی 12 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل با لنز کارل زایس مجهز شده است. برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز، این گوشی نوکیا دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و حالت عکاسی حرفه‌ای است.

از ویژگی‌های دیگر نوکیا 7 پلاس باید به یک بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی، تکنولوژی صوتی 360 درجه (Nokia OZO) به همراه 3 میکروفون صوتی ضبط کننده صدا، پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات و سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو با قابلیت ارتقا به نسخه‌ 8.1 اشاره کنیم.

هنوز در مورد ظرفیت باتری و فضای ذخیره سازی آن اطلاعاتی منتشر نشده است، اما به لطف گیک بنچ (Geekbench)  می‌دانیم که گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 660 با مقدار 4 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده است.

در مورد قیمت این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمالا نوکیا 7 پلاس پس از معرفی در محدوده قیمت 300 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر