;
coinex

گوشی جی ال ایکس شاهین در بهار 97 عرضه می‌شود؛ پرچمدار جدید ایرانی در راه است

شرکت جی‌ال‌ایکس (GLX) به زودی محصول جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد. این دستگاه که جی ال ایکس شاهین (GLX Shahin) نام دارد، به عنوان پرچمدار جدید این شرکت ایرانی شناخته می‌شود.

جی ال ایکس چیزی بیش از یک دهه است که در بازار موبایل ایران فعالیت می‌‌کند. این شرکت بعد از عرضه گوشی جی ال ایکس آریا 1 اکنون جانشین این دستگاه را معرفی کرده و قرار است تا در اواسط فصل بهار آن را برای فروش، راهی بازارهای داخلی کند.

گوشی آریا 1 فروش نسبتا خوبی را تجربه کرد، اما مدیران این شرکت پیش بینی می‌کنند که جی ال ایکس شاهین رکورد فروش نسل قبلی را نیز بشکند. مشخصات منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهد که گوشی شاهین بی‌گمان قوی‌ترین گوشی GLX در طول تاریخ این گوشی‌ساز ایرانی است و از این حیث باید به این شرکت تبریک گفت.

مشخصات جی‌ال‌ایکس شاهین

مشخصات جی‌ال‌ایکس شاهین

گوشی GLX Shahin دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی است که در یک قاب فلزی جای گرفته است. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل (فول اچ دی پلاس) است و با وجود نسبت تصویر 18 به 9 چیزی از پرچمداران بزرگ بازار، کم ندارد. نمایشگر موبایل شاهین با این رزولوشن و این اندازه، تراکم پیکسلی 402ppi را در اختیار کاربرش می‌گذارد.

برای محافظت بیشتر  از صفحه نمایش، پوششی از گوریلا گلس بر روی آن قرار گرفته است. در زیر نمایشگر این دستگاه و در درون آن یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی دیده می‌شود که می‌تواند خیال شما را از بابت یک عملکرد یکروزه راحت کند.

یکی دیگر از نکاتی که در لیست مشخصات گوشی جی‌ال‌ایکس شاهین جلب توجه می‌کند، وجود دوربین دوگانه است. سیستم دوربین دوگانه به یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار امروزی تبدیل شده و جی ال ایکس نیز به این موضوع کاملا واقف است. گوشی جدید این شرکت از سیستم دوربین دوگانه برخوردار است.

در پنل پشتی دو سنسور با چینش عمودی بر روی یکدیگر جای گرفته‌اند، سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سونی طراحی شده است. از ویژگی این دوربین دوگانه می‌توان به ایجاد عمق در تصاویر برای ایجاد اثر بوکه اشاره کرد.

افکت بوکه به شما اجازه می‌دهد تا با تمرکز بر روی سوژه مورد نظر ، پس زمینه را تار کنید تا موضوع اصلی عکاسی، خود را برجسته‌تر نشان دهد. دوربین شاهین جی‌ال‌ایکس قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K خواهد بود. البته همین مقدار از مگاپیکل‌ها را نیز می‌توانید در پنل جلو بیابید. دوربین سلفی این اسمارت فون نیز 16 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر خوبی از شما به ثبت برساند.

چیپست دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای 64 بیتی از مدیاتک است که توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و مدیریت گرافیکی آن نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Mali –T880 mp2 خواهد بود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به سنسورهای مجاورت، ژیروسکوپ، قطب نما و جی‌پی‌اس اشاره کرد.

جی‌ال‌ایکس برای پیش فروش گوشی شاهین سه بازه زمانی را با قیمت‌های مختلفی در نظر گرفته است. اولین تاریخ پیش فروش آن بین 12 بهمن تا 12 اسفند است که کاربران قادرند تا با قیمت 979 هزار تومان آن را پیش خرید کنند.

بازه زمانی پیش فروش دوم از تاریخ 13 اسفند تا 12 فروردین ماه برنامه ریزی شده که خریداران باید مبلغی در حدود 1 میلیون و سی هزار تومان پرداخت کنند. پیش فروش سوم از 13 فروردین تا 12 اردیبهشت ادامه دارد و قیمت گوشی شاهین در آن حدود 1 میلیون و هشتاد هزار تومان است.

کاربران از 13 اردیبهشت تا پایان اردیبهشت ماه، می‌توانند برای خرید این دستگاه با قیمت 1 میلیون و 129 هزار تومان، ثبت نام کنند و در نهایت قیمت عرضه این دستگاه در زمان تحویل 1 میلیون و 399 هزار تومان اعلام شده است.

اگر قصد دارید که در بازه زمانی درست، جی‌ال ایکس شاهین را خریداری کنید، پس شاید بد نباشد که به صفحه ثبت نام برای پیش فروش این گوشی نیز نگاهی بیندازید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (86 نظر)

    دو سال از خبر گذشته هنوز یه گوشی درخور نزدن

    پاسخ

    این گوشیاایرانی نیست ایناساخت چین هستش بسفارش ایران وبه اسم ایران چون من یه دونه داشتم بعدازچندسال مشکل ریجسترپیداکردآنتنش پریدگوشی که ساخت خودایران باشه که مشکل ریجسترپیدانمیکنه گوشیهای وارداتی مشکل ریجسترپیدامیکن وبایدریجستربشن چون بعضیاش قاچاق واردکشورمیشن چیزی که ساخت خودایران باشه که دیگه قاچاق حساب نمیشه دروغ میگن ساخت ایرانه

    پاسخ

    درود بر همگان.جدیدا گوشیای عالی اومده به بازار من توی گوشیا نوکیا و الجی رو قبول دارم جدیدا نوکیا گوشی زده عالی با۵دوربین و من اومدم دارم اطلاعات دقیق این گوشی جدید ایرانیو بررسی میکنم که اگر امکاناتش خوب بود بخرم من قبلا یه مدلشو داشتم عالی بود با اینکه اندروییدش۲بود الان اگه این گوشی خوب باشه بجای نوکیا و الجی میخرم.نه تنها برای حمایت از کالای ملی بلکه من یه ایرانیم و بجای جنس خارجی و جملات و رسم خارجیا رسم ایرانی بکار میبرم.جنس اشغال ایرانی میگیرم ولی دشمنمو سرمایه دار نمیکنم که بر علیه خودم باشه.به دست شیر شکار بشیم بهتره تا به شغال پناه ببریم.درسته مسئولین از وزیر و وزرا تا پایینشون دزدن ولی خودمون دریابیم که از الان یاد بگیریم دزد نباشیم تا اگه جایی رسیدیم به داد ملت و کشور برسیم.کاری کنیم صادرات کنیم تا وردات منابعمون ذخیره تا فروش و دزدی.بحث اصلی اینکه سه اصل کوروش رو عمل کنیم.شهید بهشتی میگه ظلم پذیری همانقدر گناه است که ظلم کردن گناه است

    پاسخ

    دوستان میشه بگید این گوشی کدوم قطعش داخل ایران درست شده؟؟؟؟؟
    فقط مونتاژش داخل ایران بوده

    پاسخ

    جی ال ایکس خریدم عین سگ پشیمونم این چه گوشی های مزخرفی ایست که اینا می‌سازند بعد دو روز گرد و خاک رفت زیر تاچش

    پاسخ

    تولید ملی یا دروغ ملی ؟؟؟؟ متن زیر رو بعنوان کسی که در تهران 4 سال نماینده خدمات پس از فروش GLX بوده بخوانید

    سلام . همگی میدونیم که باید وقت گذاشت ثبت نام کرد و لینک فعالسازی دریافت کرد و بعد از اون باید با صرف زمان و حوصله بشینی اینجا کلی تایپ کنی برای چی ؟
    قطعا من که دارم نظر میدم قبلا این ها رو تجربه کردم اما میخوام دوستان جدید که قصد خرید گوشی GLX رو دارن واقعیت ها رو بدانند.
    قبل از هر چیز این شماره تلفن من هست 09128338836 هر کس فکر میکنه ذره ایی شبهه در حرف های بنده وجود داره تماس بگیره تا سند و مدرک بهش ارائه بدم.
    من وحید خدابخشی بمدت 4 سال نماینده GLX در تهران بودم و باید به دوستانی که رگ گردنشون برای GLX میزنه بیرون بنویسم که وقتی نماینده GLX در تهران بودم تعصب ام او اونها نسبت به این کالا بیشتر بود
    تقریبا برای اکثر بستگان درجه یک و دو در تهران محصولات GLX خریدم شرکتی که هنگام فروش کالا محصولاتش رو 12 تا 24 ماه گارانتی میکنه و خدمات پس از فروش و تامین قطعه 10 ساله رو تضمین میکنه.
    احتمالا دوستان عزیزی که از این برند راضی بودن یا تا بحال گوشی و تبلت اشون خراب نشده و یا جزیی بوده
    شرکت (ارتباط همراه گویا اروند ) یا همان GLX ممکنه سوکت شارژ گوشی و تبلت رو عوض کنه اما به این راحتی در قبال از بین رفتن برد اصلی یا ال سی دی پاسخگو نیست .
    چیزی بنام طرح تعویض دارند که دو دسته است
    طرح تعویض محصولاتی که هنوز گارانتی دارند که با دریافت اختلاف قیمت از محصول روز اشان کالای جدید را به شما میفروشند .
    حال اینکه شرکتی که ادعای تولید دارد قطعات محصول خود که هنوز دارای گارانتی میباشد را موجود ندارد خود جای بحث دارد . تولید کننده ایی که قطعات محصول تولید شده خود در چند ماه گذشته را ندارد !!!!
    طرح تعویض دوم مربوط به محصولات فاقد گارانتی است
    سه عدد تبلت جت 1 و یک گوشی G6 ماد و یک گوشی G5 رو برای تعمیر فرستادم
    هیچکدام تعمیر نشده و علی رغم مسئولیت شرکت در قبال تامین قطعات برای محصولات فروخته شده علنا اعلام میکنند که طرح تعویض کالاهای خارج از گارانتی فعلا وجود ندارد و در قبال عدم وجود قطعات و عدم تعمیر کالاها هم پاسخگو نیستند .
    نمایندگی های شرکت هم فقط تمایل به خرید اسقاطی هایی دارند که قطعات آنرا برای تعمیر کالای سایر مشتریان استفاده میکنند آنهم به قیمت مفت و برای بقیه کالاهایی که نیاز ندارند علنا اعلام میکنند که خرید نداریم
    واقعیت اینکه پاسخی برای همه کسانی که روزی به خرید این محصول به اصطلاح ایرانی ترغیب اشان کردم ندارم.
    این چراغی است برای کسانی که هنوز میخواهند این برند را بخرند و بنده همین نوشته ها رو با گوشی GLX پست کردم.

    پاسخ

    بله وطن پرست به قول مدیرعامل سایپا ایرانی اینقدر بدبخته که وسیله ندیده چک نکرده ساخته نشده پول می ریزه تا دوسال دیگه هر آشغالی بهش دادن با افتخار میبره و نادانی ایرانی را کاملا به اثبات می رساند بله اینه پشتکار ایرانی

    پاسخ

    باید کمی از کشور های اروپیایی یاد بگیرم که با خرید از کالای داخلی چرخ تولید رو بچرخانیم بیاییم با همایت از glx از را به جای سامسونگ و هواوی بنشانیم مگه ما چی کم دارم *****دورود بر ایران و ایرانی*****

    پاسخ

    باسلام
    من قصد ندارم ازاین گوشی انتقاد کنم واین گوشی رو هم ندیدم که ندیده قضاوت کنم ولی یه بار یه جی ال ایکس خریدم بس هفت جد وابادمه،دیگه ازاین غلط ها نمیکنم
    آدم عاقل از یه سوراخ گزیده نمیشه دوبرابر پول میدم یه گوشی درست حسابی میخرم حرص هم نمی‌خورم ،نوکیا ۷پلاس اندروئد

    پاسخ

    خب اصلا فرض کنیم تونستن گوشی خوب مثل ایفون و سامسونگ تولید کنیم جی ال ایکس بشه یه برند بزرگ بازم قضیه پراید میشه تا واسه خودش جا باز بکنه قیمتش به خدا قسم از ایفون هم بالاتر میشه تو ایران خدا لعنتتون کنه پراید ۵ تومن به خارج میدین به ایران ۳۰ ملیون حالا فرض کنین تو گوشی به تولید و کیفیت خوبی برسن قیمتش سر به فلک میرسه خاک برسرت که جی ال ایکس میخری نخرین من خودم گوشی فروشم به خدا

    پاسخ

    سلام من از مردم ایران میخوام که لطفا از کالای درون خریداری کنید تا یک تشویقی شه و مارک ایرانی هم پیشرفت کنه الآن همین سامسونگ که اینقدر خوب شده تازه که زده بود هیچی نبود ولی مردم خیلی خریدن و پیشرفت کرد مطمعنم اگه ما همه از این مارک خریداری کنیم درحد سامسونگ میرسه سامسونگ پول مارکشو میخوره که معروفه خودم a5 دارم میخوام بفروشم اینو بخرم حتی اگه خیلیا بهم بگن اوسکول ولی باز میخرم

    پاسخ

    دوستان به نظر من آریا یک خیلی زیبا تر بود🤔

    پاسخ

    سلام خسته نباشید.
    من میخواستم شاهین بخرم ولی همش ناموجوده.
    در ضمن من glxداشتم و ازش راضی نیستم.
    الان هم سامسونگ مدلj5 prime دارم وخیلی راضیم.
    حمایت از کالای ایرانی درست ولی باید کیفیت رو بالا بگیرن تا مردم حمایت کنند.
    ولی متاسفانه این شرکت به کیفیت اهمیتی نمیده وفقط فکر پول گرفتنه.
    بدرود.

    پاسخ

    سلام
    من موقع خرید شاهین از کد gm37409569 استفاده کردم که بهم تخفیف بیشتری داد
    کلا با این کد میتونید تو سایت جی ال ایکس با تخفیف خرید کنید

    پاسخ

    ورداشتی کد بازاریابیت رو برای درآمد زدی فکر کردی ما…😒

    پاسخ

    سلام.من گوشی جی ال ایکس اسپایدر داشتم .مشخصات مثله هواوی g700 یا هونر 3c بود .رم 2.باور کنید 20 دقیقه باهاش بازی میکردم در حد هیتر برقی داغ میشد بعد پیغام هشتار حرارت می داد.اونم واسه بازی مثله کلش.حالا شما واقعا میخواین جی ال ایکس رو با سامسونگ اس 8 مقایسه کنید.خدا شاهده با گوشیهای چینی اشغال داخلش یکیه.من پیشنهاد میکنم هواوی g610 بگیرین بهتره از شاهین شاهین که چه عرض کنم .گنجشک دوووو

    پاسخ

    وزیر ارتباطات دستور ترخیص قطعات گوشی های شرکت GLX از گمرک را صادر کرد / در مرداد ماه تمامی محصولات پیش فروش شده تحویل مشتریان داده خواهند شد!

    پاسخ

    آقا تموم………کامنتا رو خوندم

    نتیجه:

    منم شاهین میخرم

    پاسخ

    صفحۀ شما را دیدم و نتوانستم مشکلم را با شما درمیان نگذارم.
    در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه سال جاری یک دستگاه گوشی آریا جی ال ایکس از نمایندگی آن در شیراز به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان خریداری نمودم که متأسفانه خراب بود و کار نکرد و نمایندگی، آن را به کارخانه مرجوع نمود تا مثلاً تعویض شود! و گفت دیگر کاری نمیتوان کرد و باید منتظر پاسخ کارخانه باشیم!؟
    پیگیری‌های خودم و تماس با کارخانه و ایمیل و کامنت و… هم نتیجه ای در بر نداشته و فقط می فرمایند با شما تماس می گیریم ولی باز این خودم هستم که باید تماس بگیرم…
    بگذریم…… کمی درد دل کردم که بدانید در خصوص حمایت از کالای ایرانی، اکنون حتی نمی توانم پاسخگوی اطرافیانی باشم که به آنها سفارش می کردم ولی موافق نظرم نبودند!!
    کاش لااقل پول را پس می دادند و تمام می شد و اینقدر من را روی زمین نمی کشیدند… من که پیش خرید نکرده بودم ، بلکه نقدی و با قیمت بالا خریدم… در حالی که گوشی چینی با همین کیفیت زیر یک میلیون قیمت داشت.
    ببخشید مزاحم شدم. امیدوارم ترتیب اثری بدهند!

    پاسخ

    سلام به همه یکی از اشکالات ما اینه که مرغ همسایه غاز حالا شرکت جی ال ایکس یک گوشی زده بجای اینکه ما بیایم حمایتش کنیم داریم نابودش میکنیم بیان کشورهای دیگهرو ببینین با حمایت ملتشان به پیشرفت رسیدن بجای اینکه بریم بخریم ببینیم چی پیش از مرگ واویلا میگیم اکه ما مسئولانمون هم یکم بفکر ایران میبودن اوضای مملکتمون خیلی فرق میکرد مثلا واردات گوشی رو کم کنن ببین چقد فرق میکنه همین جی الیکس میشه خودش یک اپل درنهایت چون حمایت نمیکنن پیشرفت نداریم

    پاسخ

    نه خیر در نهایت اونم میشه اینه امپراطوریه خودروسازی تو ایران بی صاحب بی کیفیت قیمت بالا ولی چون وارد نمیشه اگه هم بشه مالیاتش انقد بالاس باز مجبوریم ماشین ایرانی بخریم

    پاسخ

    سلام…دوستان ببینید جی ال ایکس عالیه بعدش دوستان محترم وطن فروش فکرکردین هرچی زی خواستین هست نخیر. وقتی. گوشی خارجی لباس خارجی وسایل زندکی خارجی بلید فکر این گرونی الانه روهم بکنید…درسته دراصل کار….هست..ولی شماهم به عنوان یک شهروند تخصیردارید. وحرف بعدی مگر سامسونگ یا هرچیزدیگه مال پدرتونه بعضی ها همچین ازش دفاع میکنید….خلاصه جی ال ایکس خیلی عالی جنس معمدلی هست از جیب پدرش پول نیاورده براشما جنس خوب بزاره. داره ورشکست میکنه بعدش ازش چی میخواهید. اول همراهیش کنید درست نشد اون مدقع است میشه چیزی گفت…..ودیگه بحث نمیکنم زیرا…..ِگفتند….یک روز یک شگردازاستادش پرسید استادراه موفقیت چیه. استاد گفت باادم های نادان بحث نکن. شاگرد گفت فکر نکنم این راه موفقیت باشه….استادم گفت. :بله. 😁منظور گرفتی پس درست شو…الانم هرچی بگم هیچ تغیری ایجادنمیشه چون غرور وگناه همتونو. زنجیر کرده🚩ممنون🙏

    پاسخ

    دوست عزیز این یه چیز مرسوم بین برند هاست (نه فقط گوشی بلکه ماشین و …) که یک مدل رو که طراحی کردن به برند های دیگه بفروشند.
    درسته طرح این گوشی توسط جی ال ایکس خریداری شده ولی دلیل نمیشه ایرانی نباشه. هرچی باشه 3500 کارگر ایرانی دارن اینا رو تولید میکنن.
    درسته بیشتر اسمبل کردن به نظر میاد و گوشی تمام ایرانی نیست ولی اگه مردم ازش حمایت کنن به اونجا هم میرسیم

    پاسخ

    خداوکیلی گوشی GLX ساخت چین نیست؟!
    به نظر شما وارد کننده این گوشی کدوم آقازاده ست؟
    یه قطعه از این گوشیو آدرس بدید بریم فرآیند تولیدشو تو کارخانه ببینیم به خدا میریم ما هم میخریم!!!!!
    اگه منظور از ساخت موبایل مونتاژ قطعه ست منم تو خونمون کیت تلفن مونتاژ کردم برید واقعا به تولید کننده داخلی برسید نه وارد کننده آقازاده

    پاسخ

    سلام دوستان عزیزم نظرات جالبی داشتید.
    به نظرم ماهم برای چرخیدن اقتصادمون نیاز به اعتماد به تولید کنندگانمون داریم.
    خود من قصد قربت کردم و این گوشی رو تو فروردین ثبت نامی خریدم. قراره توی همین روزا بیاد….
    ولی از نظر قیمت و آماری خیلی از گوشی های سامسونگ بهتره….

    پاسخ

    سلام برای تخفیف در خرید همه گوشی های جی ال ایکس با سقف تخفیفات (2 در صد از کل قیمت گوشی) از کد GM87366245 استفاده کنید . خودمم هم امتحان کردن برای خرید شاهین

    پاسخ