;
coinex

گوشی گیمینگ شیائومی توسط کوسه سیاه ساخته خواهد شد!

گوشی گیمینگ شیائومی به زودی وارد بازار خواهد شد. بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد که ساخت یک گوشی مخصوص بازی در دستور کار این شرکت چینی قرار گرفته است.

شیائومی یکی از بزرگترین برندهای گوشی ساز جهان است و یکی از معروفترین برندهای چینی به حساب می‌آید. این شرکت نه تنها در ساخت گوشی هوشمند که در تولید اکثر گجت‌های تکنولوژی ورود کرده است. به نظر می‌رسد که توجه این کمپانی به بخش بازی نیز جلب شده و به زودی شاهد گوشی گیمینگ شیائومی خواهیم بود.

گوشی گیمینگ شیائومی

کمپانی شیائومی دارای شرکت‌های تابعه زیادی است و اکنون به لطف انتشار مطلبی در ویبو (شبکه اجتماعی چین)، نام یکی دیگر از شرکت‌های تابعه این کمپانی رخ نشان داد. این شرکت که کوسه سیاه (Black Shark) نام دارد در یک پیج تایید شده ویبو خودنمایی کرده و به عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند معرفی شده است.

شرکت سرمایه گذاری Tianjin Venus در سال 2013 توسط کمپانی شیائومی تاسیس شد؛ شرکتی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، چیزی در حدود 22 درصد از سهام Black Shark را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد که گوشی گیمینگ شیائومی با برند کوسه سیاه خلق می‌شود و رقیبی برای گوشی گیمینگ ریزر فون خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ریزر فون در برابر ۱۲ گوشی برجسته موجود در بازار


بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه از مشخصات سطح بالایی نیز برخوردار است. گرافیک‌های یکپارچه سازی شده با پردازشگر سیگنال دیجیتال (DSP) و سیستم خنک کننده‌ای که در صنعت ساخت هواپیما از آن استفاده می‌شود، حکایت از قدرت بالای این دستگاه دارد.

هنوز مشخص نیست که این خبر تا چه اندازه درست باشد، اما در هر صورت دیدن یک گوشی گیمینگ از شیائومی خالی از لطف نخواهد بود. این شرکت چینی در نمایشگاه MWC 2018 شرکت خوئاهد کرد و شاید در این رویداد، خبرهای بیشتری از گوشی مخصوص بازی کوسه سیاه به گوش برسد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر